Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Reality show

24. 05. 2004
7
0
4056
Autor
Bhati

Life is life:-)

Takže mi všichni děkovali a rozplývali se, jak byla party skvěle zorganizovaná a vtipná a hrozně dada a já se tvářila, že mě to neskutečně těší a vlastně mě to i neskutečně těšilo, doprčic, ale tančila jsem stejně sama. Jako vždy. Staří se prostě bojí, že jsou moc staří a já je, kmety, odmítnu, zatímco mladí se bojí, že jsou moc mladí, a já jim, zbabělým ptáčkům, ukousnu zobáky. A je to přesně naopak. To já jsem věčně kolibřice v kleci, mávající křídly více než zběsile! To mě vždycky věznili ve sklepních prostorách, když zjistili, že pod slupkou zdánlivě nezměrné a humorem podestřené síly skrývá se bytost poddajná a tvarovatelná jak hrudka másla. Rozpustit a zase zchladit. Modelovat ku obrazu svému…paní Pygmalionová osobně…

 

Bavila jsem se s Ním a On mi -skoro- naslouchal. Tančívám jen pro Něj a On se mi dívá –skoro- do očí…někdy… Muži mého života kolem mě projiždějí na kolech a (jim) zvesela kynu. Rukou. Často i pusou…oops…

 

Vesele, jen vesele, v noci vstávám z postele, abych toho kohokoliv nevytáhla ze sna a neslyšně vytáčím číslo taxislužby. Vypařím se téměř nymfomanisticky a druhý den mě nepřekvapí, že děláme jakoby nic. Děláme, jako bychom to nedělali. Předstíráme, že jsme dnes v noci nic nepředstírali. Bojíme se oslovit jeden druhého, aby nám náhodou nevypadlo něco nevhodného z úst nebo kapesník.. Procházím okolo, plná knihovna a ten…ten…ten. Duševně vydezinfikovaní. Taky by pro mě nepřišli tančit.

 

Včera mi volal a suše šeptal, že se chystá do Maroka. Popřála jsem Mu šťastnou cestu. Pak mi kladl na vagínu, že promiskuita přispívá k rakovině děložního čípku. Řekla jsem, že je to strašné. Zeptal se, co s tím hodlám dělat. Odpovědi se v podstatě nedočkal. Dále mi sdělil, že antikoncepce je svinstvo a ať ji proto neberu. Neberu ji. Povzdechl si, že Řekyně jsou v mládí krasavice a na stáří se z nich vyklubou pořádný matrony. No comment. Asi mu fakt ten zobák ukousnu…

 

Jsem malá čarodějka a velká tanečnice. Tanečnice samotářka. Vivat belly dancing! Kdyby lidi byli stromy, byla bych asi lípa. Široká, pevná, s hlavou zamotanou tisícem srdcí a natažených prstů. A ty bys byl osika, roztřesenče…zbabělče! Ty bys byl osika…

 

Takže mi všichni děkovali, říkali, jak to bylo skvěle dada a nechali mě tančit samotnou jak úděsného skřeta z Twin Peaks…c'est la vie…[


Milly
04. 10. 2005
Dát tip
znám........... :-) hezky se to čte

cvrček
14. 06. 2005
Dát tip
....klobouk dolů... .... a poslat letmý polibek po letním vánku...

Bhati
10. 06. 2004
Dát tip
Navždy...nesolila jsem:-)

Bhati
03. 06. 2004
Dát tip
sidi...no ty seš Otecko...:-) Syn je Aero a Bacil, to přece musí být jedině Duch:-)

3/5+T svižné tempo, příjemně se to čte...ale asi mi v tom něco chybí

Bhati
31. 05. 2004
Dát tip
Bacil, sidi, Aerotik...má svatá Trojice...:-)*

sidi
31. 05. 2004
Dát tip
A kdo je kdo v té trojici, to by mě zajímalo? :)

Aerotik
29. 05. 2004
Dát tip
Však taky jo, Bhatinko! A Bacilím vlivem zčervenalou obzvlášť.

Bhati
27. 05. 2004
Dát tip
Aerotik...tak to mě musíš zbožňovat:-))) Bacil...se červenám...až se line záře...:-)

Bacil
27. 05. 2004
Dát tip
To musí být roztomilé, taková Bhatinka se zčervenalými tvářemi :-)

sidi
27. 05. 2004
Dát tip
Ale notak, nač ta falešná skromnost? Slepici uprostřed ti škrtám a nahrazuji ... plameňákem? - Checht, jako labuti bych ti moh cestou kolem vody utrousit ňáký suchý rohlík, ale jako pávici-plameňáku nevím, asi si budu muset nejdřív přečíst Brehmův: "Život ... Bhati" :o)))

Bhati
26. 05. 2004
Dát tip
Andulka...pohoDADA:-) Aerotik...a co ty jsi za strom konkrétně?:-) Já aby pak s lípou netančil topol:-) sidi...o ptácích popřemýšlím:-) Já myslím, že jsem něco jako labuťoslepicopávice:-) Všem děkuju za vyjádření...i japhymu:-)

Aerotik
26. 05. 2004
Dát tip
Bhati: Já nejsem strom. Já se řídím Šrámkovým "snad máte hvězdy radši".

Bacil
26. 05. 2004
Dát tip
Bhatinko, ty úžasné stvoření... přečetl jsem si to ještě jednou a pořádněji a je to vážně nádhera... jako všechno, co píšeš.

Kastel
25. 05. 2004
Dát tip
...co mi to jen připomíná...? Jo, Bhati ? - rád Tě vidím T

RadeX
25. 05. 2004
Dát tip
Dóst dobrý... *

Andulka
24. 05. 2004
Dát tip
Me se to moc libilo....vazne. Clovek musi byt stastny, aby mohl tancit...tak lehce, od srdce....Je to napsano svizne, zajimave, zajimave postrehy...a i kdyz nevim co je to dada....tak je z toho citit pohoda...:-)

Bacil
24. 05. 2004
Dát tip
Já jen - * -

Aerotik
22. 05. 2004
Dát tip
Čtu do foroty, ale nelituji, čte se to moc hezky. Skoro by se mi chtělo uklonit a říct "Smím prosit, krásná lípo?"

sidi
22. 05. 2004
Dát tip
Máš pravdu, muži už nejsou co bývali, a ženy taky ne, kam se to proboha, kam se to vyvine. :-) Škoda že jsi se nenarodila – nenarodíš – za sto let, to už bude matriarchát a ty by jsi byla v pohodě. :-) – Hmm, a jen tak mezi řečí, když už jsi se zmínila o těch ptácích, co ty vlastně jsi zač: rajka, racek, rorýs … koroptev? :o) – Jo ahá, lípa! – A to ti mám věřit?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru