Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básně jako od Puškina

10. 05. 2004
0
0
2814
Autor
Vlastina33

Ano,možná neumím podle některých lidí psát básně tak,jak by se psát měli,ale já je především píši svým srdcem.Děkuji za všechny kritiky!!!

Málem bych zapomněla,že jsem o tom snila.

Pak přišla mi ta slova maličko pošetilá.

Však jeho verše,to musím přiznat tiše,byli tak

krásné jako když je Puškin píše.

 

A já jsem byla mladá a v lásce nezkušená,

však o něm jsem si snila tak jako každá žena.

A velmi překvapená s prvního políbení,i v jeho

řeči našla jsem zalíbení.

 

Pak on se zase vrátil do svojí rodné země,

vzpomínky na něj zůstali navždy ve mně!

Pak jsme si posílali srdcervoucí psaní

a snili jistě o setkání.

 

Však dálka asi způsobila,to už si nevzpomínám,

že jsme se rozdělili,každý z nás-šel jinam.

Pak zůstali mi slova a s verši lístek bílí  a já

jsem pochopila,že láska ze snů,ke konci se chýlí.

 

Pak z žalu rozervána zničila pár dopisů,i verše

to už si nevzpomínám.Jedno vím zcela jistě!

Byli jak od Puškyna!!!


Vlastina33
22. 05. 2004
Dát tip
Kdybych se měla urážet,určitě bych pak nestála o hlubší kritiku.Možná,že máte pravdu Elyn,možná jsem jako malé dítě,ale alespoň neumím předstírat a hrát si na to,co nejsem.Na dospělou a vševědoucí.Vlastina 33

Elyn
22. 05. 2004
Dát tip
:) Vlastino, vždyť jste se urazila právě proto, že jsem si dovolila Vám říct, že tam máte gramatické chyby...

Vlastina33
22. 05. 2004
Dát tip
Já jsem se opravdu neurazila!Chyby tam mám a už je neodpářu!Umím přímat názory druhých a jsem ráda,že jste mi řekla,co jste říci chtěla.Je lepší upřímný názor než chvála,která nám nejde od srdce.Vlastina33

Elyn
22. 05. 2004
Dát tip
Dobře ..;) Tak hezký večer..;)

Vlastina33
22. 05. 2004
Dát tip
Také já Vám milá Elin přeji hezký večer!Snažím se začíst do Vašich děl a ne jen hloupě odsuzovat.Ale je to pěkně těžké si přiznat vlastní nedostatky.

Elyn
22. 05. 2004
Dát tip
:) Já vím.... je to težké.. ale stojí to za to.;)

Vlastina33
21. 05. 2004
Dát tip
Ano,máte pravdu je to jako na trhu!Básníci se tak určitě nechovají,ale já se za básníka nepovažuji,to bych si asi o sobě moc myslela.Všem kterým moje chyby vadí,se omlouvám.Nedokonalí lidé,chyby dělají.Vlastina33

Elyn
21. 05. 2004
Dát tip
:) Určitě, pro své blízké jsem důležitá... Bez urážky, ale tahle Vaše odpověď je odpověď trucujícího malého dítěte a ne 33-leté dospělé ženy...

_RK_
18. 05. 2004
Dát tip
???!!?! Jsem tu správně? Připadám si spíš jak mezi bábama na trhu, než mezi básníky!

Vlastina33
16. 05. 2004
Dát tip
Děkuji všem za jejich názory!Myslím si,že naopak jsem sebekritická,ale ne domýšlivá abych chtěla,že v mých verších najde každý čtenář,to své!Chci zůstat sama sebou a není mým cílem,abych slyšela chválu.Píšu třeba neumněle,ale tak jak to cítím.Ta báseň byla o skutečném prožitku a pokud někoho pohoršuje,že to byl Rus,tak je to jeho problém!Ráda bych své psaní zlepšila,ráda přijmu rady.Ale hrubky gramatického rázu rozhodně nedělám.Vždy pri psaní používám kontrolu chyb v počítači!

Elyn
16. 05. 2004
Dát tip
kristovanoho, dámo, že nevítě, že se Puškin píše s měkkým i a že tam nevidíte hrubky a ztvrzele věříte počítači, který nezná ani slovo "internet", tak pak už se nedivím vůbec ničemu. a myslela bych si, že si z nás vážně utahujete... ale apríla už bylo..

Elyn
16. 05. 2004
Dát tip
oprava: nevíte... samozřejmě.

Vlastina33
16. 05. 2004
Dát tip
Také ve slově Puškin mám měkké i tak nevím co se Vám nezdá...Nebo není přenos dat tak dokonalý jak si někteří myslí! Vy sama máte chybu ve vaší kritice.A to ve slově nevíte,asi podle Vás:nevítě!Vlastina33

Elyn
16. 05. 2004
Dát tip
Božíčku, Vlastino, copak si nevidíte ani na špičku nosu? Vždyť jsem si tu chybu opravila vzápětí... A ve jméně Puškin máte tvrdé y - poslední řádka Vašeho "díla"... navíc tam máte hned vedle další hrubku..(dopisy byly, nikoliv byli..) A na přenos dat bych nic nesváděla...

Nazuna
11. 05. 2004
Dát tip
Dero, děkuju ti, ale pro mě se točí dostatečně zmateně už teď.. (Zamávám ti :)

Nazuna
11. 05. 2004
Dát tip
Vella: :)

Nazuna
11. 05. 2004
Dát tip
Vella, možná by se měl vůbec posadit ? :)

Nazuna
11. 05. 2004
Dát tip
Vella: zasadit hrušku...! (je plodnější takové počínání..;) tužky lámání mi strach nahání :)

elfka_Sea
11. 05. 2004
Dát tip
me se to libilo........ja taky nejsem zadny Shakespeare a myslim ze je to dobre na tip by to chtelo jeste vybrousit (ale ja mam sotva co povidat ) :))

je to podla mna dost nasilne - snazis sa dodrzat klasicku formu rymu A,B,A,B a nasilim hladas slova rymovatelne jedno k druhemu a nopozeras na ich vyznam - dlzka celej basne je sama sebe skodou, lebo v kratkej basni sa da tiez vyjadrit podstata a lahsie sa najdu slova co sa rymuju a hodia k sebe, ale neboj casom mozes byt uspesna aj ked netvrdim ze co sa nepaci mne je absolutne zle, mozno najdes ludi co v tom zalubenie - ved cvikom a dlhorocnou pracou mozes dojst k do stavu ze tvoje basne budu lahodne a budu posobit ako balzam. Preto ti uprimne hovorim *- nedaj sa odradit kritikami a pis nadalej - bud sama sebou.

dismorphia
10. 05. 2004
Dát tip
ach jo.. šílená spousta šílených gramatických chyb..

Nazuna
10. 05. 2004
Dát tip
D.:Myslím, že to dělá schválně...

dismorphia
10. 05. 2004
Dát tip
Nazu, kdyby to tak bylo, myslela bych si o tom ještě něco horšího..

Nazuna
10. 05. 2004
Dát tip
jo, bude něco jako Voloďa, jenže na gramatiku... (jinak si to nedokážu vysvětlit...)

dismorphia
10. 05. 2004
Dát tip
ale - možnost, že o těch chybách neví, není až tak nereálná ...:)

adrift
10. 05. 2004
Dát tip
Pak on se zase vrátil do svojí rodné země, vzpomínky na něj zůstali navždy ve mně! Pak jsme si posílali srdcervoucí psaní a snili jistě o setkání. promiň, že to říkám, ale tenhle odstavec je fakticky drsný. já neříkám, že rozumímt básničkám, ale tahle je opravdu divná. možná kdyby jsi zapomněla na ty rýmy a zkusila třebá básnické slovo. to dává větší volnost a nemusíš v potu tváře vymýšlet něco co by se rýmovalo.

Nazuna
10. 05. 2004
Dát tip
máš pravdu, dneska už věřím i tomu, že se Země netočí... brou..

Dero
10. 05. 2004
Dát tip
Nazuna: A to ještě nevíš, že se točí obráceně, takže až zítra večer budeš vstávat, tak si na mě vzpomeň. ;o) Vlastina: Dílko docela slabé, hrubky to jen podtrhují ... v případě zájmu o korekturu se klidně ozvi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru