Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Velmi hranata basen

11. 06. 1999
1
0
2251
Autor
Kombajn

Hrany, to je oc tu bezi

Velmi hranatá báseň Nevím co se stalo, vím toho jen málo. Ztratil jsem zrak a zase našel ho pak. Tvoje hlava je hranatá. Celá Země je hranatá. Moje žízeň je hranatá. I ta láska je hranatá. Hranatá, hranatá. Máš podivné oči, takové hranaté. Vše okolo se točí, tak moc hranatě ! Hranaté okno, hranatý den, hranatý Měsíc, hranatý sen. Hranatá včela, hranatý pes, hranatá barva, hranatý les. Hranatá jsou moje slova, hranátá je černá vdova, co ztratila hranatého manžela. A já poznávám, že i já jsem hranatý.
rire
11. 10. 2001
Dát tip
hehe, hele dobry kus *

Kombajn
10. 09. 1999
Dát tip
Ehm, vidim ze rubrika KRITIKA by se mela prejmenovat. Jestli se na tuto stranku dostane psychiatr, tak jsme v hajzlu vsichni...

snoopy
03. 07. 1999
Dát tip
tak to vás mám všechny v hrsti: jsem totiž dvanáctistěn! . )

Print
14. 06. 1999
Dát tip
Já jsem pouhý trojúhelník...

Merle
14. 06. 1999
Dát tip
Ráb bych byl ladnokřivkovýnekonečněmnohohran (pro geometrie neznalé kruh), ale zmůžu se sotva na čtverec.

Jethro
13. 06. 1999
Dát tip
Teda nevím jak vy, ale já jsem osmistěn.

Gity
11. 06. 1999
Dát tip
Až nás bude hranatých šest budeme se sebou hrát kostky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru