Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Orgasmus

02. 09. 2000
14
0
8164
Autor
Bodlak

Orgasmus Kapičky potu na rozpáleném těle. Zrychlený dech a tlukot tvého srdce. Jazykem se mihneš v okolí bradavek a hned sjíždíš níž. Cítíš napětí, ale vyhýbáš se místu, kam se s šílenou nezadržitelností řítí tvé tělo. Prodlužuješ agónii bytí. Tvá ruka se dotýká boků, pak lehounce rozevírá lůno, jenž svírám svými stehny. Dychtící oči vidí růži uprostřed chvějícího se těla. Přivíráš oči a tápeš v chomáčcích hebounké trávy. Nedočkavé prsty ochutnávají krůpěje rosy na okvětních lístcích. Tvé srdce tluče na poplach a ve slabinách cítíš nezadržitelný chtíč. Je to silnější než ty. Je to silnější než člověk. Je to silnější než Bůh. Nemůžeš vydržet tu palčivou bolest uvnitř. Dotýkáš se blizny čnějící uprostřed rozpáleného těla, jenž vzývá ke spojení. Pak nastává zatmění mozků, duší, a srdcí! Dech se neovladatelně zastavuje vzrušením! Rty chtějí vyslovit nevyslovitelné! Uprostřed těla se ozývá moře, jenž jak za bouře přiráží svou bárku k přístavu mého já. A záchranná lana? Už byla všechna dávno vhozena. Nikdo se nevrátil. Zůstali jsme sami na opuštěné lodi uprostřed běsu. V té chvíli přestáváš být. Jsi vlna ve stavu extáze, jenž nestačí ji trojrozměrný prostor . Řveš uvnitř, ale ústa zůstávají němá. Jen přerývaný dech a chroptění! Jsi já a já jsem ty! Pak v dáli ozve se spásný tón lodních sirén a na okamžik neopustíš jen svět, ale celý Vesmír a náhle nezadržitelně padáš do černé díry zející prázdnotou. A horká láva vtryskne z hlubin tvé sopky a zaleje nížiny a údolí mého přístavu... A pak už jen dlaně svírající teplé lidské tělo a slastný pocit štěstí a uzardělá tvář a letmé polibky a unavena něha a objetí a klid a mír. Bouře ustala, a zatímco slunce krvácí do ranního zívání, ptám se: Byl jsi to ty? Byla jsem to já?
Milly
08. 09. 2004
Dát tip
avízko.... :-)))

Milly
17. 12. 2003
Dát tip
Krásný.....to já ráda ukecaný věci....i když baroko nemusím.....*

LaMouette
11. 03. 2003
Dát tip
.....*

Pavson
04. 02. 2003
Dát tip
Já tam vidím to, co chci. A je to silný. Zatraceně silný.

Albireo
30. 01. 2003
Dát tip
Už tam je - i se svými 13 tipy

Albireo
29. 01. 2003
Dát tip
Bodláku, tohle je skvělé! TIP A prosba - tohle přímo volá po Erotickém klubu - smím to tam dát?

Bodlak
29. 01. 2003
Dát tip
Samozřejmě, klidně to tam dej..))

iust
09. 12. 2002
Dát tip
*

Pavson
01. 12. 2002
Dát tip
Je to hezký, ale kdyby to psal chlap, má to poslední odstavec, popisující postkoitální depresi, drsnější. *

Bodlak
18. 06. 2002
Dát tip
..)) Rimbaude..nečetl jsi nic víc než tohle jediné.. Někde verše mám..) Ale to snad není podstatné..))) Jestli se tě dotkla má polemika nad tvým dílem, mrzí mne to..taky si musím občas vyslechnout, co mi nezní zrovna libě.. ale už se ti vyhnu, abych se tě nějak zase nedotkla..)))) A děkuji ti za kritiku k tomuhle dílu..byla opravdu přínosná..))

pohled s chladnou hlavou: myslím, že pocity v podobných okamžicích jsou tak intenzivní, že jakékoli lidské slovo v jakémkoli jazyce to zdaleka nemůže vystihnout...přesto tip

kath
07. 03. 2001
Dát tip
je to dobré...i ten "nápad" s názvem, myslím že to spoustu lidí přilákalo - tak jako i mne -a pak už nemohli přestat číst.... jen škoda , že ve skutečnosti to takhle vypadá jen párkrát za život...ale to je asi dobře...*

Cavalera
27. 01. 2001
Dát tip
No až na to že časové období mezi vplutím lodi do přístavu a závěrečnými sopečnými aktivitami v pásu seismické nestability je poněkud krátké, dávám TIP:-))

zolli
12. 11. 2000
Dát tip
Je hele ty taky vidis ruze? Ted te ctu prisaham ze driv jsem to necetla! a taky tam mas trsy travy, no koukam ze ty asociace nas berou vsecky nejak stejne. a kdyz se podivam na jednu svoji smazanou taky tam mam barky a pristavy....

Skorpil
26. 09. 2000
Dát tip
Ahoj Bodlinko, moji reakci na Tvoji posledni hlasku zde mas ve zpravickach - natolik je to osobni a navic jsem nechtel, aby si vyse zde kritizujici nemysleli, ze jsem nejaky zvrhlik... :-)) Takze Ti preji prijemne poctenicko. Papapa :-{} - toto je ma marna snaha o graficke vyjadreni pusinky, mirene ne Tve celicko :-))

Skorpil
24. 09. 2000
Dát tip
Bodlinko: kdepak, kdepak, naopak se ma skromnost tim, jak starnu, blizi k nekonecnu :-)) S tim geniem ve mne - uz jsem to od zen slysel tolikrat, ze uz me to ani nevyvadi z miwy, clovek si casem zvykne na vse, ze? :-)) Jsem tak neskutecne a nadpozemsky pritazlivy, ze Vas, zeny, nestacim odhanet. A pritom zadna z Vas nevi, ze jsem na kluky :-)) No i takove veci se deji na tom sirem svete..., skarys miwa me skromnosti a sebelasky prave pretekla, asi se pujdu prevleci, hihihih - sranda, Bodlinko. Mej se fine a nekdy pod Tvym dilkem zase papapa. Stepanek ;-P

Skorpil
24. 09. 2000
Dát tip
Bodlinko: kdepak, kdepak, naopak se ma skromnost tim, jak starnu, blizi k nekonecnu :-)) S tim geniem ve mne - uz jsem to od zen slysel tolikrat, ze uz me to ani nevyvadi z miwy, clovek si casem zvykne na vse, ze? :-)) Jsem tak neskutecne a nadpozemsky pritazlivy, ze Vas, zeny, nestacim odhanet. A pritom zadna z Vas nevi, ze jsem na kluky :-)) No i takove veci se deji na tom sirem svete..., skarys miwa me skromnosti a sebelasky prave pretekla, asi se pujdu prevleci, hihihih - sranda, Bodlinko. Mej se fine a nekdy pod Tvym dilkem zase papapa. Stepanek ;-P

Carodej
23. 09. 2000
Dát tip
Jsem utahaný, je pět hodin ráno, právě jsem přišel domů a na sex nemám chuť, ale tohle je prostě nádhera:o) Tip.

Stevenson
20. 09. 2000
Dát tip
Tip i za toho druheho..))

Bodlak
20. 09. 2000
Dát tip
Skorpil: ...hranice tve tuposti se opet priblizila o neco bliz k nule? To znamena, ze za chvili bude tva tupost nulova!!! No to je potesujici zprava, ale vis, jak se to rika, nevytrubujte do sveta, ze jste genialni, ale pockejte, az si toho ostatni vsimnou. Teprve pak to oceni..))))))))))) Ze by se i Tva skromnost, Stepanku k nule uz blizila...chicht, chicht...ale to ja jen zertuji a trochu picham...vzdyt jsem bodlina..)))))))))) Stevenson: Dekuji i za Kasparka...))))))))

Bodlak
20. 09. 2000
Dát tip
...a zapomnela jsem aviza...pardon..))

Skorpil
19. 09. 2000
Dát tip
a me se zase libi malovani :-)) a ostravske klobasky - Bodlinka vi o co jde, ze, Bodli? jinak moc pekne... precetl jsem toho tady na Pismaku uz docela dost a ted je to poprve, co jsem narazil na "toto" me velice blizke tema. TIP za odvahu :-)) - pri cteni se v mem tele rozlil poeticky orgasmus :-))

Skorpil
19. 09. 2000
Dát tip
je, ja zapomnel na aviza => naprava :-))

Bodlak
19. 09. 2000
Dát tip
Skorpil:Samosebou vim, priserko..)))A dekuji za tip, ale proc za odvahu?? Ja nejsem odvazna, mozna jen zavrzenihodna pro Ber..))))

Stevenson
19. 09. 2000
Dát tip
tak uz jsem s temi klobaskami doma..))a kdyz to ctu znova..tak za J.

Skorpil
19. 09. 2000
Dát tip
Ahoj Bodlinko - predem nemas zac :-), asi jsem opravdu tupy, ale nejak nechapu Tvoji posledni veticku: "mozna jen zavrzenihodna pro Ber.." co znamena Ber? dekuji za polopaticky preklad :-)) papa Stepanek :-))

Bodlak
19. 09. 2000
Dát tip
Skorpil: No, Ber moji basen zavrhla, pry se ji nelibi,..(( mozna to jeste neprozila..)))) Copak jsi to necetl o kousek víš? Nic víc v tom nehledej..)) Jester: co znamena to ..."tak za J."?

Skorpil
19. 09. 2000
Dát tip
rikam aaaaaaaaaaaaaaaaaha, prisel jsem na to drive, nezs' mi odpovedela, ale i tak Ti dekuji. hranice me tuposti se opet o neco priblizila k nule :-))

Tynic
05. 09. 2000
Dát tip
Až na přílišnou popisnost se mi tahleta věcička líbí... ale možná to bude jenom tím, že se mi jako každému člověku, líbí milování...

Bodlak
04. 09. 2000
Dát tip
noname...ty ne????..))))) o dost prichazis..)))))

Anonym
04. 09. 2000
Dát tip
posilal jse ti 4x podrobnejsi kritiku do ZPRAV.. a jen ted jsem se dozvedel a potvrdil u merleho ze to nefunguje..(( St.

JDqH
04. 09. 2000
Dát tip
...a zatímco slunce krvácí do ranního zívání, ptám se: Byl jsi to ty? Byla jsem to já?... Ty veršíky mě dostaly... jako orgasmus po krásném milování... :-))

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
sááákra... podnětné ;-)))))

Ber
04. 09. 2000
Dát tip
Jak tak koukám jsem asi jehla v kupce sena ,nechytlo (myslím to dílo ,ne to seno)

Jákob
03. 09. 2000
Dát tip
No já smekám je to přímo nádherně popsané milování při jehož čtení se mi srdce rozbušilo ...... krásné, něžné, prostě žádný sprostý žvást. Bodlíku máš (*)

Siminka
03. 09. 2000
Dát tip
Nádhera. Tak krásně bych to nenapsala. Bohužel se na to musím těšit celičký dlouhý týden. Ale souhlasím s Jákobem (*).

Stevenson
03. 09. 2000
Dát tip
tech bude.. ) tech TIPU..))

Bodlak
03. 09. 2000
Dát tip
Jakobovi a Simince dekuji za tip. Sim: ... teseni se je to nejkrasnejsi..) Stev:... taky by ti ruka neupadla, kdybys mi dal i ty jednou tip..))))))))))))))))) Jak: .. sprosty zvast?...no to snad ne...laska nemuze byt nikdy vulgarni, i prestoze muze mit mnoho podob, vzdycky vychazi z nas, je spojena s nasim vnitrnim svetem, je to kus cloveka, kus muze a zeny ... a oni delaji jen to, co sami povazuji za dokonale. I kdyz pravdu diz, ze nekdo by to mohl zprofanovat v nejakych zbesilostech, ale predpokladam, ze me nemas za uplneho stupida a ze to, co jsem tu napsala myslim zcela vazne a opravdicky

Stevenson
03. 09. 2000
Dát tip
proc mluvis o sprostem zvastu.. to snad nebylo mne..(( a mas ho mit..)) TIP.. myslim..)

Anonym
03. 09. 2000
Dát tip
Je to fakt moc nadherny!!Nemohla jsem pri cteni pomalu ani dychat...mas TIP.

Bodlak
03. 09. 2000
Dát tip
Stev: ...nebylo to tobe o tom zvastu, ale reakce na Jakobovu poznamku...

Stevenson
03. 09. 2000
Dát tip
tak to jde i nechvalene, kdyz jinak nedas..

noname
03. 09. 2000
Dát tip
koukám, že učitelky to dělaj taky?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru