Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zoufalství nad kyselinami

30. 08. 2000
1
0
3657
Autor
Bodlak

Takova prijemne prazdinova...))) To kdyz ma nekdo tetu ucitelku!

Zoufalství nad kyselinami Chemie není tvůj kamarád! Ale vždyť, tetinko, já ji mám rád! Jo, to bychom nedřeli na reparát!
Pavson
18. 12. 2002
Dát tip
Výhoda synovce ( neteře ) je ta, že se s nima nemusí člověk fackovat, vystačí s čistokrevnou láskou.

Pavson
01. 12. 2002
Dát tip
Učit se chemii je důležité. Jednou jsem v hospodě vyhrál sud piva, neboť jsem jediný věděl, že lučavka královská není motýl nebo houba, ale směs kyseliny sírové a dusičné.

Koom
02. 09. 2000
Dát tip
Na Bodlaky chemie stoprocentne plati ale kdyz se prelije tete zahon zhati.

Saxanka
01. 09. 2000
Dát tip
:-))))))))))))))))))))

Bodlak
31. 08. 2000
Dát tip
Jste skveli..)))) To jsou verse...ty by se meli tisknout do ucebnic...to by zaky pritahlo!!!

Mahoney
31. 08. 2000
Dát tip
TiP pro všechny :-)) (hlavně pro papyr :-))

blazinek
31. 08. 2000
Dát tip
tetička je kyselá chtělo by to zásadu půjdu na to zvesela oškubu jí zahradu sežeru vše včetně vzorců kdo tam čpavek šoupl? ne, já nejsem z rodu borců dělá se mi šoufl

Bodlak
31. 08. 2000
Dát tip
...jedno lepsi nez druhe..)))))

Brablenec_P
31. 08. 2000
Dát tip
Nestraš čoveče :-)))

Tadeáška
30. 08. 2000
Dát tip
Ze života ale kritiku na to asi nechceš viď

Bodlak
30. 08. 2000
Dát tip
Určitě ne..)))))

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
Skal a stepi divocinou, tam kde jenom bodlak puci radej, nezli s kyselinou i kdyz ji teticka uci..)) sorry..)) tak kdyz holt tu kritiku nechces..))

Tynic
30. 08. 2000
Dát tip
My sme v chemii, kdy jsme neuměli, místo pětky dostávali za úkol psát básničky o chemických vzorcích ! Každá chemikářka asi prostě musí být trochu úchylná :o))))

papyr
30. 08. 2000
Dát tip
Kto vyletí, ty či ty? Natý, itý, ičitý... Chemik na mňa zasadne, bude kyslý zásadne.

Ber
30. 08. 2000
Dát tip
Tetička chemie večer se nemyje to má z těch vzorečků váznou ji v mozečku. taky jsem neodolala,jdu se stydět do kouta......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru