Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Indispozice

14. 05. 2004
2
1
1955
Autor
Aaria

Na radu velkého mistra, který neměří ani metr padesát, jsem s tím nešla na světlo boží. Místo toho jsem si začala psát hieroglyfy po rukou. Bylo to v době, kdy mi byla přidělena křídla.

Uletěla jsem i přes bolest ducha. Létat je snadné a kouzelné. A taky vyčerpávající. A nebezpečné. Před každým startem by měli mávat cedulemi: Pozor, možnost sestřelení.

Co se sestřelení týče, nejlepší bud francouzská kulka. Nebo zastřelení.

                        TEČKA bez čáry.

Blázne! Smějí se děti a já se směju s nima, než zjistím, že se smějou mně. Pak se začnu řechtat. Vše je vtipné.

Neplačte, slečno, tak tragické to opravdu není. Zvláštní, pláčete krev – to se každému nepodaří. Nechcete kapesník? Je bílý a vaše slzy na něm zaniknou.

Smál se Ježíš při ukřižování? A proč se přitloukáte, slečno, sama na kříž a bláznivě se tomu smějete…

Jste blázen, řekl zamyšleným hlasem. To děti to poznaly dávno. A volaly: „Čarodějnice!!!“

Lízátka nechtěly, ani když jsem jim povídala o léčivosti hadích ocásků.

                        Tahle reinkarnace je zvláštní, ale asi jsem ji potřebovala.


1 názor

Lucia6
26. 03. 2007
Dát tip
nejsi sama,tohle je opravdu zvlastni dilko,ale hezky zvlastni,ta prvni mpulka mi tak trosku proplouva ale druha chyta skvele razne tempo;-)

Garth
17. 11. 2004
Dát tip
Wow. tip. :)

Aaria
17. 11. 2004
Dát tip
Wow děkuju:-)

dracon
22. 05. 2004
Dát tip
Prsíkem ukazují, šeptem mluví.. a slunce? svítí dál. :)

Sunmoon
18. 05. 2004
Dát tip
skutečně, je to v pocitech. A bývala bych Ti to řekla a teď jsi mě rozhodila tím, žes mi to vzala z pusy...:o) Líbí se mi to strašně moc...takže T*

clovrdik
15. 05. 2004
Dát tip
:-)) kdybych tvrdil, že tomu rozumím, byl bych lhář a to já teda nejsem :-)

clovrdka
15. 05. 2004
Dát tip
posmrtny zivot? to by mi sedlo k te reinkarnaci, ale jinak doopravdy nevim, jak si to mam prebrat... ale jinak hezke

Aaria
15. 05. 2004
Dát tip
No a o tom to je.-) Žádná hlubokomyslná úvaha, žádné moudro. Jen pocity z únavy, možné vidění, šílenství. Miluju šílenství, znáte mě.-) Jo, k té francouzské kulce....poslední dobou je té filosofie kolem mne tolik, že jsem si usmyslela, že jen Francie může ukončit tuhle reinkarnaci.-) Nepřebírejte si to, nech to plavat, není to nic důležitýho. Spíš nechte pracovat pocity, protože votom to je.-)))))) A díky!

beda
15. 05. 2004
Dát tip
:-)) Hezké šílenství. Ta poslední věta ... :-))))).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru