Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drahá Múzo,

26. 05. 2004
2
0
4044
Autor
Kimísek

S věnováním od blázínka pro mého \"klauna\"...za všechno dík :o)

Drahá Múzo,

líbejte mě na mé rty,

tak chtivé Vašeho chtíče...

 

 

Milá Múzo,

pevně dívejte se mi do očí,

ty Vaše jsou tak krásné jako má dravé zvíře...

 

 

MOJE Múzo,

držte mě ve svých teplých dlaních,

pak lépe je mi, což však moc dobře víte...

 


kminnek
18. 08. 2004
Dát tip
* t

Kimísek
18. 08. 2004
Dát tip
Dík kminnku :o) Arien, dávej bacha, aby Tě pak ale nezranila. To ty nemáš zapotřebí - líbí se mi jak píšeš :o)

Arien
04. 06. 2004
Dát tip
já dycky té mrše nadávám a řvu na ni, ať se mě teda konečně ráčí nakopnout ale nikdy jsem nebyla proti vášnivým postojům k věci:)

Ri_ko
26. 05. 2004
Dát tip
miloučký, hezky se to čte - a "klaun" může být spokojen..

Kimísek
26. 05. 2004
Dát tip
Budu potěšena, když bude "klaun" potěšen, jen jestli se nezlobí, že není to poslané v soukromí...nevíš o tom něco, Riku?

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
líbejte mě na mé rty, - to na mé rty je docela zbytečné - ne? To se mi nelíbí - jinak - jako celé se mi to zdá tak nějak lápané a neupřímné - co takhle posadit se a vyplivnout něco na papír, kašat na formu (která je stejně mizerná) a na efekt a psát pěkně od srdíčka? Být klaunem, byl bych za to rozhodně rád víc - tohle se mi nelíbí...:-/ Avi i Ri_kovi (nezlob se za to :-))

Kimísek
26. 05. 2004
Dát tip
Dík za upřímnost, Petře, ale já to tak fakt napsala...nechtěla jsem to měnit, stejně dík :o)

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
V tom případě mysli na toho komu to píšeš a ne na to, že mu chceš něco napsat - jinak nevím, co s Tebou :-)) Upřímný jsem od pořád a - jsem rád, že Ti to nevadí, jako mnohým...:-)

Kimísek
26. 05. 2004
Dát tip
Ne...jsem naopak ráda...a já na něj myslela :o)

Ri_ko
26. 05. 2004
Dát tip
Petře nevím za co bych se měl zlobit, napsal jsem, že se to hezky čte ... má mi to něco naznačit?

Petr_Pan
26. 05. 2004
Dát tip
Kimísek> Tak v tom případě opravdu nevím...:-) Ri_ko> Já jen, že na to mám odlišný názor a proto se mi zdá nefér Ti avi neposlat - osobně mě štve, když nějaké dílko neuvěřitelně chválím a pak ho za mými zády někdo drbe - tak - tohle je spíš taková prevence, aby se to tu nedělo :-) Měj se fajn :-)

Kimísek
26. 05. 2004
Dát tip
Já taky ne, Petře...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru