Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztracená slova

31. 05. 2004
4
1
8759
Autor
redscorpion

Po roce zase poslouchám hudbu, už nejsem, co jsem býval, neslyším! Všechno je na svém místě, jen já – amen – odejděte pryč, nechci vás tu. Chci tu zůstat sám. Očistným žárem a světlem, – jen se stínem.

 

Přátelství. Jen jako póza, výraz a nutnost. Odporná a nepostradatelná. Chceš přežít, přátel se. V práci mám plno přátel... Ke zblití, – jak jen zmizet kompletně? "Dneska je venku zima že?"
– ticho...

 

Běž pryč! Svědomí!
Děvko! Náhoda nebo osud?

 

Souložím, přežírám se a hladovím. Tři základní řeky života. – Proč jen vždycky zjistím, že jsi špinavá? - A jakto, že na to vždy zapomenu?

 

Z v í ř e

 

Za tři týdny tisíce kilometrů a sposuta hotelů. Opojení a bolest hlavy.
Krutá. Na silnici přejeté žáby a okolo cest půlnoční rozkvetlé třešně. Lemují. Nádherné. Neustálá představa těla odrážejícího se od kapoty. Touha a chuť. Ten pocit v rukou, někoho zabít...

 

Vše, co chci, je přirozené.


1 názor

martinez
27. 08. 2006
Dát tip
někdy jsou přirozené věci děsivé... ale s posledním anarchistou na kříži si mě dostal...

vlastovka.
07. 08. 2006
Dát tip
Je. (to přirozené) *

yoyo
19. 09. 2004
Dát tip
* tuším co chceš říct. Nevím to, ale tuším...

redscorpion
05. 06. 2004
Dát tip
Z: můj individulazismus vychází právě z toho (v tomto díle), že se mi přátelit nechce, ale jsem k tomu nucen společností... a spojitost mezi odstavci bych příliš nehledal. Jsou to různé pocity z různých období... Politování nehledám, možná někoho, kdo je na tom stejně, nebo někoho kdo chápe. Viz. rebecca. Někoho, komu můžeš říct, seru na tebe a nic pro mě neznamenáš a tak je to fajn!

redscorpion
04. 06. 2004
Dát tip
no jasně, a tím se dostáváme k základnímu rozdělení autorů: ti kteří píšou pro čtenáře, a my, kteří píšeme pro sebe :)

amen..

redscorpion
04. 06. 2004
Dát tip
Zoroaster: nesouhlasím s překonáváním subjektivnho individualizmu... proč bych něco takového měl chtít? Když chci být sám pro sebe, je to moje rozhodnutí... až budu chtít něco jiného, prostě to změním. Chci - slovo mnohými zatracované, ale neobyčně užitečné. V podstatě nerozumím lidem, kteří nevědí, co chtějí .) Já chci, tedy jsem :))

chalmin
04. 06. 2004
Dát tip
MstitelGerber: zdůvodníš mi, prosím, s určitou dávkou filosofické erudovanosti, proč jsi mi poslal zbytečné avízo???

chalmin
31. 05. 2004
Dát tip
další anarchista se svědomím.. 8^) fajné **

redscorpion
31. 05. 2004
Dát tip
další? Tak tohle mi ego nebere .) a anarchista? možná půlkou tváře a možná, že poslední zemřel na kříži...

redscorpion
31. 05. 2004
Dát tip
ave

chalmin
31. 05. 2004
Dát tip
ad 1) ále id to zbaštil 8^) ad 2) já tě asi z profilu 8^) ad 3) anebo možná na spalničky 8^)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru