Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mezi mraky

25. 05. 2004
1
0
3903
Autor
adrift

sleduji mraky

svým zvláštním

způsobem zadumané

nad mojí spálenou

zemí plnou deštivých

životů zmařených šancí.

 

tak neplačte pro mě

bláznivé mraky!

nad mojí duší kamennou

stovky bolestných slz,

každá mým padlým

andělem.

 

sám pohledem svým

soucitným hledám

na březích

mezi kalužemi

tvoje stopy.


WoCoun
03. 06. 2004
Dát tip
me se to líbí...a celkem nechápu, proč tě všichni oslovují jako holku...:) Ale seš dobrá..! :)

adrift
03. 06. 2004
Dát tip
díky za kritiky, a s tou holkou si nic nedělám ;c) hlavně že jsem dobrá ;c))))

piero
27. 05. 2004
Dát tip
super - ale umíš i happy endy?

adrift
27. 05. 2004
Dát tip
sem tam :) ale báseň nemá konec. pokračuje dál a dál. i když jsi už dočetl poslední řádek, tak jsi vlastně pořád na začátku. a přemýšlíš o smyslu a myšlence té básně. taková báseň potom nemá konec. hmm zase filozofuju :)

Waawe
26. 05. 2004
Dát tip
vůbec to není špatné.... nevím jak bych to vysvětlil, ale nesedí mi na této básni taková patetičnost - oslova jazyka...působí to na mě jako bys to chtěla napsat co nejvážněji.... nemá to po přečtení takový švih a rytmus.... ale jinak se mi to líbí...myšlenka je taky docela fajn měj se fajn m.

Plaza
25. 05. 2004
Dát tip
Lžeš nám i sama sobě. Tohle není pravé ani upřímné.

komedie
25. 05. 2004
Dát tip
adrift:umíš! :)))nemůžu si pomoct-Ty prostě seš moje krevní skupina!tip*

adrift
25. 05. 2004
Dát tip
já jsem kluk :) takže nelžu sama sobě ;c) já jsem neřekl že je to pravé a upřímné. prostě napíšu co mě napadne.

dismorphia
25. 05. 2004
Dát tip
těch uplakaných - mračných básní je už tolik... že se v nim těžko listuje.. já bych spíš měla něco ke grafickému zpracování.. to působí tak monotónně, že na mě sedla únava.. a to u básně není dobré, na tom se jistě shodneme.. chce to nějak rozdělit.. aspoň na několik strof to rozkrájet... ať máme kde popadnout dech ..

adrift
25. 05. 2004
Dát tip
tak jo :)

dismorphia
25. 05. 2004
Dát tip
no prosím hned prokoukne, mraky nemraky :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru