Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kompromisy

04. 05. 2004
0
0
1853
Autor
xxxsoul

... nevím, zda je to zařazeno do správné kategorie...

Už nikdy žádné kompromisy. A s životem už vůbec ne.


pozorovatel
13. 06. 2004
Dát tip
Nedělat kompromisy nemusí být tak těžký. Sice vás lidi nebudou mít moc rádi, ale budou se vás asi bát a mít vás tak v úctě. Je to vlastnost silných lidí, co věří v sebe a své názory. Avšak i tvrdohlavý a sebestředný člověk také nedělá kompromisy. Občas je to dobrý a občas zase ne. Ne nemožný. Takže souhlas s kouzelnou květinkou.

pozorovatel: děkuji, prostě to tak je, pokud si člověk tvrdě jde za svým.... ano, souhlasím, ale v tom případě jde přes mrtvoly a takový člověk zůstává sám.... a to si myslím, že není to, pro co tady žijeme, je to o komunikaci o lidech ne o JÁ..... toť můj názor, ač prý s IQ nemám vůbec nic společného..... ech, ale to sem asi nepatří.... hezký večer.... :-) omluvka za avi....

sidonia
05. 05. 2004
Dát tip
přesně jak řekl Dero .. nemožno:)

angelik
04. 05. 2004
Dát tip
juchuchůůů:))ejej...

Dero
04. 05. 2004
Dát tip
Nemožno ... ;o))

xxxsoul
04. 05. 2004
Dát tip
..... proč nemožno?:)

Dero
04. 05. 2004
Dát tip
Veď život samotný je jeden veľký, dľhotrvajúcí kompromis ... ;o)

xxxsoul
04. 05. 2004
Dát tip
... no prave o tom to je... vzeprit se nedelat kompromisy - v tom je pravda i odvaha..... ;)

no, tak musím souhlasit s Dero.... vzepřít se? Lehce se řekne těžko provede... hmmm

xxxsoul
04. 05. 2004
Dát tip
... prave v tom je ale ten smysl... nemuzes preci porad sedet na zadku a souhlasit se vsim, co se deje Tobe a kolem Tebe... je to o odvaze a o volnosti prosadit svou povahu a nazory... ;)

No, někdy to hold nejde.... někdy je to dokonce nevyhnutelné a někdy si říkám dost a takhle ne.... takže není to jen černé a bílé....:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru