Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohádkový svět

30. 05. 2004
0
0
1822
Autor
Marko

Po velmi dlouhé době kdy jsem skutečně neměl chuť čímkoliv přispívat, tímhle přispěji. Hodí se sem. Neberte ji vážně. Nejsem si jistý, jestli tady vůbec má cenu publikovat. Má to smysl? Klávesnice poezii ničí. Těch papírů a tolik skvělých věcí co mám v šuplíku. Ale sem ne. Ať jsou malé a sympatické a samy. A na papíře. Basník potřebuje někoho, kdo mu je přepíše jinam. Nebo ne? Možná ne. Já ano. Přečetl jsem si své staré tady. Hrůza. Mám chuť všechno smazat. Patří vůbec toto všechno do prologu? Nepatří. Už mlčím.


POHÁDKOVÝ SVĚT


Martin Kozák


 


 


 


Pohádkový svět


pět oříšků, pět


měl Honza pro Popelku


a i když nebyl možná chvíli v celku


nakonec měl všechny trumfy v merku


tak je zpět.





TvůjMéďa
15. 08. 2004
Dát tip
No sorry, to snad neni nijak zdrcujicí kritika. A dyť je to pravda, neber se tak vážně. Méďa

Marko
07. 06. 2004
Dát tip
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=119790&&67336026840c3fa2e39dc8

TomPerys
01. 06. 2004
Dát tip
Jak už bylo řečeno jestli máš Ty lepčí hoď je sem ;) Prolog dobrý .)

JiKo
30. 05. 2004
Dát tip
A proč sem nedáš ty tvé "lepší věci"? a krmíš nás plebejce pouze drobty ze svého mocného díla? To co děláš, máš dělat naplno. A pokud cítíš, že se báseň nevydařila, zmuchlej ten papír a hoď ho do koše.

Steven
30. 05. 2004
Dát tip
Hezký prolog. Ta báseň má být jako to lepší z tvorby?

sk8ergirl
30. 05. 2004
Dát tip
No prolog se mi docela líbil, ale samo dílko už teda ne...

:)

:)

TvůjMéďa
30. 05. 2004
Dát tip
ptákárna

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru