Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Utonulá

22. 05. 2004
6
0
3756
Autor
Marky2

Zase o smrti...optimismus ve mě snad někde bude, ale až hodně uspod...

V srdci jen bolest a strach,

Strach z nadcházejícího.

Nevím, kdo jsem,

Nevím, co zapříčinilo mé početí.

Možná jen sklenka alkoholu navíc.

Tápu ve tmě.

Plazím se při zdech

A snažím se po hmatu nalézt něco,

Podle čeho poznám, kde to vlastně jsem.

Jsem jak slepé, sotva narozené kotě,

Přesto, že jsem tu už tak dlouho.

Možná až příliš?

Půda pod nohama je náhle jak bažina,

Která už brzy pozře mé tělo.

Nikdo mne nebude postrádat.

Svět ztratil jen jednoho z miliard…


Marky2
30. 04. 2005
Dát tip
Opět se omlouvám za dlouhodobou nepřítomnost a všem děkuji....)

Notreal
17. 07. 2004
Dát tip
je mi dooost blízká*

Dlouho sem te nepotkala, Marky nebud smutna:)*

rostock
25. 05. 2004
Dát tip
ano. kurva. t* za zablesky svetel pri zdech.

Bacil
24. 05. 2004
Dát tip
Markynko, tohle "na tváři lehký smích, hluboký v srdci žal" znám u sebe taky... a právě proto, že znám, tak jsem jen chtěl... víš? :-)

Waawe
24. 05. 2004
Dát tip
tak tohle je docela drsné.... a navíc jsi mi slíbila že napíšeš už něco konečně pozitivního !!!! depresivní, hodně depresivní.... jinak se měj fajn m.

Solitary
24. 05. 2004
Dát tip
Marky2: Bohužel, přesně toto asi cítí každý. Patřím mezi ně. Ale klobouk dolů, takhle vystihnout bych to nedokázala. A kolikrát jsem se snažila psát přesně o tomhle. Doufám, že se Ti to psaním daří ventilovat. Byl by to super způsob - hlavně pro ty, co to čtou!! TIP!

Ri_ko
22. 05. 2004
Dát tip
Strach z něčeho a všechno se hroutí.....hmm, dopřej času sílu slunce a usměj se.....jako výkřik....nevím.

vesuvanka
22. 05. 2004
Dát tip
Stejně jako Ri_ko. Neboj, sluníčko Ti zase vyjde....

Hezký a smutný, princezno.....*t Sem ti slíbil, že něco napíšu.....:-))) Je to možná blbý, klišoidní, ale upřímný....:-))))) Někdy je těžké složit rým a falešná je nota; nevíš, kudy jít a s kým, když Tě tlačí bota. Zešedne Ti i krásný den a každý krok Tě bolí; útěchu nenese ani sen, jen slzy polštář solí. Závidíš tvrdé srdce skále, co hledí, ač nic nevidí; je lhostejné a navždy stálé - pranic mu není do lidí. Na cestě dlouhé spousty mil se něco rozbije, něco slepí; zažiješ tolik těžkých chvil - tak jen jdi dál a překroč střepy.

Petr_Pan
22. 05. 2004
Dát tip
Je mi blízké od začátku do konce... TIP + klub + obejmutí - určitě bude líp - předtím možná i hůř, ale pak - určitě bude líp...

Bacil
21. 05. 2004
Dát tip
Ale no tak, trochu úsměvu do toho umírání... bude líp! Ale chápu, taky tyhle nálady mívám, v poslední době častěji než dřív... Zkus se ale zasmát, vydolovat ten optimismus z hloubi... mimochodem, znal jsem taky jednu báseň stejného názvu, a ta obsahovala jediné slovo: "Žbluňk!" Tak se zasměj, aspoň trošku... :-)

cmukina
21. 05. 2004
Dát tip
usmev prosiim! :-)))))

Marky2
21. 05. 2004
Dát tip
Bací zasmála jsem se ;o))) A já to mám maličko jinak, na pokecu se směju na každého, házím úsměvy do všech stran a smutek ventiluji básněmi...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru