Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Noc

30. 05. 2004
2
0
1675
Autor
Heartless

Tentokrate me do prologu nic nenapada...

Měsíční blesky v ztemnělé obloze
nekonečně řezající dráty
ručičky hodin v nesprávné poloze
kolečka stroje šlapou na paty

 

Světlušky z křoví vylétly do oblak
sraženy k zemi leží tu tiše
tajného zklamaní zpěv ptáků utich pak
skřípnutá kočka sotva už dýše

 

Černý samet jak moře v rovníku
stříbro došlo našemu zlatníku
moucha nikdy z mršiny nepospíchá

 

Velký samaritán meč od prachu
šlechticů krev barvu má do nachu
jen zavřená ústa ruší chuť ticha


Heartless
06. 06. 2004
Dát tip
Huh, tedka jsem se vratil z vodaku... celejch 5 dni nam chcalo jak z konve... proste sranda:o) ...nebo aspon ted uz pri vzpominani jo... tam jsem obcas myslel, ze chcipnu... Mno nic, to asi ale nikoho nezajima:) Dekuju vsem za kritiky a za tipy. Byl to takovej pokus, psal jsem to kdyz jsem se o pulnoci vracel pesky domu z metra. Skladal jsem jen tak dohromady, co me napadlo z okolnich pohledu, proto to muze pusobit docela neucelene, ale jsem rad, ze to tak pusobi. Chtel jsem, aby to tak pusobilo. Ty rymy jsem musel trosicku upravit, protoze neco tam puvodne nesedelo vubec, tak to muze obcas znit umele... ale to je to opravdu tak strasny??? Protoze nevim, jestli to bude nekdy lepsi... jsem proste tele:o) Tyjo, pisu sracky, radsi se ted uz odmlcim...

TomPerys
01. 06. 2004
Dát tip
Mě se to líbí má to myšlenku ty rýmy bych pominul de přece i o obsah ne ? ;)

Bering
01. 06. 2004
Dát tip
mně se teda líbila, a to docela hodně. dám i tip

Waawe
31. 05. 2004
Dát tip
rýmy jsou hodně nepřesné... zapracoval bych hlavně na technice a formě... ale nechci jenom kritizovat..některé nápady se mi docela líbily, myšlenky taky docela pěkné, ale mrzí mě ty rýmy...ale to přájde neboj...popr se s tím a jen tak dál !!! měj se fajn m.

Dave_Zw
30. 05. 2004
Dát tip
To rýmování básni kazí rytmus, ale nápad je to zajímavej.

doorsi
30. 05. 2004
Dát tip
moc mě to neoslovilo, ale rýmuje se to dobře

sk8ergirl
30. 05. 2004
Dát tip
Taky mám básničku "Noc"...je docela zajímavý, jak se liší od téhle...

Petr_Pan
30. 05. 2004
Dát tip
Ty rýmy jsou příšerný a do počtu a vůbec se mi to nelíbí a ani se to moc dobře nečte a vůbec - tohle opravdu NE

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru