Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Generativní gramatika

02. 06. 2004
13
0
7230
Autor
Makča

zkouškový no...:-)

Uprosed chladu logiky

pocítím náhle deficit emocí.

Uložím tedy knihu

N.Chomského Syntaktické struktury

namísto knihovny do postele

 a něžně přikrývám...

"Ač rodu ženského, stejně nepochopitelná jako chlap",

zašeptám s respektem,

zatímco popotahuji deku,

aby jí netáhlo na hřbet.                                      y 

Chuděra malá, stokrát ohmataná,

a přesto nepochopená.

Jako já.

 

irelevantní...


Evička
12. 05. 2005
Dát tip
je to všechno roztomilý, vtipný a chytrý .... sakra :-) mohlo by z toho fakt něco bejt .... dotáhnout tohle psaní ...do životní empírie ...

quapa
18. 01. 2005
Dát tip
to je supeeer! (nas teda ucili, ze chomsky je mumie, nicmene spat jsme s nim taky museli)

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
:-))))taky výborné!! *T

Kareel
27. 08. 2004
Dát tip
Jo, ještě mi visí ve vzduchu otázka, komu (a kolik) že to jinak táhne na hřbet? My povrchníci už jsme takoví. Dík.

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
no nevím... :-)

navážeč
13. 07. 2004
Dát tip

No, líbí. Jako malá jsem spala s Pipi Dlouhou Punčochou :)


Rufus
18. 06. 2004
Dát tip
...moc dobrý... :) ***

Elyn
18. 06. 2004
Dát tip
:) *

Makča
03. 06. 2004
Dát tip
Vissel: ale né..snad nejsi nějaká logička..znám jednu z ústavu pro počítačovou lingvistiku a takhle jsem si tě teda nepředstavovala:-)))) Chalmin: jaká kočka mačka, ty poeto?:-) Karel: no, já spím v knihovně a do postele dávám knížky, každou noc jinou, aby si to užily všechny spravedlivě..někdy tam dám třeba Babičku B. Němcový a Obratník raka H. Millera a představuju si, co si asi povídaj, když musej spát pod jednou dekou:-)))))) závorka: tady jsou na tom písmáku samý chytrý děti..já..teď koukám i ty..:-)))) Fou: ..také tě fascinuje jeho geniální koncept pohledu na jazyk?..zvláště miluji pozdější revize, ve kterých dal na výtky kritiků a obohatil svou teorii o interpretativně sémantický komponent, který zabudoval do té původní z roku 1957 tak organicky, že jim všem vytřel zrak..fou, pojď si se mnou povídat o generativní gramatice, nenacházím v tomto povrchním světě adekvátního partnera:-)))))))))))))))))) a byla jsi asi Fou velmi unavena, protože si si spletla vlastní identitu..snad ráda ne?:-) ...a až mi hrábne (jako by se stalo), tak za to můžou Oni, protože to maj v plánech, který nepočítaj s mým křehkým dívčím rozumkem, který už se lisuje někde mezi stránkama těch ošklivejch knížek..a už dost o tom:-)

Makča
03. 06. 2004
Dát tip
kecáš, to snad není možný..já jsem k tomu jen tak lehce čuchla, z hodně velký dálky..a to mi pověz, co tě na tom lákalo takový leta?..ale když tě tam nevzali, tak to budeš asi ještě docela v pohodě.. já to mám nejspíš zkreslený, ale když jsem seděla na tom matfyzu, pozorovala okolí a modlila se, ať se mě proboha nikdo na nic nezeptá, tak já tam teda viděla věci..:-)

Makča
03. 06. 2004
Dát tip
:-)))))...to voni se při přímačkách většinou ptaj..mně se taky kdysi ptali, já jsem to nevěděla, tak jsem si vzpomněla na heslo i mlčenlivý hlupák může vypadat jako chytrák a jestli ho znali taky a ocenili mou zdařilou aplikaci, to nevim, ale nějak to vyšlo:-)..a že je to lepší, že seš nakonec ta umjelkyně?:-)

Makča
03. 06. 2004
Dát tip
..no a já lozila po Holešovicích 5 hodin, hledala jsem tabulky ulic, protože jsem si pamatovala jenom název a děsně jsem se divila, že na začátku a na konci je stejnej a nikdo mě nikam neodvezl..to voni asi vozej jenom obzvláště krásně zhýralé osamocené ženy..tak to budeš asi kočka Vissel, protože já na devadesát procent vim, že mě by teda nevzali:-)))))))))))tak ahoj, já musím být odejita, ač mi to..srdce..krvácí..no..vopravdu...

drfaust
02. 06. 2004
Dát tip
:)*

chalmin
02. 06. 2004
Dát tip
kočka Mačka 8^)

Print
02. 06. 2004
Dát tip
:-)*

WiruZ
02. 06. 2004
Dát tip
t

Steven
02. 06. 2004
Dát tip
Jó ta gramatika. Jasný tip* Vissel: Bez deficitu emocí by logika byla emocí samou. Logika je prostě a zas jen logikou bez ničeho...

Kareel
02. 06. 2004
Dát tip
Logicky mi z toho vychází, že normálně usínáš s celou knihovnou?

romi
02. 06. 2004
Dát tip
Ufff Co je to ta logika? :o)))

(závorka)
02. 06. 2004
Dát tip
jo, ale jo (líbí) T (...čím vyšší je úroveň programovacího jazyka, tím větší je semantický obsah jednotlivých syntaktických elementů tohoto jazyka...)

Fou_
02. 06. 2004
Dát tip
čomskýho mám moc moc rád...8¨-))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru