Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatba nanečisto

20. 05. 2004
5
0
2299

uprostřed noci jsme se vzali

beze slov, beze svědků

bez prstýnků, bez úřadu

jenom tak

věděl jsi to jenom ty a já

tenhle sňatek nebude trvat dlouho

možnost anulace

si ponecháme oba

proběhne rozvod

bez soudů a výživného

jenom tak

toto krátké manželství

nám něco dalo

něco vzalo

víme to oba dobře

rozvedeme se bez hádek

nebude to bolet

neměla jsem bílé šaty

ty jsi nebyl ve fraku

stálo nám to zato

bez zbytečných zbytečností

prostě jenom tak

ale třeba na tu svatbu

budem dlouho vzpomínat

slastný úsměv na tváři

při vzpomínce na obřad

kde my dva jsem se brali

bez úřadů, beze svědků

bez družiček, příbuzenstva

bez slov a bez prstýnků

zkrátka jenom tak

 

 


depony
28. 07. 2004
Dát tip
inu... jde o pocit... a já jsem emotivní... prožívám hodně to kolem... tohle si myslím TIP zaslouží, protože... tohle žije:)

cmukina
25. 05. 2004
Dát tip
*

Seregil
21. 05. 2004
Dát tip
Zkrátka... přímočarost... skoro bezmyšlenkovost... ale že by přec? Prošlo hlavou... Prostě zvláštní....

aldebaran
20. 05. 2004
Dát tip
Mě to připadá hodně depresivní. Ale může se to stát! Raději se ožením až v pozdějším věku.

Rowenna
20. 05. 2004
Dát tip
Tady mi něco schází. Snad nápad - to téma - vzali jsme se beze svědků - bohužel, nic nového na to, že je nosné. Také to opakování - může to být velice efektní, když se to povede, tady to působí spíš nedopatření. Pokud máš pocit, že ti kritikami ubližuji, napiš mi to, prosím, a já se budu krotit. :-)

Rowenna
20. 05. 2004
Dát tip
avi

V pořádku, Rowenno, baví mně, že Tě moje dílka tak rozčilujou. :o) Jen tak dál. Díky za kritiky.

Rowenna
20. 05. 2004
Dát tip
Ale - přece nerozčilují. Promiň. Minimálně dvěma jsem dala tip - protože mě zaujaly, právě proto... no nic, jdu o dům, o les, o stodolu dále. Přeji krásný den. :-)

Ale já z toho mám fakt radost. :o) Vážně. Protože mazat med kolem huby umí každej, ale říct, že je to shit, to každej nedokáže. ;o) Vážím si toho.

Alimra
20. 05. 2004
Dát tip
Hezké, při čtení jsem měla husí kůži. Nakonec mi nevadilo ani to, že chybí tečky, čárky a velká písmena :)

Marky2
20. 05. 2004
Dát tip
Jo, taky jsem měla takovouhle svatbu... T*

Shellinka
20. 05. 2004
Dát tip
:) Ahojky! Začnu tím, že se mi strašně líbí tvůj nick. :) Ale k dílku: Od začátku je to dost průhledné a básnička až do konce ničím nepřekvapí. Je to škoda, mě ten začátek zaujal... :-/ S tím opakováním bych opakovala Rowennu. :) Hezký den!

Puta
20. 05. 2004
Dát tip
Dobrý. Dal bych ti tip, ale nevím jak. Píšeš nejlíp tady.

Waawe
20. 05. 2004
Dát tip
asi jsem to pochopil trochu jinak než ostatní :))) ale to už u mě bývá normální a zvykl jsem si na to.... vidím v tom trochu jimé obrazy ale líbí se¨mi to... je to strašně přímočasré a úderné provedení je taky docela fajn já si Tipnu * měj se fajn m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru