Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Viktorčino tiché 3

22. 05. 2004
16
0
10958
Autor
Craerassy

Dny jsou tak dlouhé

co dnes dělat…

možná bych napsat domů měla

do linek na oknech

vkládám pravopisné chyby

naschvál

s mezírkou na povzdech

 

Paní Marie

to nebylo shůry

musíte ve věcech lásky

ochranu příště mít

anebo pevnou vůli…

 

Vlaštovčí pírka sbírám

do krabičky

zavírám jejich létání

večer je navléknu na jehlici

polechtám zámky spící

tím ptačím dýcháním

 

Pane Vincente

nehrajte si s tou břitvou!

Vidíte?!

Pořezal jste se na uchu.

To se tu musíte bavit pitvou?

 

Někdy jsem tolik unavená

a práce pořád víc

přání vyrývám do pilulek

zapíjím vodou ze sklenic

na tlustá dna

jim vydechuji únavu

 

Pane Valžáne

zase kradete v kuchyni potravu?

 

Mokrými prsty ťuká do oken

kapkami hasí žízeň

okapů

domlouvá s nimi tiše

pronájem

nemocným oblakům

Jakoby tady někdo

zdravý byl

jakoby

 

auuu….

 

Sestřičko…!!

..pan Sade mě zase zbil..

 

 

 

 

 


Taitalo
21. 06. 2005
Dát tip
Panna Marie a markýz de Sade v jednom díle :)

Súkromie
09. 05. 2005
Dát tip
Ahoj, tak som sa tu opäť raz zastavila..a toto dielko som si našla v avi... Mokrými prsty ťuká do oken kapkami hasí žízeň okapů domlouvá s nimi tiše pronájem nemocným oblakům tento kúsok sa ma dotkol, lebo je to presne takéto momentálne, a preto pripájam tip...

Craerassy
21. 06. 2004
Dát tip
angelik...jsem ráda, že ses vrátila a doufám, že zůstaneš, protože je tu dost těch, co tě budou vždycky číst rádi a já k nim patřím taky:-)

angelik
20. 06. 2004
Dát tip
tvé Viktorčiny tiché jsou nádherné věci, moc krásné a něžné, hebké a hlavně - neskonale nevinné s_b + Gerzon: slípčing, tvá reakce na Gerzona byla odpovědí sama za sebe. Gerzone, já už sem taky téměř nechodim, důvodů je víc než dost. mějte se oba pěkně*

angelik
20. 06. 2004
Dát tip
to nevadí, dlouho jsem tu nebyla, ale i přesto - bohužel - mě stále některé věci tady nenechávají příliš chladnou. Dík za reakci

angelik
20. 06. 2004
Dát tip
pšššt, klídek barush, to posoudím sama a svá "možná" si nechej doma pod spodničkou

Dr_Mephisto
13. 06. 2004
Dát tip
:o) Další pokračování a opět skvělé! Přece tě nemůžu jen chválit, abys nespychla.... T.

cufktish
30. 05. 2004
Dát tip
když si zakryju ty kurzívy tak určitě tip!! nechceš je radši strčit do nějaký postranní béčkový mimobásně?

Craerassy
30. 05. 2004
Dát tip
cufktish...ne, patří do ní...stejně jako do ostatních mých Viktorek...ale díky, že ses zastavil:-)

Craerassy
30. 05. 2004
Dát tip
s_b..nereagovala jsem na diskuzi pod touhle věcí, ale všeobecně na diskuze, které se tu často vedou a mně nedávají nic víc, než pohled na pár sebestředných lidí, jak si tu léčí své komplexy na autorech, jejichž díla jsou možná slabší, ale to neznamená, že jsou hloupá.. nemyslím, že právě já potřebuji na něco přikyvovat, ale taky tady nepotřebuju dokazovat, že mi nechybí sebevědomí tím, že budu plácat koniny pod kdejakou diskuzi craerassy : podívej, nevěděla jsem, že ti něco vadí a tohle je co?? když mi něco vadí, mám se svěřovat redakční radě při pondělních poradách??

Elyn
30. 05. 2004
Dát tip
jejda, tahle mi utekla... je jiná než ty tamty... poslední dva verše húú :) a ta debata tady, mankote, já ji radši nedočtu... (ty vlaštovčí křídla se mi líbí..;)

Craerassy
30. 05. 2004
Dát tip
Elyn...já ty debaty asi přitahuju nebo co:-(((

Elyn
30. 05. 2004
Dát tip
:) bude dobře, Crae..;) hlavy se zchladí a tak.. :) (ty za to nemůžeš..;)

Gerzon
27. 05. 2004
Dát tip
Craerassy: po delší době: ta autoerotická a uspávací diskuze tady nahoře je naprosto výstižným vzorkem toho, proč jsem z Písmáka odešel a nakouknu jsem jen jednou za čas. Míra netolerance k názorům a chování jiných je tu prostě neúměrně vysoká, zejména od skupinky lidí, kteří tu tráví desetkrát více času než všichni ostatní dohromady a mají proto, bůhvíproč, dojem, že jim Písmák patří. Craerassy, prosím tě, není možné se s tvými krásnými básničkami tešit někde jinde? Nemáš nějaké své webátko, kde bychom je mohli vychutnávat v klidu a bez přestřelek těch, co tvrdí že spí a že sem prakticky nechodí a přitom tu dělají takový rámus?

Craerassy
27. 05. 2004
Dát tip
Gerzone, já se snažím do diskuzí zapojovat co nejméně, protože tady nic nepřinášejí. Vím, o čem mluvíš. Je to otázka tolerance, vnímání druhých a ponechání prostoru na vyjádření svých názorů. Ostatní Ti pošeptám, ano?:-)

alim
26. 05. 2004
Dát tip
prijemna alternativa k literarnimu dilku..libi..*

Aerotik
26. 05. 2004
Dát tip
SB: Já jsem diskutoval s chroustem, dokud jsi do toho nevstoupila se svým aerotik : seš blbec. Je řada dobrých věcí, kterých se chytili špatní lidé. Škoda že nezmiňuješ také ten ohromný kus dobra... a dalšími osobními útoky, jak je Tvým zvykem. Výbornou ilustrací toho, jak to dopadne, chytí-li se dobré věci špatní lidé, je právě stav Písmáka. A jaký to býval dobrý server! Naštěstí už sem skoro nechodím.

Craerassy
26. 05. 2004
Dát tip
dream...tvé obrázky...jsou nádherné...kdykoli některý vidím i u jiných kritik, musím se usmát...děkuji..:-)

Aerotik
25. 05. 2004
Dát tip
S_B: Přesně jsi vystihla, co si myslím o Tvém vystupování na Písmáku. A jak mohu sledovat diskuse po jinými díly, zdaleka v tomo názoru nejsem osamocen. A nějaký ohromný kus dobra za žádným náboženstvím prostě nevidím, ať hledám, jak hledám. Samozřejmě byli vzácní lidé typu A. Schweitzera nebo Matky Terezy, ale to považuji za výjimku z pravidla, že každé náboženství plodí zejména zlo. Takoví by konali dobro, i kdyby byli nevěřící, spíš bych řekl, že navzdory své víře, kterou samu považuji za zavrženíhodnou. Ale dál už tady touhle diskusí nezaplácávejme prostor pod kráskou Craerassynou básní - nesouvisí to s ní.

JiKo
25. 05. 2004
Dát tip
U Vincenta jsem si vzpoměl na Vincentku - ačkoli se jedná o ženu...je pěkně HNUSNÁ!!!!! :-)

Craerassy
25. 05. 2004
Dát tip
s_b: mrzí mě, že díky mé Viktorce došlo k diskuzi nehodné vás obou...ačkoli tě jako autorku beru, dobře víš, že výbušnost tohoto typu mé sympatie nevzbuzuje..Aerotik má právo na svůj názor stejně jako ty, proto tu snad nemusí padat slova jako pitomec, blbec, kráva apod...stejně jako si o "slípink" nemyslím, že je kráva, ani Aerotik podle mě není pitomec, píšící bláboly..to, že každý píšete jiným perem ještě neznamená, že jeden či druhý píše hůř.. a za chrousta dík:-)))) JiKo...naprostý souhlas!!:-))))

Aerotik
25. 05. 2004
Dát tip
Pokud reaguji na něčí kritiku (byť nejapnou), posílám samozřejmě avízo. K tomu avíza jsou, ověř si to třeba u svého zbžňovaného Lirika. Pokud Tě to otravuje, tak lidi sprostě nenapadej. Já ten klub zakládat nebudu, za to mi Ty ani Písmák nestojí. Jste mi oba čím dál víc šumafuk. Naštěstí existují lepší literární servery, dokonce v množném čísle. avi pro S_B, své názory nebudu zbaběle schovávat

Aerotik
24. 05. 2004
Dát tip
To se tu musíte bavit pitvou? pan Sade mě zase zbil A ta paní Marie - to měla být ta Josefova? Ta kdyby měla ochranu, bylo by na světě mnohem líp. Nikdo nenapáchal na světě tolik zla, jako stoupenci "lásky k bližnímu". Dějiny západní civilizace jsou dějinami zločinů z náboženských pohnutek, ať už byly páchány na křesťanech, křesťany, nebo nejčastěji křesťany na křesťanech.

guy
24. 05. 2004
Dát tip
Aerotik: ony ty dějiny východních civilizací o moc lepší nejsou ... :-)

Aerotik
24. 05. 2004
Dát tip
chroust: Pak jsme blbci všichni. Je snad někdo, kdo o sobě s klidným svědomím může říct, že zlo nespáchal? Já teda určitě ne. guy: To máš pravdu, spíš horší, zejména v současnosti. V mnohém se ještě nestačili poučit z minulosti jako Evropa.

Aerotik
24. 05. 2004
Dát tip
Chrouste, to Ty mluvíš o zlu absolutně. Samozřejmě, že zlo je malé a velké - a až příliš často stálo náboženství právě za tím velkým. Nejsem vrah ani masový ani jednorázový, ale přesto mám na svědomí věci, které mne dost tíží.

Craerassy
24. 05. 2004
Dát tip
Aerotik...ano, je to ta Josefova, ale nechtěla jsem tím rozpoutat diskuzi na téma náboženství a zlo...:-)

Craerassy
24. 05. 2004
Dát tip
s_b: přimlouvám se...vezmi si ho s sebou:-))))

Print
23. 05. 2004
Dát tip
Velmi zdařilé*!

Craerassy
23. 05. 2004
Dát tip
chroust...kdepak smutek...je to má rozcvička před dalším tikáním:-)))

dapler
23. 05. 2004
Dát tip
..pan Sade mě zase zbil.. skvělá t

cmukina
23. 05. 2004
Dát tip
zbil! ja mu dam! :-)) **

guy
23. 05. 2004
Dát tip
:-)) ... v některých mezírkách jsem povzdechl ... ale v některých jsem se nemohl ubránit zasmání ... obojí bylo fajn *

Delahaye
22. 05. 2004
Dát tip
hmmm... :-) no tak jo (a valžán byl žán...aspoň myslim) T.

vesuvanka
22. 05. 2004
Dát tip
Vlaštovčí pírka sbírám do krabičky zavírám jejich létání pěkná - tip

dismorphia
22. 05. 2004
Dát tip
miluju Vincenta! ale tady se mi moc nelíbí... ani to kolem... není to teď nota, kterou bych asi ráda slyšela.. nebo už nic neslyšet.. Ach, Vincente!

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
De..ale já to vím:-)

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
dis..tak aspoň vincentku si dej:-)))

Vzal jsem si jenom trochu stříbrnýho nádobí. Ale splatím to vrchovatě ! Čestně !

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
to já vím..kuchařka je nymfomanka, tak ti přeji nízký úrok:-)))

Obludo ! . . . . :)))

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
Lichotníku:-)

Kryton
22. 05. 2004
Dát tip
chtel jsem napsat "jako vzdy", pac je to "jako vzdy" dobre, ale uz po prvnich dvou slokach jsem si to rozmyslel, neb to neni "jako vzdy" o sexu. to jsem si aspon myslel, dokud jsem nenarazil na posledni dva radky a chte nechte se musel usmat. i kdyz vlastne ani nevim, cemu :o) a proto napisu - "jako vzdy libi" ;o)

Craerassy
22. 05. 2004
Dát tip
Krytonku...Viktorka se mým "jako vždy" malinko vymyká, potřebuji mezičas pro své "jako vždy" a ona jím je:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru