Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro...

15. 06. 1999
1
0
3025
Autor
AHED

koho???

Zas spolu lezem po schodech Hlavou dolů Hledáme splynutí duší Dávno ztracených koberců Válíme se ve vaně Pěnivý Zas spolu lezem po stromech Do postele Vyhladovělý Rozházený Kapsy plný kaštanů a první jarní trávy Vysypem na ten koberec zašpiněnej Mávám na tebe z dálky protějšího pokoje Je tak prázdný a samotný V mlžném úsvitu pěnivých duší Z postele do postele Jako brouk v kleci Na střeše V komíně V lavoru Lásko prokletá A slzy neuvidím Po stěnách tečou přes ty skvrny Našich nočních hrátek Tak tohle není milování To není scénář lásky Probolím se přes trámy prohnilý Upálený pátek Mrazivá noc Zas za tebou se plazím Nahý v kamení Nahý přes trny Přes zkurvený ploty Přes dobroty našich maminek Přes neposlušný děti Zmetky Jako jsem já Přes zmalovaný šlapky opřený o patníky Co na mě pořád sahají Ukrajují sobě malé kousky Tělo mě bolí a pálí Tělo mi smrdí potem dálek A krví zbarvené oči zhasínají A pak že tohle není milování...
Honey
11. 03. 2005
Dát tip
dobrý, libi se mi to *

castan
18. 06. 1999
Dát tip
Mimochodem...Kdo co sfouknul? Zase jsi se špatně podíval? :-)

AHED
17. 06. 1999
Dát tip
Taky se toho bojím...ale snad to přežiju...i když proč vlastně...

castan
17. 06. 1999
Dát tip
No jo no...:-)) Ale radši ano.

castan
16. 06. 1999
Dát tip
Aby ti to nezevšednělo, časem...

Kombajn
15. 06. 1999
Dát tip
Myslim ze toto neni kategorie ostatni, ale je to epicka poezie. Mimochodem, je zajimava...

AHED
15. 06. 1999
Dát tip
Kategorie není občas důležitá...důležitější jso city, které právě někdo sfoukl jako chmýří pampelišky...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru