Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hra na pravou a levou nohu

19. 05. 2004
4
0
8481
Autor
Makča

Ta hra ovšem není pro ty, co pletou si strany...

Sem drsná.

Přejeď mi po chloupcích

tejden neholený pravý nohy

a uvidíš jak moc.

Levou  si neholím už půl roku,

schovávám její hebkost

pro tu opravdovou lásku

(jak se říká).

Zkrátka, jsem jen zprava drsná,

sáhni a ucítíš...

 

 


Makčo, co když Ti odumře, co pak? Bude stačit jedna, ač oholená noha ? ...

djPes
18. 11. 2004
Dát tip
pletu si strany odmala, stejně jako barvy (růžová, oranžová, fialová, drsná)...hra k zamyšlení

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
:-)) *T

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
ha ha haaa. fakt jsi drsňačka :-)


andromeda
21. 05. 2004
Dát tip
Opravdu blbůstka.... Ale nejvíc se bavím tím, co napsal Puta - to samé co mně. "Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady." Tak to je fakt něco!!! On /nebo ona/ to má už sériově připravené dopředu......

Makča
20. 05. 2004
Dát tip
Elyn: dočkáme se toho, čeho se nedočkají naši rodiče a nedožijeme se již toho, čeho naše dítka, za předpokladu, že se dožijeme toho, že je povijeme..to je prostě jak jde čas no. pokroku nezabráníme, tak se holt holíme:-))))))

Elyn
20. 05. 2004
Dát tip
no, jasně - já tím vlastně jen chtěla říct, že když bychom udělali souhrn všeho, co muži dělají a ženy dělají, že by se ty seznamy v podstatě nelišily..:)))))

Rowenna
20. 05. 2004
Dát tip
no, to se tak někdy urodí i cosi takového. :-)

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Dobrý. Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady.

Makča
20. 05. 2004
Dát tip
Puta: proč prudíš příšero? proč tu tedy ztrácíš čas?...ale mám tě ráda, jsi nejlepší! dala bych ti tip, ale nevím jak:-))))

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Stačí dole zaškrtnout, jak mi už asi deset lidí vysvětlilo.

Makča
20. 05. 2004
Dát tip
Visla: to je v Rakovníku v nádražní hospě, když mi ujel vlak a další jel za dvě hodiny a měli tam jenom Louny dvanáctku a mně se v tom vlaku chtělo pořád strašně čúrat a jak jsem z toho byla stresovaná, tak jsem tvořila no...tobě se to nelíbí, drahá?:-)))))))))) chroust: od levý, která je nalevo od pravý..vycházíme - li ovšem z většinové fyziologie prototypu jedince s dvěma nohama:-) Elyn: já i kdybych nechtěla, tak prostě jsem..holt osud skromný krasavice no...:-) Jeheheman: proč? jsem člověk a nic lidského mi není cizí ne? sou horší věci a aj se o tom píšou básničky... ale jinak asi budu ty ženský kosmetický záležitostě tematizovat dál, koukám, že je to nějak kontroverzní:-))))

ulita
20. 05. 2004
Dát tip
tematizuj tematizuj, osobní je politické! :)))

Elyn
20. 05. 2004
Dát tip
:))))) no potěš, jestli se stejným vytáhnou i mužský, čeho se ještě nedočkáme...:)))))

Makča
19. 05. 2004
Dát tip
to je ta napravo od levý:-)

Noe1
19. 05. 2004
Dát tip
hravá, hravá *t

Elyn
19. 05. 2004
Dát tip
Přiznej se, že ty chceš bejt kočka? Vopravdická, i se srsťou..;)

ulita
19. 05. 2004
Dát tip
taková nevyrovnaná...? a jak v podpaží? :))

Jeheheman
19. 05. 2004
Dát tip
fujtajbl:)))

T_O_M_
19. 05. 2004
Dát tip
8-)) jo prima, zase mám o něco lepší náladu!

romi
19. 05. 2004
Dát tip
Tak to je drsný :-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru