Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpomalení

02. 06. 2004
7
0
2413
Autor
pe_pa

Líná tíha dne

mě hladí po paži

položím hlavu na její rameno

unaveně

si posune brýle a

p   o   m   a   l   u

si promne čelo.

 

Hluchota zbytečných slov

sedá na řasy.

Lehnu si do sebe

ale nemůžu spát.

 

Ta podezřelá nespokojenost

nespokojené podezření

p   o   m   a   l   u

stoupá do hlavy

až třeští

jako srdce zvonu.

 

Jenom mravenčení v nohou

je průvanem

v holobytu vášní.


Sunmoon
23. 11. 2004
Dát tip
moc hezké je to...toho auta si nevšímej, nebo si pro ukázku přečti co píše on. Bída a utrpení, možná si říká "originální" ...jen nechápu, proč radši nechodí číst Voloďu...:o) ale zpět...t*

synáček
13. 06. 2004
Dát tip
"Hluchota zbytečných slov sedá na řasy..." "Jenom mravenčení v nohou je průvanem v holobytu vášní..." Plno krásných obrazů... a "podezřelá nespokojenost"...celá je moc krásná... TIP...a díky!

Tak to máš divný uši, když ti napovídala tohle. Hele, já ji znám, je moje... a takhle teda nežvanila.

paleček
11. 06. 2004
Dát tip
špinavý slova, hovno, nasrat a pod. jsou výpověď duše, která touží ale nemůže vypovědět svoji něhu nemůže vykřičet jak je krásná jako každá jiná snad hezčí jenom někdo někde něčím a pro něco... a tak touží na sebe upozornit podívejte nejsem obyčejná, ani hrubá podívejte se na mne jaká je realita bytí a někdo někde něčím a pro něco jak slzička tam visí a neví, že ji máme rádi smradi ! _:-)

paleček
10. 06. 2004
Dát tip
tohle mě oslovuje dávám si tě do oblíbených zajimavé jak je kritika výpovědná o jejím autorovi (vol vo) více, než dílo_:-)

Darkelf
10. 06. 2004
Dát tip
Něco podobného znám, dostavuje se to vždy po chlastu...

WiruZ
10. 06. 2004
Dát tip
t

A copak tedy vypověděla, pane palečku?

Ves.: Nádraží je v kategorii Indispozice. "Kritika" jde pouze autorovi. Když se budeš líp koukat na monitor, příště si teho všimneš. No záhada. Nu... a mravenčení je průvanem v holobytu vášní... Sorry, to je průvanem v hololebu zvláštním... Skoro celá básnička je omáčka. Kus flákoty v tom pohledat. Možná někde dřepí knedlík.

pe_pa
02. 06. 2004
Dát tip
s_b: Díky:-)

buublinka
02. 06. 2004
Dát tip
je opravdu zpomalená hezká*

vesuvanka
02. 06. 2004
Dát tip
zpomalení hezky vyjádřené - tip a ještě nemohu rozluštit záhadu u básně Nádraží - 3x jsem napsala kritiku a ani jednou se neobjevila, tip snad ano. Jak je to možné?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru