Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tanec nocí

30. 08. 2000
1
0
2270
Autor
Ber

Garsonko stočená do krtčí nory opitá vůní heřmánku možná ,žes zažila lásky i zloby dnes večer zapomeň na hádku Garsonko stočená do klubka noci dlouhé je svítání rozestel postele proberem líbání A až zítra ráno ohrneš nos tak moc opijem Tvou noční CTNOST My budeme se hřát na sluncích smíchu...
he_man1
02. 09. 2000
Dát tip
také se mi to líbilo,ale atmosvéra z toho sice vystupovala,ale ta romantika taky mohla..

Vio
31. 08. 2000
Dát tip
Garsonka je tak trochu synonymem samoty... Ale s tou samotou mi neladí "rozestel postele - proberem líbání". Jedině jako vzpomínka. Rýmy tam moc nevidím. Místo opitá bych použil opilá. Vynechal bych "A"... "Až zítra ráno..." Ale poslední dva řádky jsou nádherné :-)

Miroslawek
31. 08. 2000
Dát tip
He, tak za to dám TIP, tohle jsem chtěl jednou napsat a vyšel mi z toho blábol. Dík, že jsi to udělala za mne. Nádhera.

Ber
31. 08. 2000
Dát tip
jsem ráda ,že je tam cítit atmosféru ,o tu hodně šlo ,díky moc

Tynic
30. 08. 2000
Dát tip
Tohle dýchá samotou...

Merle
30. 08. 2000
Dát tip
moc hezké...

Rastin
30. 08. 2000
Dát tip
Má to skvělou atmosféru.

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
hezke, mile, napadite.. ale .. ty rymy, vzhledem k Tvym jinym, mi trosicku skrabou.. coz by u Tebe nemely..)

Tadeáška
30. 08. 2000
Dát tip
Tak ti nevím Kohne.Hezké to jo ale garsonky s takovou atmoškou? No ta moje ne.Asi je to tím že vlastně moc moje nejni.Jinak hefké.

PetrViP
30. 08. 2000
Dát tip
pokrčený ramena, neutrál

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru