Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osud

21. 05. 2004
6
0
6810
Autor
Kimísek

Karta se otáčí,

nevidím rub ani líc.

Karta Osudu,

se kterou si tak bujaře vichr pohrává

a já už nevidím nic.

 

Nic už nikdy nespatří

oči slzami nenávisti zaslepené.

Brýle na nosu,

avšak dlouho milované 

zůstane nespatřené...

 

Rychle ubíhá

proud našeho času

Pospěš si

neb zůstaneš poslepu

jen se vzpomínkou na tu krásu.

 

 


Eva_S
30. 01. 2006
Dát tip
to je jak z kántrypísně....:))

Eva_S
30. 01. 2006
Dát tip
to je jak z kántrypísně....:))

Kimísek
30. 01. 2006
Dát tip
no jo...nejstarší moje věc... ale nechce se mi to zas mazat, tak co s tím...nó? .)

Feri
25. 12. 2005
Dát tip
To je hustý jak všichni řešili brýle na nosu Takovou banalitu. Puntičkáři posílám Tip

Kimísek
25. 12. 2005
Dát tip
mno jo :-) byla legrace ale moje chyba...ale v prvotině se to omlouvá, ne?

Kimísek
17. 12. 2004
Dát tip
Bean (ty jsi fazole?) : Díky :-)

Bean
16. 12. 2004
Dát tip
dobyyy :))

Kimísek
24. 06. 2004
Dát tip
Nicname***Radši ne :-) Mstitel_s_píšťalou*** Děkuju, že se Ti líbí to, co mnoho lidí odsuzuje, protože si právě myslí, že to je takové nedodělané a přitom to tak je schválně :-)

líbí, moc... akorát se trošku rozpačitě tvářím k takovému polovičatému rýmování - i když vím, že je to tak schválně, někdo se může domnívat,že jde o nedotažený pravidelný verš... Nicméně TIP

Ri_ko
24. 05. 2004
Dát tip
Asi máš pravdu, trochu jsem se nechal unést a stáhlo mě to k barvitějšímu vyjadřování, ale jen proto, že pisatel žádá o kritiku a tím tak trochu radu a nechce srazit na kolena a nechaz se urážet. S.B. to dělá skoro všude. No nic, za sebe se omlouvám.

Petr_Pan
24. 05. 2004
Dát tip
Ri_ko> Každý máme na všechno a všechny svůj názor a já Ti (a snad ani Ty mě) nechci svůj vnucovat. To že ses omluvil mě těší a rád to beru na vědomí - takových tu moc není...:-) Měj se fajn :-)

Kimísek
24. 05. 2004
Dát tip
Moc děkuju všem za vaše názory ať už jsou jakékoliv :o)

Petr_Pan
24. 05. 2004
Dát tip
Růženka> Ale stejně - je to kus chlapa, jak by se řeklo před pár lety...:-) Asi snad zas někdy, až budu potřebovat zvednout si náladu, vypravím se po Tvých stopách - dík :-)) Kimísek> :-)

Nicname
24. 05. 2004
Dát tip
Ty jo nezaložíte někjakej debatní kroužek proti Zaspalé Krásce..)) čárky,háčky, lomítka, lidi bacha na interpunkci hahaha. Hyper..bola:-) e? ok ...každej je nějak dobrej a taky každej má svůj vkus!

arijanek
23. 05. 2004
Dát tip
líbí... :)

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
prííííma :o)

meduzza
23. 05. 2004
Dát tip
"Bryle na nosu" jsou dobry, uplne jsem si ho predstavila zirat pres ne do prazdna - bez vysledku. Na gramatiku pecu.

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
děkujuuuu....tak nějak jsem to chtěla vystihnout :o)

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Nevím, jak je na tom Nicname s posíláním avíz, takže radši avi :-) Na nosU je opravdu příšerné - nicméně - jinak se to čte pěkně a myšlenka se mi líbí :-) Pro mě příjemná vzpomínka na začátky - TInu si :-)

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
Mě zní zase na nosE divně....alespoň sem mi to nějak nepřišlo vhodný.... jinak díky :o)

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Tak hele - máš nos bez nosu nebo nos bez nosa - protože omlouvat se lesem je pitomost - mě nepřijde vhodné, že to lámeš jen kvůli rýmům a přitom k tomuto verši tam rým nemáš a jestli to je k osudu, tak je to velmi slabé i tak + ve třetí sloce to stejně nedodržuješ, tak nevím, proč taková křeč...

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
To máš jedno :o)

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
No dobře - ale - stejně se mi to nezdá...:-)

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
Stane se...

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
:-)

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
:o)...nerada se hádám, Petře :o)

Docela dobrá..no ten verš jakž takž...ale jo líbilo..:-)

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
Slečno sleeping_beauty, nauč se číst, protože má nick "Nicname" a ne "NicKname" a podle mě tu nejsi od toho, aby si určovala kdo vkus má a kdo ne... Nezlob se na mě, ale já tu kvůli žádnýmu vkusu nepsala, chápeš? :o) Jen sem to chtěla napsat, tak sorry, jestli jsem Tě snad unavila čtením.

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
Jen jsem se chtěla zeptat a navíc jsem se ho neprosila, aby to sundal...bylo to pěkný, jen jsem to nevěděla...promiň "Děde Vševěde"......

Kimísek
23. 05. 2004
Dát tip
Blbější než kdo? Dovol, abych se zasmála...ani mě neznáš... Naprosto nechápu, jak se můžeš nad někoho povyšovat... radši si mě tu nevšímej...ano?

Nicname
23. 05. 2004
Dát tip
hele mrkni se do svý knihovny sleeping beuty..avíza píšu často ale nesedim na netu furt jako ty..a nešpízuju kdo co napíše..za to ty musíš mít přehled všude.. nebo to je cílená reklama na tebe? teda...náhodou tohle dílo je milionkrát lepší než všechny tvoje dohromady..Kimi: píš piš!!

Ri_ko
23. 05. 2004
Dát tip
Protože k dílku už jsem svoje napsal, po přečtení dalších ohlasů mi to nedá, abych nenapsal, co cítím. SLEEPING BEAUTY , to co tu předvádíš, je názor sprostého arogantního fracka, kterej neumí napsat nic pořádnýho a dostává body jen proto, že ostatní jsou rádi, když na jejich dílka nejsi vulgární. Tvé pasování lidí na kretény (Nicname ) a psát jim, že jsou blbý, to jsi trochu ubohá. Neštve Tě, že nejsi tak dobrá jako oni? Je mi Tě líto, Ty musíš být vážně zakomplexovanej chudák. Kdo Ti dal na sprostotu právo, ty .....nemusím psát rým všude, tak neklesnu, abych Ti napsal, co si myslím.

Ri_ko
23. 05. 2004
Dát tip
Takovej "MISTR" jako Ty, mě nemůže rozházet, já co píšu mě baví a když někomu něco napíšu, tak slušně a ne jako neandrtálec.

Ri_ko
23. 05. 2004
Dát tip
jestli máš z češtiny jedničku, neznamená to automaticky že umíš, podle mne, na lepší dílka hloupě čumíš, a autorům nadáváš do blbečků. Asi opravdu nemáš ve svých škvárech chyby, zas smysl to většinou nedává, nám interpunkce nevadí - a kdyby, sílu nám tvá emoce dodává. -------------- Teď to můžeš rozebrat, jestli ti to pomůže, já se budu stejně smát, mě to naštvat nemůže.

Petr_Pan
23. 05. 2004
Dát tip
Růženka> Tak koukám, že jsem se Ti postaral o trochu pozdvižení a proto neříkám, že nemáš za co děkovat :-)) Kimísek> Hádáš-li se nerada, měla bys umět takovéto šarvátky rychle ukončovat a nenechávat se unášet...:-) Nicname> Koukám, že jsi mistrem hyperboly :-)) Ri_ko> "...a když někomu něco napíšu, tak slušně a ne jako neandrtálec." - a když se člověk chce o Tvé galantnosti přesvědčit a mrkne o dvě kritiky zpátky, hned má jasno - ssschíza, nebo si jen přeješ být slušňák ale - skutek utek :-)) Růženka> A možná bych měl poděkovat, protože tolik zábavy - to tu není pořád a: "se vždycky proti mě sloučí nejlepčí autoři písmáka" - dokonale pravdivý citátek...:-) PS: Ale - abych pravdu řek, když jsem se Tě zastával v živém rozhovoru s Kolegou, měl jsem až trochu strach - a - takových předujatců je tu víc, takže až budeš najímat ochranku, také mi nějaké borce nech :-))

romi
22. 05. 2004
Dát tip
Vracím návštěvu a říkám jo *

Kimísek
22. 05. 2004
Dát tip
Tak promiň....někdy se u básní myslí spiíš na rým než na správnou češtinu, ale myslím, že nejsem zrovna ojedinělý případ... Btw...víš, že u muž. rodu než. je ještě vzor les? To už jsi zapomněla? Na nosu jako na lesu ....to by šlo, ne?

Kimísek
22. 05. 2004
Dát tip
copak?

Nicname
22. 05. 2004
Dát tip
té sleeping si nevšímej..pořád jen kritizuje přečti si její díla:-) pořád se tu někdo ohání spisovnou čestinou a správnou gramatikou přitom jim nedochází že to někdy může bejt účelové a bez toho by to nebylo vono..Vzpomentě na K.Kryla.. a jeho koncovky s íc íce.. no piš víc ..jeden text je málo,tip

Kimísek
22. 05. 2004
Dát tip
Moc díky :o)

Kimísek
21. 05. 2004
Dát tip
sp: Pročpak???

andromeda
21. 05. 2004
Dát tip
Tak mně se moc líbila - a tip!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru