Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kniha

14. 05. 2004
0
0
2092
Autor
Bledulka

Nemám co bych dodala, je to jen hříčka slov složená do pofiderních veršů.

Na bílém papíře

chvějí se písmena

a je to k nevíře,

jsou celá zmatená.

 

Na bělostné stránce

odpočívaj věty

a v poštovní schránce

nejsou lepší světy.

 

V knize plné obrázků

princ němý se směje

a do potoka z oblázků

slzy svoje leje.

 

V knihovně mohutné

písmena čekají

až po době rmutné

někdo dech zatají.

 

Dech ustane nad smyslem

těch pár řádků v knize,

kdosi je psal s úmyslem,

však vykoupil je draze.

 

 


Lancelott
13. 05. 2005
Dát tip
pofiderných veršů:o) to slovo slýchám málo a nepamatuji si, že bzch ho někdy četl:o) tady zní dost roztomile. K básni bych jen řekl, že knihy, knihovny a vůbec psané slovo...to je síla, která inspiruje...inspirovala a inspirovat bude.

Jen_Lípa
18. 05. 2004
Dát tip
:)

dlhagi
14. 05. 2004
Dát tip
Rymovanie nie je najhorsie ale ani najlepsie, ja sama radsej rym vynecham ked ma ohrozit to, co chcem povedat. Este hadam skus vynechat niektore spojky, v prvych troch strofach mas dost casto "A" - vobec ho tam netreba.. No a co sa tyka obsahu, verim ze postova schranka je tebou spomenuta len preto aby sa ti to rymovalo, cim sa opat vraciam k mojej prvej vete.. Este k smyslu - skusila by som viac prepojit jednotlive strofy, bude to zniet komplexnejsie. A ci je toto vazna kritika? :) Myslena vazne, pisana amatersky, v konecnom dosledku nikto z nas nie je dokonaly a vobec netvrdim, ze ta basnicka je zla.. prave naopak:) z.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru