Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přichází

03. 09. 2000
5
0
3235
Autor
zirafka

Přichází nečekaně roky očekávaná má plachost bílé laně Opíjí nepřehnaně málem oplakávaná když setkají se dlaně Zabíjí nepřiznaně duše okorávaná má velmi silné zbraně Vypadá nenažraně láska opěvovaná s ní vysměješ se hraně

Wopi
20. 03. 2001
Dát tip
Krásné. Tipík.

Prokletí
28. 11. 2000
Dát tip
Nejmilejší žirafko, tady předem avizovaná kompletní kritika ode mne ... ju? Ta nebolí, neboj se... 8c) *Přichází: tak tohle mi sedlo ... zajímavý systém rýmování, "plachost bílé laně", celá atmosféra b. je moc povedená ... jen je trochu hrubé slovo nenažraně v poslední sloce, ale bez něj by to asi něšlo ... m.

JiKo
02. 10. 2000
Dát tip
Po dohodě s autorkou se nebudu pouštět do "vrtání" v díle a napíšu jen líbí až na nenažraně viz Merle, Bibša Yezinka atd atd

Sadaf
25. 09. 2000
Dát tip
láska nenažraně nevypadá, láska nenažraná JE!!! TIPuju, protože jsem se nenechal sežrat(nebo vlastně nechal???)

Carodej
22. 09. 2000
Dát tip
Já bych to nepitval, protože to na mne působí velmi uceleně, má to styl, myšlenku i vtip. Můj tip, slečno:o)

Jákob
18. 09. 2000
Dát tip
je to hezký

suva
18. 09. 2000
Dát tip
Touhle ses trefila do mých pocitů před pár lety. "s ní vysměješ se hraně", můžu ti udělat radost *

Mahoney
10. 09. 2000
Dát tip
líbí, ale myslím, že bez poslední sloky by to bylo lepší... víš, u básní mám rád takovou tu jistotu - nejistotu, že jsem to pochopil správně, ale uvnitř něco hlodá že to stejně může být úplně jinak... zkrátka když u "hádanky" od poloviny vím, o čem je řeč, tak mě potěší buďto vtipná pointa, která ukáže, že jsem byl celou dobu úplně mimo, nebo otevřený konec, který sice do řešení zapadá, ale naskýtá i možnost jiného vysvětlení... ale tím se nenech rušit, to jen dlouze vysvětluji, že já rád přemýšlím a nechávám se unést na křídlech fantasie :-))

Yeziiinka
09. 09. 2000
Dát tip
Mě se to fakt moc moc líbí! Včetně poslední sloky a včetně slůvka "nenažraně" je to ohromně pěkné.

Bibša
07. 09. 2000
Dát tip
hmmmm, tak jsem jen zamrkala nad tou formou, to když jsem to četla poprvé... a pak jsem zamrkala po druhé, když mi tvá slova vlezla pod kůži. Až na to slovo "nenažraně" mi to celé krásně sedí a vlastně leží:-))). Nemůžu souhlasit s anonymem. Takhle přichází láska, když už ji znáš. Myslím, že je to trefné i s tím nesedícím nenažraně :-)

Merle
04. 09. 2000
Dát tip
zirafka: jsou tu i tací, co by to pochopili (no, já ne)... jen chci říct, že se nemusíš nechat omezovat chápáním čtenářů líbí (až na celou poslední sloku)

Slunce
03. 09. 2000
Dát tip
vysměješ se hraně--toto nevim co znamená

zirafka
03. 09. 2000
Dát tip
komu zvoni hrana, nemusis mit strach ze smrti - asi je muj myslenkovy pochod prilis kombinovany, skoda

Anonym
03. 09. 2000
Dát tip
První tři sloky jsou celkem dobrý, horší je čtvrtá. Takhle sice přichází, ale o lásce se dají psát něžnější básně. Ale přesto má tvá báseň vnitřní náboj.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru