Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Imagination exubérante

Výběr: Danny
17. 05. 2004
6
0
4028
Autor
Bhati

Jen tak...pro radost... U toho VOILA mi tam ta opačná čárka nešla vložit, tak omluva všem...:-)

Jednou jsem letěla nad trávou plnou korálkářů. Byli rozházení po louce a prsatá slečna měla kotník od ostružin. Kraj se blyštil nadšením, paprsky barev pronikaly kopretinovými lístky a prsty navlékajících, které se sobě nápadně podobaly. Zbrzdila jsem koště (staré, ale nejlíp mete) a koukám na tu člověčinu…jak pracuje pro dobro a krásu světa…s očima protnutýma do úsměvů a třpytu…s očima, co každou chvíli lezou z důlků, když přes stráň přeběhne další jednorožec…s očima , co cucají barvy a plivou je na režné šňůrky …

 

Zpitá nádherou , jala jsem se činiti kouzla, plniti tužby, zkrátka čarovati…

 

Má kouzelná hůlka připomíná lyžařskou hůl s přihlouplým žlutým odrážítkem, ale…má mě ráda a plán plní na 120%. Některé nové modely si hrozně vymýšlejí. Chtějí spát v ebenových pouzdrech a požadují neustálou konverzaci, až z toho při vaření lektvarů třeští hlava. Vynucují si speciální olejové koupele, ale skutek utek! Mívala jsem jednu takovou, lajdavou, nekorektní, neprofesionální profesionální hůlku. Žábu v prince proměnila jen napůl! Chudák kralevic se rozohňoval sice často, přesto nadarmo. Hlava lidská, tělo zvířecí. Než doskákal na trůn, trvalo to. Než se najedl, věčnost… Menuet? Bez šancí!!! Proto mám svou starou, spolehlivou odrážečku.

 

Ve vzduchu se rozhoupaly translucentní otazníky…mraky, ti nežní vatoví beránci, se zastavili v němém úžasu. Slunce je rozhrnuje do stran a samo zaujímá středovou pozici v nebeském amfiteátru…poetický voyeurismus…

 

A slečně s tmavým kotníkem teď zrůžověly tváře…oděna jest v šaty z ostružin…s rukávky a vlečkou…děti se kolem ní sesypaly…modročerná princezna…přetéká ulepenou tělesností a holata zápasí o sladká sousta…obzvlášt kluci…potvory!

Dědoušek má pro dnes hotovo…jeho do vějířů poskládané ruce vděčně oddechují a hladí navlečené poklady, růžence a náušničky…

Mladíci se rozezpívali u plného sudu a louka se orosila dojetím z pře-nádhery rozsypaných granátků a pozlacených pampelišek…

 

Někdy stačí přát si úsměv a věci se dějí…

Voila…!


Jak ty to děláš.... pěkný. Vždycky....

Bhati
27. 05. 2004
Dát tip
Aerotik...ty toho můžeš i víc, že?:-)

Bhati
26. 05. 2004
Dát tip
Kastel...galantní...jako vždy:-)

Aerotik
26. 05. 2004
Dát tip
Jo, tohle opravdu můžu!*

Kastel
25. 05. 2004
Dát tip
...takže nejen pěkný básně, nepřeháněj :o) T

Bacil
24. 05. 2004
Dát tip
Bhatinko, vždyť ono je tak roztomiloučké, a tak krásně se od něj odráží :-)

Bhati
22. 05. 2004
Dát tip
sidiHEARTa, Bacilonosič- Kucí, vy jste se na to odrážítko nějak upnuli:-))) VypsanaFixa...díky:-)

sidi
21. 05. 2004
Dát tip
Bhati, nestav se do jedné řady s proletariátem, ty jsi na první pohled čistokrevné buržoazní kvítko. :o) – Tvé žluté odrážítko tě prozrazuje. :-)

Bhati
19. 05. 2004
Dát tip
aramis...To už jsou starý fláky:-) sidi...Odrážítka všech zemí, spojte se:-) Bacil...:-)

Bacil
19. 05. 2004
Dát tip
Ty se směješ, ale já to myslím vážně, Ty moje milé odrážítko :-)

VypsanaFixa
19. 05. 2004
Dát tip
staré, ale nejlíp mete...+ žábaprinc ---------------> tip

sidi
18. 05. 2004
Dát tip
Bhati, ty "kvítko" hedbávné !, copak jsem tě někdy málo chválil ? A jestli přece, tak jen proto aby ti má chvála byla vzácnější. :-) Jo a, ohromně se mi líbí tvoje "odrážítko", úplně tě s ním vidím.

Bacil
18. 05. 2004
Dát tip
Angína sem, angína tam :-) tohle snad i za angínu stojí :-)

Bacil
17. 05. 2004
Dát tip
Jééééééééééééééééééééééé, to je krásňoučkéééééééééééééé typická Bhatinka, jak já jen jsem rád, že Tě tu vidím, a zrovna s takovou nádhernůstkou...

aramis
17. 05. 2004
Dát tip
tipnem avizujem :)

Danny
17. 05. 2004
Dát tip
pěkné, plné fantazie

Dash_707
17. 05. 2004
Dát tip
Fííí ha, nádhera :o)))

Bhati
17. 05. 2004
Dát tip
Ahoj kluci:-) Sidi, lásko...ty mě chválíš? To snad ani není možné...:-) Bacilku, opatrně kolem mě, jsem po dvou angínách:-))) ¨aramis...a uvíznem:-) Danny, Dash, alias skupina DaDa...díky*

aramis
17. 05. 2004
Dát tip
skoro som v tvojich dielkach uviazol... :)

sidi
15. 05. 2004
Dát tip
Jsem rád že ještě žiješ :o) – A jsi stále stejně dovádivá. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru