Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šance

12. 06. 1999
1
0
3244
Autor
slavek

Sedím v rozpáleném voze tramvaje. Naproti mně kluk. Snažím se proniknout skrze clonu jeho očí. Snažím se vhlédnout do jeho duše a číst v jeho srdci. Popovídat si s jeho já. Jeho zelenomodré oči si mně všimly. Vpíjejí se do mne. Setkaly se s mými. Není v nich zášť, snad jen zvědavost. Sbírám odvahu promluvit. Musím na chvilku zavřít oči. Konečně, teď budu moci.. Otevřu oči... Vystoupil..
pino15
10. 01. 2002
Dát tip
:o))

Lalinka
20. 09. 1999
Dát tip
vis co? Taky ty sve modre kukadla otvirat pozde..
pak si jen rikam co neprijde v pravy okamzik to neprijde nikdy a vrta mi hlavou, kdy to je.
Je to moc hezke a tak strasne vystizne.
Lip bych to neztvarnila

slavek
20. 09. 1999
Dát tip
Lalinka: děkuji.

kačka
15. 09. 1999
Dát tip
Jsem mezi nimi. Hlavně, aby zůstaly čisté. Okamžiky skýtají příležitosti. Pojďme si je vychutnat spolu, tady a teď... ty co jsme prošvihli si nás třeba ještě znova najdou, tak ať nejsme zaskočeni, možná že právě pro ně nám byl dán čas připravit se.

AZALIN
02. 08. 1999
Dát tip
Nejen, ze se rika, ze oci jsou branou do duse, ony ji opravdu jsou.. jsem rad, ze je vic lidi, kteri si to uvedomuji...

Rivka
20. 06. 1999
Dát tip
Pravda, občas přijde konečná příliš brzy...

Print
14. 06. 1999
Dát tip
Taky se mi to stalo... Někdy musím vystoupit já... Nedá se to vydržet!:-)

slavek
14. 06. 1999
Dát tip
.. a občas přijde konečná příliš brzy..

TBC
14. 06. 1999
Dát tip
Mě se často stala jiná věc: když jsem se někomu dívala delší dobu do očí, tak mu začaly téct slzy. Nevím, říká se, že oči jsou bránou do duše, takže mě to trošku leká...

Gity
12. 06. 1999
Dát tip
život je jeden prchavý okamžik....

Jákob
12. 06. 1999
Dát tip
Taky jsem to chtěl někdy zkusit

Ari
12. 06. 1999
Dát tip
To já jsem vystoupil...

slavek
12. 06. 1999
Dát tip
nikoli Ari... Ty jsi nastoupil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru