Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Májový koncert kapel Xychty a Šťáva

26. 04. 2004
0
0
3735
Autor
ashentree

V rozporuplném čase, kdy na jedné straně ovzduší rozčarované jarní květenou dráždí buňky nejen čichové, a na straně druhé si připomínáme odchody dvou osobností postmoderního rocku do hudebního nebe, Tě srdečně zvu na setkání melancholického xychtího rocku s pohodovým šťavnatým folkrockem.

Společný koncert kapel Xychty a Šťáva se uskuteční

Kdy: v pátek 14.5. v 19:30
Kde: Maják, Brno-Lesná, Dusíkova 5
Vstupné: 30,-

Pořadí kapel se vyvine podle aktuální nálady umělců :-)

Doprava na místo jest možná prostřednictvím autobusů 45, 46, 57, 66, výstup zast. Haškova. Maják se nachází za konečnou autobusů a za obchodním domem Billa. Na xychty.wz.cz najdeš odkaz na mapku ;) Zpět Tě dopraví noční linka č. 92.

Náš koncert se tentokrát bude konat netradičně v nekuřáckém a
nealkoholickém prostředí sálu křesťanské nadační společnosti, která kdysi vznikla za účelem pomoci závislým najít nový smysl života mimo začarovaný kruh působnosti alkoholu a drog. Myslíme si, že dobrá hudba by měla sama o sobě posluchačům otevřít brány neprobádaných světů mozkových, a navíc bez následků...
No, chceme se tentokrát zkrátka co nejvíc přiblížit Tvým slechům :-)


Těším se!

P.S. Možná bude i malé překvápko :-)
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru