Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec jedné květinky

19. 05. 2004
1
0
2174
Autor
Sasinka

...takhle to cítím já... (personifikace)

Je jí horko. Strašlivě horko. Květinka přeci potřebuje vodu! Ale kde ji vzít… když i její okvětní lístky pomalu uvadají. Pod náporem pachu poletujícím v suchém vzduchu. A vlhký větřík nikde.

„Oh, Květinko, vydrž ještě chvíli!“

Světlezelené lístečky se ani nepohnou v tom ubíjejícím dusnu a naprostém bezvětří. Ten těžký vzduch spolu s jindy životodárným sluncem zabíjí a pomalu praží povrch něžné rostlinky.

„Oh, Květinko, vydrž ještě chvíli!“

Suchá půda praská a odhaluje tenounké kořínky, které ji ještě udržují při životě. Jsou jako vlásky kojence, tak jemné, krásné a přec tak slabé.

„Oh, Květinko, vydrž ještě chvíli!“

Však tento nekonečný den… jednou i pro ni skončit musí. Chladivá… nádherná vlnka chladného, spásného vánku… ! Přestože cítí svěží vítr, jež se jí jak zachránce jevil… prosí… pláče… „Proboha, přestaň!“ Květinka vzhlédne do oblak. Naposled. Proč jen byla tak slabá…proč jen milý vítr pohladit a utěšit ji chtěl… Proč?

„Oh, Květinko, kde jsi?“


Sasinka
21. 05. 2004
Dát tip
Kryton: heh.. tak to jo... pozor na PY(i)LY!!!

Sasinka
21. 05. 2004
Dát tip
Vážně?! Díky Ti moc! (peace) =o))

Kryton
19. 05. 2004
Dát tip
kill all flowers :o) nic ve zlem, vis, ja jsem alergicky na pyly :o) ale jinak se tohle deje rok co rok :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru