Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Malykuba topograf a matematik

08. 05. 2004
4
0
3257

Od autora malykuba01 doporučuji: - Z boku - Kuk...nekuk...kuk!

Když hladím tvoje obliny
kopečky a doliny
nejvíce mě rozběsní
tvoje křivky konvexní
Perchta
13. 05. 2004
Dát tip
:-)*

StvN
11. 05. 2004
Dát tip
Přesto jsem měl na mysli něco jiného.

StvN
10. 05. 2004
Dát tip
Úsměvné. Pustíš se taky do něčeho "většího"?

To myslíš jako třeba do románu?:-)))

StvN
10. 05. 2004
Dát tip
Neznám písmáka, který by tu publikoval román.

Igor Indruch se už chystá a předhazuje nám sem tam nějakej úryvek.:-)

papouch
09. 05. 2004
Dát tip
:-))

Tragicus
08. 05. 2004
Dát tip
he he

Elyn
08. 05. 2004
Dát tip
:))) z Kubíka je těžko vybírat... má více tváří... pozor pozor... :)

Elin: To já moc dobře vím, vybral jsem si blbůstky, ty jsou totiž nejsnažší. A aby mých provinění nebylo dost, tak slovo obliny jsem si půjčil od cekanky, která ho už taky jednou použila.:-)) Nicméně se mi tam moc hodilo, protože "oblina" je totiž mimo jiné terminus technicus v akustice a znamená vypuklý konvexní povrch.:-))) Díky za věrné čtení mých epigonských pitomin.:-))

Elyn
08. 05. 2004
Dát tip
au, jsem Elyn...:)) jo, já ti rozumím...:) (není to "rozběsní" moc hrr? :)

Dero
08. 05. 2004
Dát tip
Heh ... ^_^

Davinči
08. 05. 2004
Dát tip
líbí - tip

Elyn: Malykuba umí bejt taky vášnivej, ne? A jak by se to pak rýmovalo? To bych pak musel napsat: Nejvíce mě rozpálí tvoje křivky konkávní :-))) Ty, nebylo by to pak ale zas moc velký porno?:-))

Elyn
08. 05. 2004
Dát tip
:))))) jo, já mu vášeň neupírám, to rozhodně ne... jen to "běsnění" má pro mě v sobě víc agrese než vášně..:) Takže bych spíš čekala, že mi jednu třískne, než ...:)) Malykuba je hlavně něžnej.., citlivej.. Jeho básničky jsou o křehkosti taky dosti.. :) není běs... ;)

Jo, něžnej, to máš pravdu - tak si mysleme, že platí ten verš s těma konkávama.:-)) Dírky jsou zajímavý ne méně než vršíčky.:-)) Předělávat to už nebudu.:-)

Dash_707
08. 05. 2004
Dát tip
:o)))

malykuba01
08. 05. 2004
Dát tip
*:))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru