Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rocková

04. 05. 2004
0
0
1764
Autor
Tinwe

taková se povede jednou za ro(c)k teda aspoň mně :-)))

Deme vyrvat snobský kytky

 

Deme trochu nahlas snít

 

Deme spásat lidský zbytky

 

Nechte rock ´n ´ roll tu znít!!!

 


Aki
04. 06. 2004
Dát tip
no, jednou za rok se to dá přežít... ještě že to nezkoušíš častějc... :o)) ten "znět" je tam dost příšerácky násilnej... :o) mi to připomíná hlášku z Policejní akademie, kdy adepti měli jako test inteligence nastrkat kolečka do kulatých dírek a čtverečky do hranatých..."zatímco inženýr prokázal nadprůměrnou inteligenci, tady Maňas prokázal nadprůměrnou sílu..." tož asi tak nějak... narvala jsi čtvereček do kolečka... a i když tam nakonec jakž takž je, není to úplně ono... :o)

Tinwe
29. 05. 2004
Dát tip
Ale Sněženko, ja se opravdu zblaznila! :-)

Sněžka
05. 05. 2004
Dát tip
Já beru rock za každou cenu. Třeba i za cenu rollu... Kdybych Tě neznala tak bych si myslela že jsi se zbláznila :o)

Vio
04. 05. 2004
Dát tip
roznětka? když už, tak znít...

sidonia
04. 05. 2004
Dát tip
hm...:))))

Tinwe
04. 05. 2004
Dát tip
Vio, ale co bychom neobetovali pro vers, ze?

Vio
04. 05. 2004
Dát tip
Jasně, pokud je to smysluplné a není to jako pěst na oko ;-) Rým za každou cenu neberu...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru