Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nachvíľu

13. 05. 2004
4
0
2024
Autor
lubi

keď si povedal

 

„nebráň sa tomu...

láska... prosím...“

 

až do trinástej komnaty

preniklo čaro tvojich slov

 

až tam, kde sa smútok

s tajnou túžbou snúbi

 

nachvíľu

 

veď krehké výhonky

už bezcitný chlad kosí

 

len dotyk tiel

dosť hlúpych snov

 

nechcela som ťa

ľúbiť


Bhati
27. 05. 2004
Dát tip
lubi všetkých lúbi...ako ja*

lubi
14. 05. 2004
Dát tip
Petula: viem, že más pravdu, alo bola to pocitovka presne urcena adresátovi, napísala som ju na jeden šup a dala by sa vylepšiť, ale nechám ju tak ako je inak vďaka, priatelia, rada vás zase vidím :)

Petula
14. 05. 2004
Dát tip
Ne, nejde mi o „svatou a objektivní pravdu“, protože opravdu se nad básničkami o pravdu hádat nemíním. V parvdě řečeno, ani na to nemám vzdělání. Ostatně pravda je u tvorby někde v absolutnu, ale tam většinou nedosáhneme… Má „kritika“ je jen mým osobním názorem. Děkuji, že jsi jej vcelku přijala a, myslím, bylo by škoda kvůli mému pohledu cokoliv měnit a přepisovat! Co čtenář, to názor, to bys musela pro každého čtenáře upravit svou básničku jinak! :o))) To by ale pak nebyla básnička Tvá, ale každého jednotlivého čtenáře jeho, jemu se zamlouvající, verze. To je ale ptákovina, že! ;o)
Měj se! |||-_-||| Petula

Petula
13. 05. 2004
Dát tip
Pěkná, hlavně melodičnost prvé poloviny mne hladí. Vadí mi ale: veď krehké výhonky už bezcitný chlad kosí, protože mi to zní jako mnohokrát opakovaný obrat a obraz… Pak se ale (dle mne) báseň vrací ke své podstatě, malování něžného ženského pocitu rozpaků a prožitků. Za to dávám TiPíska… :o)
|||-_-|||
«*»
|||-_-|||

Rowenna
13. 05. 2004
Dát tip
Krásná. ***** Něžná slovenština dodává půvab. :-)

Kastel
13. 05. 2004
Dát tip
pěkná T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru