Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

20. 01. 1999
0
0
2519
Autor
Jarka


... pro Tebe ...

Pouhý dotek tvých rtů a je mi jasné pro co jsem tak dlouho žila... Pouhý dotek tvých rtů a vím, co jsem dříve nevěděla... Že milovat, mít někoho rád, znamená, srdce, tělo i duši mu dát... Milovat, mít někoho rád, znamená zcela se odevzdat... Miluji slunce, když svítí, miluji na louce kvetoucí kvítí, miluji k zbláznění Tebe, jsi moje slunce, moře i nebe... Jsi moje slunce, co život mi dává, jsi moje moře, které mám ráda, jsi moje nebe, pod kterým spávám, jsi moje vše a vše ti též dávám... Pro Tebe žiji, pro Tebe se trápím, pro Tebe se směji, vždy zpět se vrátím, pro Tebe pláči, modlím se k Bohu, být ale bez Tebe, to tedy nemohu...
herry
10. 05. 2000
Dát tip
snadno čtivé, lehce stravitelné a krásné... láska je úžasná, když se dva milují je pouze na nich jak život zosnují

B.Ezejmenij
15. 05. 1999
Dát tip
Ahoj, sem tu, jak sem slíbil.
Dobře se to čte, je to takový lehký.( Což neni nic špatnýho).

Taky sem jednou napsal vyznání.
Ale né o lásce.

snoopy
04. 03. 1999
Dát tip
abyste se nerozplynuli.. no, no, nebudu vám to kazit .)

Paul
08. 02. 1999
Dát tip
Milostná poezie ? Tu můžu. Je to pěkné a pěkně se to čte.

maprach
22. 01. 1999
Dát tip
Ondro, máš pravdu, když si to čtu dnes, tak to vidím jinak. Dík. Jarko, nedej na mě :-)

PS
21. 01. 1999
Dát tip
Jestli jsem tě k tomu vyburcoval já, tak to bych si měl pogratulovat...
Je to prostě nádherné. Milostná poezie člověka vždycky zahřeje u srdce... (a je nejkrásnější :-))

Ondra
21. 01. 1999
Dát tip
Maprachu, já si myslím, že zmiňované verše jsou v pořádku, rytmus v této básni není tak úplně hlavní, je psána dost volně. Pozn., na lásce není skoro co zkazit.

maprach
20. 01. 1999
Dát tip
Pousmál jsem se nad veršem "vždy zpět se vrátím". Ano, tak také vypadá láska.
Nejsem si jist, ale zdálo se mi, že "Tebe SE trápím/tebe SE směji" trochu vybočuje z rytmu? Nebo to špatně čtu, to je druhá možnost :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru