Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poklad

17. 05. 2004
9
0
7629

Když člověk něco najde..něco krásného a obrovského...často ho to vyleká a couvne..a nebo se bojí si to vzít..snad že nemá podle sbe právo mít všecko co by chtěl

Jednou tak pomalounku utíkala

Nadšená a krásná

Po pár krocích objevila sebe

Tajemný krásný květ

Hluboký silný kouzelný

Všeobsažné nekonečno

Pak objevila svět

Pocítila netušené možnosti barev

Pohlédla do očí Bohu

Nestyděla se nemusela couvnout

Znala a chápala i to poslední

BYLA


ondrech
12. 08. 2004
Dát tip
skrytá filozofie tvých děl?

doufam snad:*))))))))kazda barva ma vyznam:*)))))))))))

vis kolik mi to dalo prace vybrat tu spravnou barvicku ?:*))))))))))ale ja je rada:*)))))))))

ondrech
07. 08. 2004
Dát tip
doost hustý... hlavně úprava, ale pro to to bylo psáno.***

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
viděla jsem tě jen na fotce, ale.. tahle báseň, tou barevností, to jsi ty a sluší ti to :)

radsi se ani neptam na ktere fotecce:*))))))))jojo barvicka ja mooooooooc rada:*)))))))))))dikyy a treba se nekdy nekde potkame i nazivo co?:*))))))))))

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
no jo, kdoví :)

tak se budeme tesit jo?:*))))))))ja se rada tesiiiiiiiiiiiiiim

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
a já se ráda domnívám, máme dobrý vyhlídky :)

jojo zni to nadejne ze se domnivame a tesime...:*)))))))))))i dyz teda u toho vseho desne placam:*))))))))

dismorphia
04. 08. 2004
Dát tip
máš asi dobrou plácačku :)

ale ne mouchy ja neplacam...to bych si nedovolila...ja mam dobrou velkou tlamicku:*)))))))

...parádní kousík... řízek...

ze se budu cervenat ;*))))))))))))))))))kazdopadne urcite budu mit prerizkovano...

Řízek se nemůže přeci přejíst... :))))))))))))

rizek se muze jenom nejist...

No to může .... toje fakt.... ale.. no... Řízeček je zmatenej... asi už je moc unavenej...

mel by jit spinkat:*))))))))

Spinkat půjde.. ale až později... :))) až mu skončí práce...

chudak pracujici Rizek...to my hrosi studenti se muzeme flakat:*))))))))))

mnojo.. študáci.. a ještě těhotný... a hroši navíc... To takovej Řízek... ten se musí vohánět... aby chutnal... :)))

hele o jidle nemluv toho se mi dnes jeste nedostalo...ale ty si vlastne mluvil jen o masu....tak to je dobry:*)))))))))

nojo... já zapomněl.... hrošík nepapá masíško... chi... japak potom doplňuje zásoby bílkovinek?? hm?

ma jich viiiiiic nez dost:*))))))))))....

No tak jo.. řízek jenom zkoušel hrošikovu pozornost... :))

Andulka
27. 06. 2004
Dát tip
-> ty barvy jsou rusivy, alespon pro me.....jinak je to takovy prumer, myslenka fajn, ale velmi prumerne vyjadrena ( a to do tebe siju jenom proto, ze jsem si ted precetla tu tvoji posledni basen a tohle je vedle toho uz 7 x vymachany pytlik caje...:-)))

chapu ze mohou pusobit rusive...krasne prirovnani Andulko..to si budu pamatovat:*))uz proto ze sem cajar:*)) kazdopadne dekuji za nazor...tohle bylo bohuzel spontanejsi nez ta posledni...

aramis
22. 06. 2004
Dát tip
jojo farbicky... skoda ze mam ciernobiely monitor ;))))

Seregil
19. 06. 2004
Dát tip
Fíha... tip a klub... sekce (novou sekci zakládám) Barevnosti života ...

ty mi dneska delas samou radost:*)))))))dekujiiiiiii...a este spesl sekce...jeeeeee:*)))))))btw. barvicky proste miluju:*))))))))

guy
17. 06. 2004
Dát tip
jsem jednou četl na maturitních stužkách: " Byli jsme a budem - přišli jsme a pudem" :-))

Barny
17. 06. 2004
Dát tip
to je kráááásny sestřičkooo:-)))

jeeeeee diky braskooooo:*)))))

to "byla" jsi měla udělat bílou. tajná pointa.

Rowenna
24. 05. 2004
Dát tip
takové barevňoučké, veselé. :-)

od madam si toho vazim:*)))))))))v tvych basnich se ztracim ale krasne:*))))

maia
23. 05. 2004
Dát tip
Peknucke. * :-)

dekuji obema:*))))))ja pisu jako denik tak nak vsecko...a tohle vzniklo po obrovskem nahustenim krasnych i malinko negativnich pocitu..a proste to vypadlo na papir..a tak proc ne sem:*))))))

gabio
19. 05. 2004
Dát tip
je to moc pěkný, takovej záznam pocitů. Takhle píšu do deníku...:) ale jo, ve svojí podstatě líbí. t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru