Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Gesto prohádané

02. 05. 2004
4
0
8174

Opět nezbytný Mozart s Malou noční je svědkem dalšího přírůstku do Mlčenlivé galerie, tentokrát od Soneta. Sonet reagoval na hádanku - co je to TEN OS? - pod jeho dílkem „Vyšiel som do neba“ takto:

 

Gesto prohádané

 

bodnou ?
nebodnou ?
deset úmrtí !
ten os obní
EGO ? bodni !
sob a ectví
sobectví
z obecnění
jedna osa je krásná
krásná je jako smrt
všemu je konec
celuloid prázdna
dno skleničky a rmut.......................sonet

 

 

____________________________________________

Sonete, píšeš lepší kritiky, než díla!     

... ti vzkazuje LangPa


CORVUS
01. 07. 2004
Dát tip
Od které denominace to vlastně jsi? Nechceš změnit kleriku? Zamračený kleriku. :o)

Tady se taky strašně pindá.

paleček
01. 06. 2004
Dát tip
ego je pohon všech smyslů a dopustíš se mnichu hříchu když spustíš spojku bez rozmyslu_:-)

Hřích číhá na každém kroku, tedy i na pedálech... :)

paleček
01. 06. 2004
Dát tip
jen přiznej mnichu styl tvůj hutný jak třímáš tahák vnitř své kutny ! _:-)

Poznal jsem tě podle prvního slova Pokračuj ještě ještě a znova... :)

Poetor mi něco říká.. Sonete, proč hned mazat? Nech to, jak to je... Ale dát si nick podle hádanky... to je fakt nápadité! :-)

maia
14. 05. 2004
Dát tip
Nie, sonet, nemaz sa.

Všechno svědčí proti mně, ale co to píšu, proti tobě... :)

sonet
13. 05. 2004
Dát tip
:-) příteli mníšku snad vyřešil jsi můj problém mám už na svém nicku tolik dílek že musím je smazat ale trvá to dlouho, dlouho škoda času dospěl jsem k závěru, že smažu nick ovšem to už jsem jednou udělal jako Poetor avšak smazaný nick nelze obnovit tak jaké si dát jméno nové ? nedám ti hádat TENOS má řecký nádych a vztah k sonetovi vše je otázka naturelu a nájdeš mne taky u fatrana...............................sonet/tenos

Upřednostňuji opačný výraz, bosorko, tak se s tím smiř! :)

maia
12. 05. 2004
Dát tip
No jasne, aj ma upalis? ;-) Talar na to mas, vyraz v tvari tiez... :-)

maia
11. 05. 2004
Dát tip
Uprednostnujem skor oslovenie carodejnica ako bosorka. ;oP

Bosorka Maia je opět nedostižná... A vám ostatním alespoň úsměv :-)

Tak lidičky, mátě nějaké žešení oné hádanky z prologu? Vždyť vlastně tahle miniatura je zde jen kvůli nevyřešené otázce: co je to TEN OS. Řešení je velice jednoduché...

Elyn
09. 05. 2004
Dát tip
operační systém a kost..a taky kluk od osy...:)

Craerassy
09. 05. 2004
Dát tip
okřídlený sonet:-)

maia
09. 05. 2004
Dát tip
Sonet v zrkadle. :-)

LangPa
09. 05. 2004
Dát tip
Věru důmyslné ;^)

maia
04. 05. 2004
Dát tip
Andulka: zbierka Magia virtualneho zivota. :-)

maia
03. 05. 2004
Dát tip
Najlepsia obrana je utok. Dalsia pasca ega? :-) Ktore je silnejsie? Ego je ta cast duse, ktora sposobuje bolest v srdci. :-)

A kdo je egoista? :)

Andulka
03. 05. 2004
Dát tip
Diky....:-) Maia, ja taky mam problem s ego, hlavne se svojim...:-)Akorat jsem si rikala, ze si dal maie moc tezkou otazku....tak ji pomuzu. Ego se da rict, ze je nas nazor na hodnoceni sebe sama a vliv jaky to ma na nase sebevedomi. (je to od slova egos = ja, a od toho vznikla slova jako egoism,egomaniac, egocentric a dalsi...:-)..i kdyz ja jsem ta prava neco vysvetlovat, protoze se vyjadruju hrozne....:-)))

maia
03. 05. 2004
Dát tip
Mnichu, mnichu, zasa si neodpovedal, iba sa schovavas za otazky. Nie si ty v podstate zid, ked pouzivas ich ucinny sposob obrany? :-) Andulka, kazdy mame problem s egom, uz len tym, ze nie sme iba duse, ale mame aj telo. :-)

Andulka
03. 05. 2004
Dát tip
- taky se da rict...ze to ego...je ze kdyz o necem premyslis, ze kdyz o necem mluvis, ze kdyz neco chces....tak to je vsechno kolem seba sama....a ne v souladu a v zajmu vsech, s kterymi sdilime zivot na zemi...:-) Ze ego je kdyz jde po ulici a na chodniku zebra alkoholic....a ty si reknes, fuj, ten smrdi. Ze neni velkeho rozdilu mezi nama....oba jsem lidi, ze dneska krasne vonim a nemam ani potuchu co se mi v zivote muze prihodit a zitra tam na tom chodniku muzu lezet sama.... Teda....venku je maj, lasky cas....jaro je tu, leto uz na ceste a mi tu takhle filozofujeme....:-)

Andulka
03. 05. 2004
Dát tip
hm...maia...tak vidis...spojitost ega s nasim telem....to my vlastne vubec nikdy nenapadlo.....jak si to vlastne myslela?

maia
03. 05. 2004
Dát tip
Ako som to myslela? Ego je vlastne to kriticko-logicko-analyticke ja, ktore sa brani laske, tej duchovnej laske pre akesi rozumove dovody, pud sebazachovy, alebo predsudky, alebo cojaviem este preco. Naskrtnute je to aj v mojom dielku Schizofrenicke monology. :-)

Andulka
03. 05. 2004
Dát tip
maia...dik...ale klikla jsem si na tvuj nick....a tohle pod tvyma dilama nevidim. Je mozny, ze jsem uplne slepa....nevymazala si to nahodou?

Craerassy
03. 05. 2004
Dát tip
já stojím za Canni...jsem z toho taktéž:-)))

Musím se k vám taky připojit, tedy jako osel... :)

Craerassy
03. 05. 2004
Dát tip
ale fakt jsem se snažila:-)))

Sonete, tak TOS teda fakt prohádal........................Mnich

Elyn
02. 05. 2004
Dát tip
:) hezká galerie, mnichu, ale komu tu dám vlastně tip, když dám? pošleš ho snad sonetovi? nebo stačí úsměv? :)

Elyn: Úsměv je daleko více než tip. Mně stačí. Ale až budu mít jen nuly v políšku s tipy, budeš mě ještě číst? Osobně jsem pro zrušení tipů. Malinko obsáhlejší kritiky jsou mi nade vše, tedy pokud neobsahují vulgární slova jako třeba od Slípky. :) Chroust: oc?

Elyn
02. 05. 2004
Dát tip
mnichu, já se při čtení neřídím počtem tipů.. mám svou hlavu a svůj názor.. a i pro mě je úsměv a pořádná kritika víc než deset "prázdných" tipů... ale někdo to nechápe..

sonet
02. 05. 2004
Dát tip
:-) jsem polichocen je to perfektní mníšku TVOJE GALERIE výborný nápad škola IQ tříbení a současně skládka zvláštních slůvek ministerstvo kultury zřídí nový ORGÁN Česká inspekce odložených slůvek pod gescí jazykovědců, gramatiků, kritiků a jiných co budou na to inkasovat EU fondy a budou řídit správné psaní a dýchání jednou se úřada splete (zaspí) a jsme mrtvoly bože kdo nastrouhá tolik rakví JÁ CHCI BÝT POHŘBEN TADY V GALERII mníšku - ju ?.............................................sonet

Chroust našel inspiraci... Elyn, ta tvá hlava... ještě ti dlužím pusu na NOS, viď?

Elyn
02. 05. 2004
Dát tip
mnichu, radši přece jen na noc a na čelo.. dík.. že si pamatuješ.. :)

Senete, že ty sis dal tip! Tak to vidíš, nakonec se pohřbíš sám. Ne, zatím bych naopak rád vyzdvihl jiné autory. Kdopak bude další?

sonet
02. 05. 2004
Dát tip
:-) nehádejme se, TIP patří tobě, je to tvoje GALERIE a je v dobré společnosti !

Dejme tomu, že onen tip ti dávám sám. Dílko mě zaujalo, jinak by si ho nedával do Galerie. Teď je tahle záležitost vyřešena. :) Stejně máš zdravé poznámky: ministerstvo kultury zřídí nový orgán... odložených slůvek...

LangPa
02. 05. 2004
Dát tip
Dobrý mápad :) Přispěju TIPem pro ty, kteří se jimi řídí... Sonete, píšeš lepší kritiky, než díla .-)))

Tak tahle poznámka je vskutku výborná. Dovolím si ji dát pod řádek k dílku, ano?

LangPa
02. 05. 2004
Dát tip
Jistě. Budu jen rád :)

Andulka
02. 05. 2004
Dát tip
Zajima miniatura, zaujala...:-)

maia
02. 05. 2004
Dát tip
:-) Mnichu, len tak mimochodom, nemas tak nahodou nejaky problem s vlastnym egom? :-)

Á Andulka... z takové dálky... až z Kanady... krásné zavítaní...:)

Maio, problémů s vlastním egem mám strašně moc. Stejně jako ty... :) A ještě, prosím, tě, co si vlastně představuješ pod pojmem "ego"?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru