Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta do slabin poraženého muže

11. 05. 2004
5
0
6329
Autor
mirek

původně psáno v kritikách pro Craerassy u básně Cesta do slabin válčícího muže ale nakonec nechal jsem se přemluvit, abych to dal i k sobě...

ještě pár vteřin strachu
v šepotu němých slov
přečtených z almanachu
přejí ti dobrý lov

nůž bodá do slabin
a pára stoupá výš
z krvavých úžlabin
otoč se, zkameníš

země je nevychladlá
zlá fata morgana
plive jed do zrcadla
z půlnoci do rána

ucho se tiskne k špalku
naslouchám písni katů
a štětci z nedopalků
kreslíš mi nové tattoo...
Silvita
11. 05. 2005
Dát tip
ještě pár vteřin strachu v šepotu němých slov moc pěkné.

Craerassy
12. 07. 2004
Dát tip
s myší takhle na inzerát seznámila jsem se kdysi nechceš mi ji doufám přebrat existují taky krysy:-)))

Stevenson
12. 07. 2004
Dát tip
toho jsem dakek,,.A uzij si.-)_

Craerassy
12. 07. 2004
Dát tip
s mojí myšičkou?? to si piš:-))

Stevenson
12. 07. 2004
Dát tip
Tak.. pujdem ??_)

Craerassy
12. 07. 2004
Dát tip
nakrmit myš?:-)))

Craerassy
11. 07. 2004
Dát tip
klidně klikni Stevensone velká čest to bude pro mě udělám si pohodlíčko připrav tam i kanapíčko:-)))

Stevenson
11. 07. 2004
Dát tip
zduraznuji to tu vzdycky pisi jen hypoteticky real.., tam dopadam krute.. tak si necham zajit chute..-)

Craerassy
11. 07. 2004
Dát tip
přesně tak i moje slova do komůrky virtuální postel ať je oranžová a pak už jen vedle sáhni:-))

Craerassy
11. 07. 2004
Dát tip
avi

Stevenson
11. 07. 2004
Dát tip
tak to se mi tedy "paci" virtual ja take radsi s mysi to jde lepe vzdycky tim lip, ze teoreticky.-)

Stevenson
08. 07. 2004
Dát tip
-))) tak to jste se vyradili cist to tady jeste chvili tenhle eroticky vanek kliknu si do porno stranek..

mirek
22. 05. 2004
Dát tip
možná, že budeš mít kliku zpotí se při aerobiku a pak téměř bez dechu bude vláčný v pelechu...;-)))

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
tam v pelechu vedle mirka zbyla ještě malá škvírka ulehnu tam utajeně ať se tváří vyděšeně:-)))

mirek
17. 05. 2004
Dát tip
chci jen... sáhnout si v rytmu kopyt dlaní až dolů na dno, přitom se neutopit, hluboko nepropadnout...;-))

Craerassy
17. 05. 2004
Dát tip
většinou ten, kdo se bojí, ten příliš neustojí.. takže ti vlastně zbývá pár kopýtek a hříva...-)))

mirek
17. 05. 2004
Dát tip
nebo pár kopýtek a rohy a tváře umazané sazemi k tomu snad přidat lehký pohyb na rozpálené dlažbě na zemi...;-))

Craerassy
17. 05. 2004
Dát tip
snad by tě nerozhodil malý pohyb a růžky přeci vášeň značí tak už se zbav svých starých pochyb a tělo tady procvič radši:-)))

mirek
17. 05. 2004
Dát tip
týrat tělo v potu můžu bez trikotu byl by skoro přečin vynechávat strečink...;-))

Craerassy
17. 05. 2004
Dát tip
vykašli se na cvičení procvičím tě u léčení nádech výdech a pak vztyk tak se cvičí aerobik:-)))

blbjenka
14. 05. 2004
Dát tip
*

Noe1
13. 05. 2004
Dát tip
*t

Shellinka
12. 05. 2004
Dát tip
Ahojky, mně se to moc líbí, trošku mě vyděsilo na začátku "šepot němých slov" to mi přijde příliš známé, ale hodně se mi líbí rýmy v celém dílku - celkem nápadité! :) Poslední sloka vede - budu TIPovat. :) ** Hezký den!

Craerassy
11. 05. 2004
Dát tip
v prohlubních zkamenělin šeptem ti něco sdělím vyměním koně uřícené za propady tvé ve mně:-)) tip a díky!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru