Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

opět "Prsatý muž" Formánek

03. 06. 2004
0
0
4548
Autor
Bebitka
Microsoft SharePoint® Portal Server 2003 umožňuje organizacím vybudovat inteligentní portál, bezproblémově propojující uživatele, týmy a vědomostí tak, aby lidé mohli využívat relevantních informací v rámci celého podniku a pracovat efektivněji. SharePoint Portal Server 2003 integruje informace s různých systémů do jediného řešení s jediným přihlášením, integrací podnikových aplikací, flexibilním nastavením funkcí a nástroji pro správu. Portál usnadňuje spolupráci v rámci celého pracovního procesu prostřednictvím funkcí slučování, uspořádání a vyhledávání osob, týmů a informací . Uživatelé mohou vyhledat potřebné informace díky přizpůsobení obsahu i vzhledu a možnosti cíleného výběru příjemců. Organizace mohou směrovat informace, programy a aktualizace vybraným příjemcům na základě jejich rolí ve firmě, členství v týmech, zájmových či bezpečnostních skupin nebo jakýchkoliv dalších předdefinovavých kritérií.

ulita
04. 06. 2004
Dát tip
Papi Kvilda je na Šumavě :), ne že bych byla honěná v zeměpise, ale kdysi jsem tam byla na dovolený, měli tam výborný moravský koláče, i když je to Šumava. Jo a taky je to snad nejstudenější místo v republice, i když je to na jihu.

Bebitka
04. 06. 2004
Dát tip
uli+pap: vono se vůbec šumavě říká nočník čech, ne? jako že si nočníky představuju hooodně studený :-)))

ulita
04. 06. 2004
Dát tip
to nevim, já slyšela vo nočníku Čech v Liberci... což teda můžu jenom potvrdit. Protože v Liberci jdeš buď do kopce, nebo prší.

Bebitka
04. 06. 2004
Dát tip
m-m, nočník je určo na šumavě... když jsme byli na churáňově lyžovat, pršelo furt... a taky je to tam všude do kopce... tak teď nevim...

drfaust
04. 06. 2004
Dát tip
http://www.chmi.cz/meteo/ok/nsrz6190.jpg

Bebitka
04. 06. 2004
Dát tip
další puňťa? no jo! :-)))

papouch
03. 06. 2004
Dát tip
já bych si to taky přečet, ale kolik to bude stát? ...když dvanáct hodin, tak dvanáct korun, ne?? :-)

Bebitka
03. 06. 2004
Dát tip
papí, vy u vás nemáte takový speciální zařízení, který se zove "výpůjčovna kníh a onakých tiskovin", lidově řečeno knihovna...? ;-))) zacházení vlídné, paušál zanedbatelný, teplé nápoje s sebou... :-)

papouch
03. 06. 2004
Dát tip
nojoale já se do knihovny bojím, posledně když jsem byl v knihovně, tak jedna rozzuřená opice po mě házela hovínkama, v jiným pavilonu zase utekl had a honil mě, u slonů jsem byl pošplíchán vodou a tygr zase řval tak strašně, až mi zaléhaly uši ... Jediný, co se mi v knihovně líbilo, tak medvídek nosál, plameňáci a voliéra s papouškama.... .. nebo si něco pletu? :-))

ulita
03. 06. 2004
Dát tip
Obdivuhodná výroba konfekce!

FLO
03. 06. 2004
Dát tip
Buď je geniální nebo to bude opravdu strašná slátanina.

papouch
03. 06. 2004
Dát tip
mchecht ... napsat to za dvanáct hodin? Moucha. Ale jak dlouho to připravoval? Jak dlouho sbíral materiály? A podobně?? :-)

Bebitka
03. 06. 2004
Dát tip
sbírat moh leda houby, papouchu :))) témata se losovaly až na poslední kvilku... :o)

Bebitka
03. 06. 2004
Dát tip
aviii

papouch
03. 06. 2004
Dát tip
Bebí to je blbost, Kvilka je v Krkonoších..... moment ... to je Kvilda... ale to je snad fuk, ne??? :-)

Bebitka
03. 06. 2004
Dát tip
papí - že by horská osada Kvilka? to zní dobře, skorem jak ty mý (už profláknutý) čerstvě ulovený duhoví bovdeni ;-))) docela ráda si to přečtu, toho prsatýho... zvědavost je mocná čarodějka :))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru