Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klapky

22. 05. 2004
10
5
4087

trocha sentimentu a úcty k minulosti :-)

Ještě jednou

Mě nech se pokusit

Naučit to

Co dávno umíš

 

Ještě jednou

Si Tě vychutnám

A pak už

Mě nepoznáš

 

Ještě jednou

Těch pár tónů klavíru

Než nadobro

Zavřu knihu svých starých lásek


5 názorů

hmmm...pěkná, trošku se mui tam nelíbí ta velká písmena, ale jinak se mi to četlo pěkně.

Fajn veršíky.

*

RM


j.nikdo
08. 05. 2013
Dát tip

Hezká sentimentální nálada...*


Delfíne, to je nádhera, děkuju! Tolik energie vynaložené do tak starého dílka mě opravdu potěšila!

Delfín
05. 05. 2011
Dát tip
Bublinky starých Lásek nejsou stálý, dávno již z lahve žití vyprchaly, s úsměvem moudré, uznávané gejši vyhledej nové v populaci zdejší... Všechno má svůj čas, nic trvalé není, jiné jsou noci, jiná rozednění, a z kouzla starých vyprchalých Lásek zbude vzpomínek šepotavý hlásek, který je sotva slyšet v době denní, minulost prchla, přítomnost se cení, budoucnost teprv na zrození čeká, moudrý, kdo věří, předem se neleká...

NO, it isn´t my cup of tea...

Candy
05. 07. 2004
Dát tip
Knihu do svý minulosti nezavírej,ani knihu svých minulých lásek - to bys tam nechala i kus sebe,jsou to cenné zkušenosti,díky kterým můžeš řídit přítomnost.Příjemně napsaný...

Kratas
28. 06. 2004
Dát tip
Nářezový_sluníčko: Pocitově je to výborné, čte se to taky velice dobře, myšlenká krásná. Téma klasické, nikdy nestárnoucí. Emocionálně se mě to samozřejmě dotýká a i forma se mi líbí. Hezká zpověď, která mnohé osloví. *

Kratas: Tolik chvály... No tedy, červenám se :-) Ale děkuji :-)

Kratas
28. 06. 2004
Dát tip
Nářezový_sluníčko: Tak to je z Tebe Zapadající_sluníčko. :-)

arthamir: to mě moc těší, snad se mi to povede i u jiných dílek :-) ajlla: Myslím, že jsi to pochopila na prosto přesně ;-) sonet1: Hm... :-) Máš pravdu, ale některé věci bych měla jednou provždy vyřešit. :-) Všem: Díky :-)

ajlla
27. 06. 2004
Dát tip
já vím..;o)

sonet1
25. 06. 2004
Dát tip
nezavírej ji jsi tam i ty !_:-) t*

gabio: Podívej se, kolik mám napsaných kritik, ale zatím mi to tedy moc nepomohlo... Jemný: Děkuji... Mockrát :-)

arthamir
22. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi, tak nějak mě pohladilo na duši...

ajlla
22. 06. 2004
Dát tip
Někdy je třeba se ohlédnout, jen nesmíš se dívat moc dlouho.To bolí :o)*

Jemný
10. 06. 2004
Dát tip
Nemusíš se nikomu podbízet, jdi za svm cílem. Je to krásné tip

gabio
09. 06. 2004
Dát tip
Ne, je to i tím, že tě nečtou... zkus psát více lidem kritiky, aby si tě všimli...

gabio
08. 06. 2004
Dát tip
Jaktože je tu tak málo kritik?(1) Nechápu... t

gabio: Asi se nelíbí... Nevím... Každopádně moc děkuji za tipík :-)

OK, nechám :-) A děkuji za první kritiku :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru