Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Etiketa: Chování diplomata

28. 04. 2004
0
0
4530
Autor
SilverArrow

Uvařte si trochu ty vaše vymytý mozky!!! Inspiroval mě pořad mistra Žluvy v televizi, to samozrejme nebudu zapírat...

Víte jak řekne diplomat dámě že musí na malou?

 

Rozluštění zítra touto dobou!!!

 

 

Ale abyste neřekli že vás okrádám o čas, vysvětlím vám na dvou řádcích teorii relativity: Totiž jsou dvá a ten jeden strčí druhýmu nos do prdele. Oba mají nos v prdeli, ale jeden je na tom relativně líp! (proč to všechno píšu, běhěm několika dnů proběhne pokus kde se objasní pravdivost Einsteinovi teorie! )

 

Takže v EU se to říká asi tak( volně přeloženo z francouzského originálu):

Milá dámo, prosím na chvilku mě omluvte, jdu si podat ruku s mým nejlepším přítelem, s kterým vás zanedlouho seznámím.


SilverArrow
16. 12. 2004
Dát tip
Pak musis byt tak velky diplomat ze to preformulujes treba timto zpusobem. Mila damo ....s kterym zanedlouho seznamim vase usta prekryta pytlem na zrni. Vono prej totiz stary a bezzuby to umej nejlip. Nekdy to vod zubatejch boli :-)))

Dotek
08. 12. 2004
Dát tip
A co když je ta milá dáma škaredá, nemocná a stará :-))

SilverArrow
29. 04. 2004
Dát tip
Leja: 1.velice diskutabilní 2. O to tu prece doprdele jde ne?!!! 4.To by se musel pravidelne pochcavat!!! Jinak pro všechny: řešení je už doplněno v dílku!!!

Leja
29. 04. 2004
Dát tip
:)))))))super!

gaston
29. 04. 2004
Dát tip
sakraaaaa...

KayTee
29. 04. 2004
Dát tip
jojo,to znám

maia
29. 04. 2004
Dát tip
;-) sebavedomie mu teda nechyba, ale aby mu aj rychlo nesplaslo. :-)

gaston
28. 04. 2004
Dát tip
nooo..u nás na gymplu řikaj že se dou vychcat..a to sou vcelku intelektuálové...tak nevim...dej mi dyžtak avi.

KayTee
28. 04. 2004
Dát tip
checht

chalmin
28. 04. 2004
Dát tip
bohužel můj mozek požil pěkně vypečený s rajčatovou oblohou ;)

Leja
28. 04. 2004
Dát tip
1. Diplomat nezaťažuje dámu svojimi starosťami. 2. Môže sa ospravedlniť a na chvíľu sa stratiť. 3. Problém je, ak iba dáma vie, kde sa oná miestnosť nachádza. Tu sa však dostáva do popredia vynikajúca orientačná schopnosť mužov :), dobré oči :) a okrem toho tie miestnosti si zvyčajne dobre identifikovateľné podľa označenia. 4. V najhoršom prípade diplomat zatne zuby a prekríži nohy, kým sa dáma vyrozpráva.

Bard
28. 04. 2004
Dát tip
Já to vím, řekne: "Mám důležité povinnosti"

maia
28. 04. 2004
Dát tip
Bard: Dobree! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru