Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obdobná krajina

Výběr: malej_blazen
30. 05. 2004
13
0
9015
Autor
Don´t_worry

prázdné krmítko úroda sklizená chladí déšť

 

vyčkám ob dobně

k čirým secesím

na pomezí

entlované nitky

pářou

ptákům křídla

a střih rukávů

- dírkovaný

na ramena


obíračka vlastních slov

hrobových vůní

razí

mince bez hodnot

neustále dokola

jak náhrobky ze svých těl


smrt je dovolena



pro pleticháře s měsícem

když očekává se

ráno


pomyslnou tečku za vodou

z řek

ti ustoupím

o krok zpět

propustím stavidla


dlouhonohá krajino

s nádhernými konturami

nad obraz

a zedraným nitrem

nikdy nebudeš první


v tom klopýtání

bez dechu

se udusíš





s odstupem casu nemohu jinak nez v!

Abyss
15. 09. 2004
Dát tip
trochu pripomina golda, trochu nihilisticke, trochu "v tom klopýtání bez dechu se udusíš" * (kuju)

díky vám už i já mám odstup

sonet1
15. 09. 2004
Dát tip
někdy áno, někdy jo, taky si dělám poznámečky hele ! tohle by bylo fajn po čase zestárnou i já a už je tak necítím jako dříve ale je jich líto vyhodit tak se pokusím pak je to v každém ohledu cokoli jenom ne já_:-)

kassiope
01. 09. 2004
Dát tip
dlouhonohá krajino....nádherné :o) t*

tak sem si dovolila klubik sekce ozvy ticha...vic nedodam:*)))))))))

To je parádní kousek... řízek.... jednoznačně....

Smailinka
20. 07. 2004
Dát tip
*

StvN
18. 06. 2004
Dát tip
Ano, písmácký styl.

Těší mě.

Tedy jako okřídlený spojení ´písmácký styl´, kdy jedna kraje druhou a ani se nestačí zarýt do paměti a nebo nemá čím, ano?

StvN
16. 06. 2004
Dát tip
Líbí se mi pár momentů mince bez hodnot v tom klopýtání bez dechu se udusíš Ale jinak mi to přijde podobné jako předešlé.

Seregil
01. 06. 2004
Dát tip
Velmi pěkná... záležitost.. tip

Print
01. 06. 2004
Dát tip
*!!

cmukina
01. 06. 2004
Dát tip
fajna

Honzo, já prostě tvé řádky beru jako plytkost. Kdybys mi řekl, že dlouhá myšlenka se ztrácí, mohla bych pokývat, že to tak pro tebe opravdu může být. (i když pod tou změtí slov bych si tohle samé mohla představit, myslel jsi to tak?) Jenže já se jen dozvěděla, že bys tohle napsal jiným způsobem. A nepochybně lepším. Jakým – to mi stálo utajeno – možná tím, že bys mě nechal přepsat celou básničku včetně toho tématu. Je pravda, že tu mám věci, které jsou pro mě bez myšlenky, bez prvotního impulsu – o čem by to mělo být, a přesto! Jsou pod nima kritiky, že je to hloubkový a obsažný. Nevím, co si o tom mám myslet. Chápu, že každá věc jde nějak omluvit, okecat; tahle je snadná a ty ses tomu označení “prázdný” vyhnul, i když mám pocit, že to mezi smajlíky vyřčené je. Můj přístup k téhle je trošku osobnější, protože ji mám ráda – nevím, jak dlouho ještě, ale stojím si za ní, líbí se mi a tvá slova mě vytočila – ne pro pravdu, ale jak byla sdělena. Nedozvěděla jsem se prakticky nic. I to “nelíbí” jsi přebil něčím jiným, že jsem to v tom dlouho nenacházela, kdybych byla rychlejší, stačilo by mě to. To, co jsi vybral – může se líbit a proti vkusu žádný dišputát, ale není odstavec, který se mi líbí pod tou věcí. Proč? Sám by neobstál, je součástí celku. Vlastně díky, nebál ses těch pár slov napsat, i když jsi určitě tušil, že tím padáš do jámy lvové, a že by klidně tvá kritika obstála na slově – nelíbí. Myslím, že čím píšu jednoduššeji, tím vy v tom hledáte něco jiného. Složitějšího. Žádnou nepříjmenost jsi mi nezpůsobil. A ještě něco – vše musí být se smyslem? Co taková surrealistická současná poezie? Krásná.

Delahaye
31. 05. 2004
Dát tip
a jejda... vůbec. :-( Já doufám, že to dává smysl aspoň autorce. (propustím stavidla ... obíračka slov .... čiré secese na pomezí entlované nitky ..... ???) jedině snad pletichář s měsícem. Jinak asi na mě příliš složité.... :-)

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
De...na tebe je složitá i Kalamajka..to mik mik mik už chápeš nebo s tím máš pořád problém??:-))

Delahaye
31. 05. 2004
Dát tip
Noooo...to první "mik" už jo...ale u toho druhého se vždycky zaseknu a né a né .... :-* a měj soucit s námi slabšími....Ty se dokážeš vcítit i do Příručky pro korejské jeřábníky....já tak dokonalý nejsem ... :-)

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
De...no...díky..ta příručka mi dala trošku zabrat, ale vím, jak jsem dobrá..:-) ovšem počkej, až se vrhnu na tvou poezii a začnu ti dávat doplňující otázky..budeš v šoku z toho, o čem píšeš:-)))

Delahaye
31. 05. 2004
Dát tip
To nečiň, šmarjá !!! Ty bys nalezla porno i v popisu cesty k Perníkové chaloupce... (BTW : v šoku jsem dycinky, když louskám Tvé řádky...nepsali Ti ještě z Muzea kuriozit ? Prej tam mají pro Tebe už hezounkou lahvinku s formaldehydem ... :-)) )

Craerassy
31. 05. 2004
Dát tip
v perníkové chaloupce taky porno je!..snad si nemyslíš, že ten úchylnej dědek chalupu obložil perníkem kvůli srnám??

pozorovatel
31. 05. 2004
Dát tip
ob dobně??? Od "pro pleticháře s měsícem když očekává se ráno" se mi to začalo líbit, ale pocitů to ve mně moc nevyvolalo. Přesto hezké. Ha! Porno! Tvé básně vyvolávají sexuální představivost, zdá se.

cmukino, díky Craerassy, dík Petr_Pan, jak tedy? dík za řádky, i když mě moc neoslovily jako tebe má věc Delahaye, věř, že dává. Pokud chceš, ráda osvětlím, i když nedůvěřuju kývacím debatám. Díky za mimodiskuzi a pozorovateli, porno nepatří k mému dílku - i když příroda je mnohoznačná ..., ale pornografická asi ne

Petr_Pan
31. 05. 2004
Dát tip
Jak? Tady se mi ani trochu nelíbí volba slov a nic mi to nešeklo - obešla bez jakéhokoliv čehokoliv - to od Tebe není příliš časté (i když - pravdou asi zůstává, že buď vůbec, nebo až moc...:-)). Tahle VŮBEC :-/

"nic mi to nešeklo" stačilo říct jen jsem se tázala na to jak - když takto ne - příjde mi to jako chabá kritika, ale je, uznávám a děkuju za ni

Petr_Pan
31. 05. 2004
Dát tip
neřeklo - samozřejmě - překlep :-) Jsou lidi, co mi nadávaj, že chci moc, když kritizuju a jsou tací, jako Ty - člověk se nezavděčí... Vím - po nakreslení a všem možném rozšťourání to smysl mít bude - ale bez vysvětlivek to vypadá jako slovní a myšlenkový průjem, jak řekl jeden z Písmáků a říkej si co chceš. Omlouvám se za nepříjemnost :-) Jestli Ti to udělá radost, vůbec v tom nevidím smysl ->nepochopil sem -> jsem hloupej Honza :-))

WiruZ
30. 05. 2004
Dát tip
dobra velice dobra imaginace......

drfaust
30. 05. 2004
Dát tip
no:) asi to není miniatura ne?:) co přesně znamená entlovat? zapomněl jsem to...:(

jenže ono je to v ostatních ... entlovat - upravovat okraje látky, ´čistí se´, hlavně ty látky, které se pářou ... mamka má doma, jestli chceš - ukážu

drfaust
30. 05. 2004
Dát tip
:) tak to se omlouvám, nevím kde jsem to teda četl, ale měl jsem dojem, když jsem šel ze seznamu všech děl na tento text, že tam stálo: kategorie - miniatura. ukázat:) akorát, že já se do toho kraje, i když je to vlastně můj rodný, hned tak nedostanu:(

Dero
30. 05. 2004
Dát tip
Celkově překrásné ... chytila mne ... **** + klub (mohu?)

Fidunka
30. 05. 2004
Dát tip
****

dapler
30. 05. 2004
Dát tip
Skvělá! t

Dero, jistě, že můžeš. Jsem ráda. A Fidunce a daplerovi děkuju.

cmukina
30. 05. 2004
Dát tip
pekna

Craerassy
30. 05. 2004
Dát tip
jediné, co se mi nelíbí, je slovo obíračka...ale protože je tak krásná, musím stejně dát tip..:-)

Petr_Pan
30. 05. 2004
Dát tip
razí mince bez hodnot neustále dokola jak náhrobky ze svých těl smrt je dovolena Mrzí mě, že tady to nevyzvedávám jako nejdokonalejší z dokonalého, ale jako jediné, co ve změti slov zaujalo (všimla sis, jak jsem se vyvaroval slovu "prázdných"? :-)). Promiň, ale tahle ne:-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru