Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kapkovite blues

Výběr: Lyryk, Print
30. 08. 2000
21
0
11391
Autor
Stevenson

jen pro Ty, kteri maji radi i podzim.. a blues, samozrejme..)

&&Lyryk&&30.08.2000&&1
Báječné, i když nemám rád podzim, ani blues :-)) Skvělý zpěvný rytmus, obsahově udržena vyrovnaná úroveň obratnosti a cíle sdělení. I když je to jen náladová záležitost, je skvěle operlena - "striptýz smutných stromů". Využitelné i jako písňový text a to k tomu všemu také velmi oceňuji.

Andulka
22. 01. 2005
Dát tip
tak to teda nevim....ja tu zadny blues nevidim.....jenom neco od lyryka....

Stevenson
22. 01. 2005
Dát tip
protoze se kvuli tolika reakcim vymazal, ale je jinde, nekde.-)

Toxman
20. 12. 2004
Dát tip
P_H, alt4: Ó děkuji za ohlasy, ani jsem nepočítal s tak vřelým přijetím mého návrhu... skoro mám až nutkání ucházet se o členství v tak osvětovém klubu... Přesto, pokud má mít takový klub smysl, bylo by asi záhodno spolupracovat (na případných opravách) přímo s Velkým Tvůrcem (tuším tuto funkci zastává Dero, nepletu-li se, bližší informace jistě rád poskytně Lyryk). P.S.: Někde v popisu klubu jsem zahlídnul datum 18. 11. 2004... no nevím..., snad byla emnice tehdy Vámi pojmenována, vypátrány souvislosti, za jakých vzniká a zde se jistě jedná o zásluhu, ale co já vím (jestli mi slouží paměť RAM), tak problém "občasného přepsání díla kritikou", je snad starý jako svět (rozumějte Písmák ;)

sk8ergirl
17. 12. 2004
Dát tip
dílko BYLO nepochybně excelentní :o)...avi

Nádherná Emnice!!!! Jménem klubu prosím autora, aby dílo zachoval ve stávajícím tvaru, a zařazuji jej do klubu do kategorie Emnic, kde bude zastávat jedno z čelních míst... Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

sk8ergirl
17. 12. 2004
Dát tip
ale jmenovitého díku se nedočkám :o)))

A v neposlední řadě bych rád poděkoval sk8ergirl, jejíž neskonalý půvab mě naprosto..... Moment, to jsem uskočil. Chtěl jsem říct, že děkuji sk8ergirl za to, že je tak nádhe..... Safra, já se netrefím! Prostě - upozornila mě na tu emnici. Basta.

sk8ergirl
17. 12. 2004
Dát tip
:o)))...zlobíš :o)) (ale rozesmál si mě :-) )

:))

Stevenson
17. 12. 2004
Dát tip
Tomu nerozumim, jak se prepsalo a proc.kdo napise ye chce a yvedne ruku,pravou tak to tam nejak zase snad vloyim..

Steve, máš to vysvětlené v tom odkazu na kodex, o pět kritik výše. Zakousla se do tebe emnice. A kdyžtak buď tak hodný, a nic nemaž, text případně vlož jako nové dílo. Náš klub emnice vyhledává, a shromažďuje. Sebral bys nám jednu z těch nějkrásnějších, co máme.....

Toxman
17. 12. 2004
Dát tip
Stev.: Zrovna jsem Ti to chtěl vysvětlit..., ale obnovil jsem stránku a vlastně bych napsal stejnou věc, co Pišta... Vlož to, prosím, jako nové dílo, za to bych tu pravou ruku zvednul :) P_H: Opravdu zajímavý a jistě přínosný klub, jen je (na můj vkus příliš) vyzdvihován (na Písmáku ostatně všeobecně známý) fenomén (vámi jistě trefně pojmenovaný) "emnice". Chápu, že nějakého klubového maskota asi mít musíte, ale možná by bylo vhodné se zaměřit také více na vyhledávání (a snad i pojmenovávání) zcela nových, neprobádaných fenoménů, jimiž Písmák určitě ještě i dnes hýří. Pokud do toho můžu mluvit (jakože nemůžu ;) sepsal bych (být Tebou ;o) ještě nějaký dodatek či kodex (nějaká pravidla, základní body nebo návod) čím je takové nové BUBU v základě charakterizováno a tudíž nějaký předpis, z něhož by bylo patrno, co (jaké dílo) může aspirovat jako kandidát na nově nalezené BUBU. Pro motivaci členů klubu by bylo jistě přínosem, aby nálezce/objevitel mohl své BUBU pojmenovat (podobně jako to dělají třeba hvězdáři). Jinak klubu zdar ! :)

Toxman: Díky za námět, naše komise se jím bude na nejbložším jednání zabývat... :) P.S. Netušil bys, kolik lidí ještě o emnicích neví...

Toxman
08. 09. 2004
Dát tip
Mrzí mě, že se dílko přepsalo kritikou. Hold ani Písmák není dokonalý.

Stevenson
22. 06. 2002
Dát tip
sorry, ani ja uz ted ne.. ale dik za cteni i ostatnich anyway..))

ivana
20. 06. 2002
Dát tip
Nerozumím-historička-hysterička?

ivana
07. 06. 2002
Dát tip
Perfektní, ty písmenka maj melodii, přestože ji zatim nikdo nenapsal-t-

Stevenson
07. 06. 2002
Dát tip
dik za cteni a libeni.. Rest/ sorry za opozdeny, opras a pak posli melodii..-) ivana/ hitoricka ?? ..dik za to.-)

Restless
13. 03. 2002
Dát tip
Jelikož je blues mým rytmem... TIP * Mimochodem, je to vážně moc pěkný. Uvažovals o napsání melodie?

Stevenson
13. 03. 2002
Dát tip
Uvazoval, ale neumim napsat v notach..-)) mas nejakou? a dik za cteni.-))

Restless
13. 03. 2002
Dát tip
Opráším kytaru... Ale vážně nevím. Rád si počtu. Když to stojí za to.:)

Feeling
27. 11. 2001
Dát tip
zamilovala jsem se do básničky! tisíc tipů a díky Tobě, Stevensone!

Stevenson
27. 11. 2001
Dát tip
...ted jsi me zmatla, nejen tim laskavym hodnocenim, ale i pohlavim..-))) Myslel jsem ze jsi psala poznamky tady v muzskem rode.. Nicmene.. DIK..))

člobrda
30. 07. 2001
Dát tip
díky..když budu chvíli sobec - tak to je jako šité pro mého člověka :o)) miluju déšt i blues...díky moc..

člobrda
30. 07. 2001
Dát tip
zapomel jsem na Tipik.. :o))

blbjenka
26. 05. 2001
Dát tip
taky líbí. hezká melodičnost, hezká atmosféra. *

Albireo
21. 02. 2001
Dát tip
Tipuhodně skvělé, přímo je v tom cítit melodie, i když já ji neslyším.

Stevenson
21. 02. 2001
Dát tip
ten tipuhodny je slozenina, proti ktere nic nemam.. na rozdil od jinych.. ovsem..je to asi nekriticke, kdyz je pto mne, co?)).. a ma navicco cist, co jsem asi zameskal, nejak. Dik..

Sadaf
16. 10. 2000
Dát tip
Příteli (smím-li) blues, to je můj typ. A tip pro Tebe.Poprvé jsem si ho přečetl, podruhé zabroukal a potřetí zazpíval...

ilra
20. 09. 2000
Dát tip
od Am. Tohle se mi libi) Jako bych ty kapky slysela)

Merle
08. 09. 2000
Dát tip
Suva: s CTRL můžeš oťukat přesný lidi... ale dvakrát (od jednoho autora) to stejně nikdy nepošle (kontroluje to)

suva
08. 09. 2000
Dát tip
Merle,ja te nemit...

Merle
07. 09. 2000
Dát tip
suvi: prý v každé knihovně... já se k němu ještě nedostal (pšššt, nemám průkazku)

suva
07. 09. 2000
Dát tip
No, v Mestsky knihovne je do patnacti vstup zadara, ale tos asi prosvih 80)))))))) A ja mam proslou...

suva
07. 09. 2000
Dát tip
jo a eště to avízko, a tak ještě přidám kousek o sonetu z toho Menšího poetickýho slovníku, Československý spisovatel ho má na svědomí, 1966 aby byla citace přesná: SONET = znělka. Proslulý básnický útvar, složený ze 14 veršů a vyžadující vedle vnější i pevnou vnitřní stavbu. Verše sonetu se sdružují do dvou čtyřveršových a dvou tříveršových strof, obě čtyřverší mají někdy dva, jindy čtyři rými, tříverší tři rýmy v libovolném seskupení. Přísná forma znělky byla v české poezii s úspěchem uvolňována. UFFF - díky misi. Sakramentský avíza, nejdou mi vynechávat, tak to holt někdo dostane víckrát, sorry.

Merle
06. 09. 2000
Dát tip
suva: slyšel jsme cosi o Poetickém slovníku... a Lyryk snad pracuje na vlastním

suva
06. 09. 2000
Dát tip
Supeer. A ten s velkým Pé je někde k dostání? Sem s ním. Už se na něj vrhám, studijem se ztrhám , ale až napřesvečer, chci říct nejdřív po ránu, teď už asi do krámu nepoletím...

Tynic
05. 09. 2000
Dát tip
Mám rád v básních hudbu... a z téhle slyším pohodový blues... s tipem

suva
05. 09. 2000
Dát tip
No a o tom to je - o formě, navrhuji pro písmácké potřeby zformulovat základní poznatky z básnictví a dát je v plen všem, jinak chytří nebudem...

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
suva: me se nelibila forma (zarazil jsem se na ni) posledni sloky, obsah jo...

Mara
03. 09. 2000
Dát tip
Za tu písničku jasný TIP

Miroslawek
01. 09. 2000
Dát tip
Trochu říkankovité...jako text k písni to sedí. Krásné obraty i nádherně smutná snivá...bluesová...nálada.

Miroslawek
01. 09. 2000
Dát tip
jo a TIP

Stevenson
01. 09. 2000
Dát tip
Ja vim.. 59kanky, to je moje.. jak jiste uz vis.. a DIK.j

Bodlak
31. 08. 2000
Dát tip
Tak tuhle si ukradnu a zhudebnim...to mi musis dovolit...blues...ja ho miluju!!! A proc jsi mi ji tak dlouho tajil? TIP

Merle
31. 08. 2000
Dát tip
kromě posledního řádku, který mi nějak nesedí se mi to hodně líbí... řekl bych skorodokonalé Ramiz: Arénovská kritika není pro podobný výlevy, ale pro vážně míněnou kritiku. Prosím drž se toho.

suva
31. 08. 2000
Dát tip
Myslím, že do každýho blues patří povzdech, takže poslední sloka ÓKá

suva
31. 08. 2000
Dát tip
Aha, Merlemu vadilo kapkovaté - no je to trochu nestydaté

mis
31. 08. 2000
Dát tip
Moc potěšilo, tip

Stevenson
31. 08. 2000
Dát tip
Dekuji vsem za libeni.. On ten jinak neprijemne brzsky canadsky podzim ma zrejme i jine vyhody..

Stevenson
30. 08. 2000
Dát tip
.. Cim jsem si zaslouzil pozornost?)) kruci.. ale DIK.. a ja ten blues i podzim take.. jen specificky.. ne kazdy..))

Jákob
30. 08. 2000
Dát tip
tutáč už jen pro to blues (*)

Saxanka
30. 08. 2000
Dát tip
Milujůůůůů podzim,tot blaho pro čarodejnice:o) a to Blues samozřejmě taky:o)

PetrViP
30. 08. 2000
Dát tip
hele, Stývajzi, ty budeš paodobnej hudební šílenc jako já, co? U jakýho blues tohle vzniklo (vzniklo-li)?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru