Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mystérium lásky

Výběr: vesuvanka
07. 05. 2004
21
4
10699
Autor
synáček

Ozbrojen

mečem dovednosti

zamíchám rázně karty osudu

a vyčkám času

v němž vytáhneš si srdcového krále

 

Znavena touhou

usadíš se

mi

do klína

a

protékaje

kolem

nastavené dlaně

spočineš v katarzi něžně

ocelové

kde každý její nový pohyb se stále znovu začíná

 

Spánek milenců

nás

křídlem snění

zakryje

a

vůně tvého těla

se do poslední kapky vstřebá

do mé naděje

 

Jsem tvá

mi řekneš celá

a já ti místo odpovědi

k nohám

složím

svět

 


4 názory

synáček
08. 02. 2009
Dát tip
vesuvanka, Toscana, Impresse: Moc vám děkuji...

Impresse
08. 02. 2009
Dát tip
Žasnu, pane...

Toscana
07. 08. 2008
Dát tip
Božemůj, to je nádhera.... ách *t

vesuvanka
07. 05. 2005
Dát tip
Znovu se vracím ke Tvé nádherné básni a k jejímu prvnímu výročí přidávám V

Milly
08. 02. 2005
Dát tip
No jo, tohle je ta báseň s naší diskuzí... ;-) Teď to vidím na -t-, některý ve mně zrajou, až časem uzrajou.. :-) +klub

Milly
21. 10. 2004
Dát tip
Mám pocit, že to špatně formulujeme- asi se budou všichni cítit zneuctěni a a někteří i potupeni- ale některým se to bude líbit a některým ne... ;-) a když jsou přivázaný, je to lepší...zážitek...... a taky mi moc nesedí termín "vykřičené domy"- když po tom touží a jejich partnerka jim to nechce dopřát, tak v nich podle mého názoru ta touha zůstává a způsobuje jejich nespokojenost a tím i problémy v partnerském soužití... kdežto když si zajdou pro takový zážitek do profesionálního studia, vzrůstá tím jejich spokojenost..atd.... Takže v tomto případě podle mě působí takové profesionální studio jako pozitivní faktor na daného muže i na jeho případný partnerský vztah.

synáček
21. 10. 2004
Dát tip
Když jsem řekl, že by nemusel být ani přivázaný, tak jsem tím chtěl vypíchnout pouze jen dobrovolnost... Pokud jde mohutnost zážitku... tak (i když osobní zkušenost v tomto směru žádnou nemám) souhlasím s tím, že bude (vždy) mnohonásobně vyšší... ovšem ne nutně jen kladný... Záleží zde mnoho na důvěře a znalosti toho druhého ale i na správném odhadu... přesto však ale i na ochotě riskovat... protože v těchto situacích může docházet i k projevům sadismu u lidí, kteří o něčem takovém v sobě buď vůbec nevěděli ... nebo to dovedli (ve vyrovnaném partnerském vztahu) ovládat... Toto je pochopitelně naprosto nevyrovnaný - mezní stav ... kdy jeden je vydán na milost a nemilost tomu druhému... To, o čem mluvíš dál je problém natolik složitý, že není možné ho smést se stolu na základě toho názoru, který jsi uvedla. Je to problém sociální, společenský, etický... je to tanec na ostří nože... i nad propastí... je to otázka vzdělanosti společnosti... otázka paradigmatu vůbec... Navíc tyto služby působí na kriminalitu jako magnet... takže je tato činnost využívána i zneužívána ...pro cíle zcela osobní, ekonomické i mocenské... prostě je toho strašně moc... Ten Tvůj, zcela konkrétní případ by jakž takž ještě docela prošel... i když si myslím, že mnohem přínosnější by pro společnost bylo, kdyby se tato problémy naučili řešit manželé spolu... je to mnohdy jen otázka předsudků... či příliš puritánské výchovy... netolerance... atd. Jeden jediný případ tu však je... eticky naprosto nezávadný a je to ten, kdy muž navštěvuje takové studio s vědomím manželky a jeho výdaje jsou hrazeny se společného rodinného rozpočtu... Měj se moc fajn.

Milly
21. 10. 2004
Dát tip
Děkuju za odpověď... já to brala jen čistě teoreticky- podle toho mála, co jsem se o tomto tématu dočetla. Asi se za takový a podobný touhy lidi často stydí a taky si umím představit, že spousta lidí by odmítla plnit svýmu partnerovi takový přání.. Jinak- záleží samozřejmě hodně na důvěře, znalosti i odhadu...- asi když někoho doporučujou, nebo ve vztahu- je třeba postupně získávat informace a znalosti, a toho skrytýho sadismu bych se taky tolik nebála- když se jedná o duševně zdravého, informovaného, milujícího partnera, neměl by být následek horší než pár škrábanců nebo něco podobného... Taky se měj fajn! :-)

synáček
19. 10. 2004
Dát tip
Milly: Usmívám se...(v dobrém slova smyslu)... protože možná by ani přivázanej bejt nemusel... Ale vím, jak to myslíš... nicméně, pochop... je to přece (stále jen) otázka psychiky… určitá sexuální výstřednost… možná i úchylka… ale nikdy to nebude srovnatelné se znásilněním ženy… protože (v tomto srovnání) se jedná spíše o ubližování… nežli o znásilnění v pravém slova smyslu... Kdyby ho chytili a vykonávaly by na něm násilí jakéhokoli druhu… bude to přece stále stejné… ten muž se bude cítit potupený… nebo jen rozzuřený… nikdy ale u něho nebude popliváno, zneuctěno… možná nadosmrti vykloubeno něco… co mělo zůstat svaté… Chápeš to…(?) nebylo nic násilně otevřeno… nebyl vylomen zámek… nebyla zneuctěna svatyně… U ženy tomu tak (bohužel) vždycky je… No – a právě v tomto momentě si to obrať: právě proto, že muž žádnou takovou svatyni nevlastní… nemůže ji pro nikoho ani otevřít… nemůže do ní nikoho (dobrovolně a rád) vpustit… nemůže se (v tomto fyzickém smyslu) „darovat“. To je to o čem jsem mluvil…

Milly
19. 10. 2004
Dát tip
Třeba se nebude cítit potupený ani zneuctěný... ;-) Jinak s Tebou souhlasím.

synáček
19. 10. 2004
Dát tip
No, přesně... vždyť jsem již řekl, že by nemusel být ani přivázaný... Proč ale chodit tak daleko... vykřičené domy jsou plné mužů, kteří za takové služby dokonce i platí... poměrně značné peníze...

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
nadhera!!! -t- :-)

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
Synáčku, přeci jen..... a co submisivní muži, kteří se chtějí dát? Zcela......? Zas tak moc se v tom nevyznám, ale přece to taky jde........?!?!

synáček
18. 10. 2004
Dát tip
Díky, že se Ti líbila... K tomu, co jsi napsala... Pochopitelně, že existují nejrůznější varianty všeho druhu... jsou muži, kteří se chtějí odevzdávat ženám, stejně tak jako jsou ženy, které se nebudou mužům odevzdávat, ale budou si je brát... To o čem jsem mluvil já je „norma“, podložená i podstatou pohlavního aktu… Neexistuje způsob, aby se muž (fyzicky!) "daroval"... "otevřel" ženě a přijal ji (evidentně!) poprvé...a potom již (nekontrolovatelně) opakovaně... To ovšem neznamená, že by nemohli existovat muži, kteří se takto budou cítit a s tímto vědomím budou i k ženám přistupovat...

Milly
18. 10. 2004
Dát tip
Díky, žes ji sem napsal... Nekontrolovatelně....Já jsem četla o jednom kmenu, kde ženský pořádaj hony na chlapy za účelem jejich znásilnění..... že honí asi 15 ženskejch chlapa, pak ho chytěj, držej,vzrušej a jedna z nich ho znásilní.... No, možná by stačilo, kdyby byl ten chlap dobře přivázanej, nevím.... ;-) Moc se mi líbí, jak mluvíš..

Perchta
25. 06. 2004
Dát tip
to je sladky :) *

Hancii
16. 05. 2004
Dát tip
Tolik krásných představ jsi slibem probudil ... přeju tak krásný prožitek každému, kdo tak krásná slova napsal ... tip

andromeda
12. 05. 2004
Dát tip
Pěkně se mi četla, tip

inblue
11. 05. 2004
Dát tip
Moc se mi líbí, jak přemýšlíš... (někdy člověk najde v kritikách i to, co nechtěl...)

Kateee
10. 05. 2004
Dát tip
naprosto souhlasím s Andulkou... rozmazlil sis nás :-)

Hermann
10. 05. 2004
Dát tip
Nemám čo povedať....pretože len moja radosť, že synáček takto krásne cíti hovorí za všetko....Hermann tipp P.S.Tvoja manželka musí byť ako ruža v ružiach.Krásne!

Oriel
09. 05. 2004
Dát tip
Pardon ten anonym jsem psal já, ten konec by mi sedl víc takhle :) Jsem tvá mi řekneš celá a já ti místo odpovědi složím hlavu do klína

maia
08. 05. 2004
Dát tip
Mne sa naladenie basne paci. Ten zaver tam je podla mna taky aky ma byt. Jasne navazuje. Pekna, moc. *

Dash_707
08. 05. 2004
Dát tip
Líbí :o))

úžasně erotikcy laděné.... tedy z mého pohledu.... tedy až na to k nohám složím svět.... docela už stále dokola... zkus tam vymyslet něco jiného... jinak moc a tip...

vesuvanka
07. 05. 2004
Dát tip
Mysterium lasky - uz samotny nazev basne na me velice zapusobil... zamicham razne karty osudu a vyckam casu v nemz vytahnes si srdcoveho krale... spocines v katarzi nezne ocelove... Jsem tva mi reknes cela a ja ti misto odpovedi k noham slozim svet Krasnejsi odpoved uz ani nemuze byt.... Pri cteni basne se mi tajil dech a rozbusilo srdce. Musela jsem ji cist znova a znova... Nadherna basen a davam veliky TIP

Leja
07. 05. 2004
Dát tip
stále ma prekvapíš. Ženy majú rady svet k svojim nohám položený :)). *

Bagg
07. 05. 2004
Dát tip
je to milé (?), nudné, s ničím zajímavým

synáček
07. 05. 2004
Dát tip
kouzelná květinka: Docela jsi mě vyděsila, když píšeš že "skládám svět k nohám stále dokola"...a přiznám se, že jsem znejistěl natolik, že jsem se do všech těch minulých básniček stejného ražení pro jistotu podíval...leč nenašel jsem to nikde...Nerozumím Ti tedy...protože v téhleté ten svět mít musím. S ženou se asi v tomto těžko shodnu…neboť v okamžiku o němž je řeč budeme vždy na jiném břehu…Žena se v aktu lásky dává…odevzdává se (beze zbytku) celá… Dát samu sebe…to je (alespoň tedy pro mne) „dar nad dary“…při němž toto (maximální) zadlužení se ještě násobí mou láskou…leč sama sebe nikdy dát (ba ani „vrátit“) nemohu…a budu-li se snažit to jakkoli logicky zmírnit, budou to spíše jen směšné kotrmelce logiky, nežli seriozní výklad. Ten, kdo integritu druhého narušuje je muž…ta, jejíž integrita je narušena je žena (poprvé dokonce totálně a zcela…). Žena se tedy vždycky(!) odevzdává…dává… Abych já mohl takový dluh splatit…a nemohu-li tedy dát celého sama sebe, pociťuji nutnost darovat to, co je mimo mne…nicméně rovněž „všechno“…a v tomto případě neexistuje jiné slovo, nežli svět…i celý vesmír by byl jen pouhou částí světa…alespoň tedy v mém chápání… V tomto případě je mi pak ovšem jedno, použilo-li stejné spojení třeba i tisíc lidí přede mnou…je to…jako bych malíři vyčítal, že ve své dnešní krajině zalité sluncem…slunce i namaloval…vždyť tolik malířů již namalovalo slunce před ním… Ale děkuji Ti...velmi...!

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
no jo :))), hezký... něžně ocelová katarze *:)

nee, tak jsem to nemyslela, nemyslela jsem to na Tebe, ale všeobecně, že složený svět k nohám je oblíbený.... A nechtěla jsem Tě vyděsit, v žádném případě... Děkuji za obšírné vysvětlení.... již chápu kam tím míříš a co tím myslíš... A já děkuji...

Andulka
07. 05. 2004
Dát tip
tahle je taky fajn, ale v tyhle mi nejak chybi to prociteni, to ze srdce....co vzdycky u tebe najdu...Takova rychlovka, takove konstatovani.....sis me tu svymi basnemi rozmazlil, tak se nediv...:-)

Craerassy
07. 05. 2004
Dát tip
ten konec, synáčku...ten by tam snad vůbec nemusel být...já čekám víc a najednou mě tím koncem vrátíš do reality...

gabio
07. 05. 2004
Dát tip
je jiná než všechny ostatní, je trochu troufalá, trochu něžná, trochu chtivá (vše v dobrém slova smyslu) a to se mi taky moc líbí... t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru