Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc bílá a den tmavý

20. 01. 1999
0
0
1940
Autor
Jarka

Jen noc bílá a den tmavý, jen ticho a vítr šeptavý, jen oni můj sen znají, jen oni se mne ptají... Stejně jako tráva a rákosí, jež ví, co ve mně zápasí. Sny, touha ztracená, myšlenky city bez jména, toť vše moje doména. Slova a útěcha bezcenná, kříž a voda svěcená, láska a tiché zklamání, čas i tma hrůzu mi nahání... V tanci deště tu pak všechno krásné mizí, i ty jsi pro mne nikdo, jsi cizí... Já spoutám vítr, spoutám bouře, zbavím ohně chrámové dusivého kouře, mávnutím proutku přivolám den, slunečním paprskem odženu sen... Pak noci bílá a den tmavý, ticho a vítr šeptavý, všichni, kdo mne znají, ti všichni se zeptají... Proč v duhových očích mých není už pláč, ale smích...?
0223284
29. 07. 1999
Dát tip
tak....hmm...poetické

tulak
30. 01. 1999
Dát tip
je to naozaj pekné !

PS
21. 01. 1999
Dát tip
Tak to je síla!
Nezačlo to až tak úžasně, ale ten konec a to vystupňování bylo uchvatné.
(Aspoň MĚ to docela uchvátilo...)

AHED
21. 01. 1999
Dát tip
Jsem potěšen...poprvé...snad ne naposled...

maprach
20. 01. 1999
Dát tip
Kvalita, řekl bych! Zajímavé obrazy. Není to jen hra slov, je to hra myšlenek. Myslím, že to má sílu oslovit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru