Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluji Tě poupátko

03. 05. 2004
9
0
7784
Autor
kakání

Spousta lidí si ve své přezíravosti či snad dokonce pohrdání a ošklíbání nevšimne, že kak má leckdy hezký tvar poupěte.. a že nevoní? I což ani vaši partneři nejsou dokonalí.


Ach Ty kaku roztomilý
když se hezky zakroutíš

 

hnědé Ty poupátko..


Nerozkveteš, nezavoníš
vonnem libým
nakrátko

 


Však

mám Tě tak rád
jsi pro mne vším

 

před Tebou poklekám
a chci si Tě vzít

 

 

žádal bych o ruku
kdybys ji mělo

alespoň na krátko

 

 

Miluji Tě poupátko

 

..a nejen pro Tvé tělo


 


kakání
26. 07. 2006
Dát tip
Dragonangel: děkuji mnohokrát za tento ohlas.. pokud budu mít pocit, že alespoň sem tam někoho přesvědčím k lidštějšímu přístupu ke svému \"výstupu\", tak moje tvorba má smysl..

Dragonangel
18. 07. 2006
Dát tip
:)))))))) od teto chvile se vzdy nad mym kakaem pozastavim a pokocham se jeho estetickou krasou. dekuji.:))

Vitex
06. 07. 2006
Dát tip
To je zlo...

AAA_AAAB
04. 05. 2005
Dát tip
Píšeš sračky a to doslova.

AAA_AAAB
03. 05. 2005
Dát tip
Jednou jsem byl po nějaké akci a ráno sem musel jít udělat tu tvoji oblíbenou činnost a to aroma, který provonělo celou místnost mě donutilo vyprázdnit obsah žaludku...

kakání
03. 05. 2005
Dát tip
AAA_AAAB: To už je právě špatně - degradace kaků..

Tinwe
06. 12. 2004
Dát tip
nepripada mi to hnusny, jenom neskonale pitomy

kikky
01. 08. 2004
Dát tip
:)

kakání
27. 05. 2004
Dát tip
Ano, stačí. Díky všem.

lenty2
25. 05. 2004
Dát tip
dneska sice pisu dlouhe kritiky, avsak u tebe mi nejak dosel dech, staci, kdyz napisnu, ze je to kouzelne a zaslouzi si to typek jako almara?

Arien
05. 05. 2004
Dát tip
:)))))))))))) úžasné*

NIghtRunner
04. 05. 2004
Dát tip
Jdi s tím někam... Jsem docela mrtvej, nemám ted sílu reagovat na takovýhle věci... Je tohle vůbec možný? asi tě zažaluju... viz lasy...

Marky2
04. 05. 2004
Dát tip
;o)

Hermann
04. 05. 2004
Dát tip
Veľmi pôsobivé a pekné! Herman tip

inblue
04. 05. 2004
Dát tip
Musím smeknout spíš před tím, kde pořád bereš náměty...

Miss_Moody
04. 05. 2004
Dát tip
No, fakt mě bavíš čím dál víc:) A dík za avi:) plus*

chi... pobavilo a už i za to, že je to něco "onačího" takové hnědé... :-)) tak tip!!

kakání
03. 05. 2004
Dát tip
beatrice: Já ti dám parodii!!! Takhle se o kaku nesmí mluvit, již si zesměšňování dosti užil v minulosti. Já se právě snažím dodat mu na vážnosti. Že pro mne hovínko není míň než člověk a obecně by být nemělo.. vždyť z něj přeci pochází. Cannisha: Ne mně samému, mému kaku, to je rozdíl.. abych pravdu řekl druhého si vážím ještě trošku více a to nelze říci, že bych zrovna trpěl nedostatkem sebeúcty květinka: Moc děkuji, ....ale ..což takhle se někdy místo pobavení taky trošku vážně zamyslet..?

No, máš pravdu, sem tam u toho i myslím, ale upřímně, je to přirozené... někdy se tomu musí trochu pomoci.... ale jinak.... jak jsem řekla, je to něco jiného... btw... je zvláštní, že debata ať se rozvíjí jakkokoliv vždycky sklouzne k sexu nebo k hov.... všimli jste si toho někdy?? :-))

kakání
03. 05. 2004
Dát tip
beatrice: Já neřekl že je hovínko víc než člověk.. spíš je to tak nastejno.. Určitě existuje pár lidí, které mám rád a raději než většinu hovínek a stejně i naopak existuje několik povedených kaků spojených s hezkými vzpomínkami na jejich zrod, které mám zase raději než většinu lidí.. Pozdravuj svého bratra, je mi sympatický.. i když k psím hovínkům jsem přeci jen trošku rasista.. jsou to pro mne trošku podhovínka.

kakání
03. 05. 2004
Dát tip
Beatrice: Stejně jako spláchneš některé lidi.. a některé zase ne. Já taky všechny kaky nespláchnul.. 15 jich mám lyofilizovaných a budu-li mít v EU víc peněz, třeba se časem zmůžu i na menší zařízení na principu tekutého dusíku.

EHHHH!! Tak jestli jsem to správně pochopil, tak se chceš do chomoutu se svým výkalem.. Tady asi opět (a u tebe již podruhé) sáhnu k širšímu avi

WiruZ
03. 05. 2004
Dát tip
kus tve filozofie se prenasi jiz i na me......jak sem mohl byt tak hruby a neomaleny ke svym kakukm.....kaju se....a du tvorit.....

denorimamo
03. 05. 2004
Dát tip
vykakaj sa na to :-)

j_i_r_i_k
03. 05. 2004
Dát tip
No, ono přesně vzato není hovínko nic, co by pocházelo z nás... Totiž trávicí trubice začínající ústy a končící konečníkem jest skutečně trubice, takže člověk je spíše jakýsi válec a potrava prochází tím otvorem v něm, ovšem spíše jako vnitřek těla by se to mělo klasifikovat jako odnož vnějšku... Takže ačkoliv se na tvorbě hovínek podílíme rozhodně značnou měrou, není to nic, co by pocházelo z nás...

Plopez
03. 05. 2004
Dát tip
K tomu můžu říct jen to, že jsem zvědavej, jak dlouho ti vydrží šťáva.

machal
03. 05. 2004
Dát tip
Opět k posrání :) *T Dík za Avi

cmukina
03. 05. 2004
Dát tip
aj to je krasne


Lasy
03. 05. 2004
Dát tip
ani jsem to nečetl dál než přes první dvě věty . . . už mám tohohle "shit" umění dost . . . je to hnus . . . Lasy

Jak vidím, tak směs vody, močoviny, NaCl a stopové množsvtí žlučových kyselin tě opravdu vzrušuje.No, každý máme své vlastní vyznání.Jak se říká:,,Proti gustu žádný dišputát."

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru