Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zdvořilostní fráze při převzetí úkolu který vykonává dáma

12. 05. 2004
2
0
6257
Autor
supizmus

pánové učte se slušnosti

Milá a spanilá slečno. Budiž mi jesti možno převzíti z Vašich rukou onen nesmlouvavě těžký náklad a přenésti jej do hlubin, kteréžto skrývá zdejší sklepení, do nějž jej zajisté ráčíte snésti svépomocí. Činí mi totiž nemalé utrpení pozorovati takto mladou svěží dámu, kterak dře své tělo nošením takovéhoto břemene a já jakožto jinoch nikterak se namohu podílet na pomoci jí v tomto přenesnadném úkolu.
Oldjerry
30. 03. 2006
Dát tip
Je to celkem dobré, pobavil jsem se - ale tohle já dělám bez kecání.

podezdívka
26. 11. 2004
Dát tip
Tak tohle si opíšu a budu to těm slečnám číst ;-)

gabio
15. 11. 2004
Dát tip
Slečno, nechcete pomoct?:)

Augustus
28. 10. 2004
Dát tip
Dobré...ale táži se, proč jest toto zařazeno mezi blbůstky. Neshledávám na tom totiž nic humorného....já se takto obyčejně též vyjadřuji. Jen snad použil bych výrazů "temných hlubin" a "hlubokého sklepení".

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
Mladý Gentleman :-) Takovéhle dílko sem ještě u nikoho nevidla. přijde mi to zvláštní a originální...proč nedát tip:-)

Celebrian
19. 10. 2004
Dát tip
ještě jeden úsměv :-)

dlhagi
13. 05. 2004
Dát tip
Probablemanticka podvaha charakteru nadseho statu ... (dalej si to nepamatam..) :))) Bondy t

Davinči
12. 05. 2004
Dát tip
tak tohle je jedno z nejlepších co jsem kdy četl

Shammann
12. 05. 2004
Dát tip
Šmaryjápano, já bych to dřív zapomněl, než bych to ze sebe vysoukal...

MeTB
12. 05. 2004
Dát tip
Ja rikam proste *mohu?*

Kryton
12. 05. 2004
Dát tip
hehehe... ze by se autor ponekud minul dobou? :o)

Elyn
12. 05. 2004
Dát tip
:) nesmlouvavě těžký náklad by měl být nesmlouvavě převzat..:)

maia
12. 05. 2004
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru