Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dáma z jámy

14. 05. 2004
5
0
8456

básnička bez začátku a bezkonece:*)) třeba se někdo alespoň zasměje..

...od té doby touha nedá mi

tahati dámy do jámy

a řešit zdá dá mi

či nedá mi...


ondrech
12. 08. 2004
Dát tip
jo, ještě k tý přestávce - je to dobré, po těch třech letech je tu více lidí, takže máš větší návštěvnost. Mně se ale IMHO líbí spíše tvá starší dílka.

dik za pochvalu ale ja uz k nim nemam takovy vztah..jsou to veci ktere uz jsou prozite a snad i aspon trosku naucene...ja radsi sve novejsi:*)))ale i tak..tvuj nazor samozrejme:*))))))

kujik:*))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
dobrá blbost.

řízek.. řízek... jednoznačně... Řízkovi se líbí takový hovadinečky... takže... Řízek

hovadinecky by mi snad i sly:*))))))))))))))))))

aramis
15. 07. 2004
Dát tip
ja viem ze nebola, lebo to by bolo... no nic :)))

jakypak?:*)))))))))))))))))

ale neboooooj:*)))))byla hromada veci..vsak ti to musim napsat v mailiku...ale zadna jama:*))))))))))

aramis
11. 07. 2004
Dát tip
hadam nebola dalsia jama v KV ;o))))))))))

KV sou supeeeeeeeeeeeer :*)))))))))))

aramis
08. 07. 2004
Dát tip
jojo druhykrat :)

co dodat:*))))))))))))))

uz vim co dodat...neposilej mi plis avizka dyz je to moje dilko...staci dyz mi to vyplivne novou kritiku...:*))))

arthamir
29. 06. 2004
Dát tip
jéje, tak nějak jsem si vzpomněl na pár svých kamarádů... (ha ha)

Hevusenka
26. 06. 2004
Dát tip
je to vostrý

diky MG...noo bylo to spis blativy Hevusenko ;*))))))))))

aramis
22. 06. 2004
Dát tip
:)

Seregil
20. 06. 2004
Dát tip
Dobrej úletek... tip a klub sekce Hříčky se slovy....

:*))))))ja uz porad jen dekuju..:*)))))

kvetak
17. 06. 2004
Dát tip
jó je to fineska, asi si to budu občas říkat, jen tak pro sebe, takže Ti dám taky Týpka

jee konecne to nekoho napadlo ze to zni pekne dyz se to rekne..;*)))))))))diiiiiik

supizmus
21. 05. 2004
Dát tip
ach jo-alespoň nám snad ten národ nevymře

ty ctes samy moje uchylnustky:*)))))no ale bohuzel asi vymre..:*(..;*))))

Hafo v pohodě ...

JiKo
14. 05. 2004
Dát tip
začátek: Jednou doma před lety nalepil jsem tapety vyzdobil svůj byt skvěle lákal dámy do postele Jenže žádná nepřišla léčka skvělá nevyšla a tak když nezabodoval jsem vilou dnes zkouším to silou

to _JiKo_: noo ze by?:*)))..ale bylo to malinko jinak;*)))))))))

VypsanaFixa
14. 05. 2004
Dát tip
JiKo svou kritikou překonal samotné dílo..Co to znamená????

VypsanaFixa: dyt ja rikala ze je to blbustka ale pro me to ma jeden krasny vedlejsi vyznam:*)))takze tak a proto...

JiKo
14. 05. 2004
Dát tip
To víš, autor nastavil Laďku příliš nízko....lze ji snadno přeříznout )))) což je k sexu dobrý:-)

VypsanaFixa
14. 05. 2004
Dát tip
Těhule: Jo, vždyť já tě nesoudim :o))) A že to má význam???(vdlejší) Tim líp, ne??? Podle mně člověk píše kvůli sobě a ne kvůli kritiká(ů)m...

VypsanaFixa
14. 05. 2004
Dát tip
JiKo : Myslim, že ve vašem případě mi to může bejt ukradený :o)))))

samozrejme:*)))))ale kdyz mam naladu mluvit a hrat si tak odpovidam:*))))))dneska je prece tak krasne...

VypsanaFixa
14. 05. 2004
Dát tip
tak proč nejsi venku??? Jdi skotačit na louku :o)))))))) Odpovídání je chválihodná vlastnost :)

jdu radsi skotacit na koncertik:*))) tam bude vsecko..uzasni lidickove fajn hudba a muj smich..ten je totiz vsude:*))))

ulita
14. 05. 2004
Dát tip
skvělý, oba! :) Ale ženy lákané na tapety... musejí prchati dvakráte rychleji :)

JiKo
14. 05. 2004
Dát tip
Takový můmije po tapetářích přímo šílej, záviděj jim tu šířku :-)

VypsanaFixa
14. 05. 2004
Dát tip
Tak pa

vsem mym uzasnym kritikum preji nadherny rozzareny den:*)))))))))))))

ulita
14. 05. 2004
Dát tip
dík, ale jsem do 8 v rachotě...:((((

papouch
14. 05. 2004
Dát tip
a v té jámě já dám dámě ať chtěla, či nechtěla jednoznačně do těla :-)

tak doufam ze ulitce uz je ted dobre dyz neni v praci.. a papouchu tve dokonceni me okouzlilo:*))))))))..i dyz yrovna od tebe to nejde necekat..;*)))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru