Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čtvrteční

Výběr: Print, Jinovata
03. 06. 2004
16
0
7908

pro Maud

pořídíme si přívěs
a pojedem bydlet k dálnici.

někam
doprostřed řepkovýho pole
a jejich nejistoty -
vakua ze zamilovaných cestujících,
zmatených,
co přes kouřová okna dálkových autobusů,
haroldovských pohřebních vozů,
přes sluchátka cestovních walkmanů
zamilovaně, melancholicky a pateticky /nejistě/
vcucávají poslední zbytky oblohy
toho a toho
je(jí)ho města,
než jejich lásku udusí
sklady, markety, administrativní
budovy Phoenix Zeppelin / Caterpillar
moderní periferie,
Jižní Město Pražský hrad
a
domov.

pojďme bydlet k dálnici
a všechny je odchytat!

každý ráno
bys vystrčila svoji hořící /krásnou/ hlavu
a nechala je vybourat, jen tak zlehka! A zjistit,
jak jsou plní lásky
a že tím že zastaví,
usadí se jim v chodidlech
a v patách a výš výš výš
a vrátí si kyslík
/a potom bysme to oslavili třeba snídaní/.

společně bychom založili
malou
zahrádkářskou kolonii,
bydleli v chajdičkách z plechu
s laminátovou podlahou a s oknem ve stínu čerstvě vysazeného stromku,
pořídili si černobílou televizku,
abychom mohli sledovat filmovej klub,
a knihovničku.
a po večerech
/až bys byla unavená a já bych Tě vzal na projížďku v mým a Tvým oříškovomodrým starým buicku/
tak to bychom poslouchali
všechen ten zamilovanej šum

vzummmmmmmmmmmmm

a zamilovanej šepot od sousedů,
které jsi zachránila
a můj zamilovanej šepot,
kterýho jsi zachránila
anebo bychom dělali něco jinýho, každopádně
by nám bylo skvěle.

pojďme bydlet k dálnici,
pojďme spolu bydlet.
katugiro
12. 09. 2004
Dát tip
to už jsem říkal, že se mi líbí, ne? * a představ si, já jsem Maude potkal! - ale nechal jsem ji odejít dřív než... asi bych ani nemohl... dobrý den, znám vaši zdravotní kartu a jste čtyřikrát starší, ale mohli bychom spolu jít na procházku, co říkáte? :) no nic

hu, kterej mám teďka pod autorskou stránkou:D díky moc!! pod petřínem to bylo super!

kapalina
25. 06. 2004
Dát tip
jé, to je fakt krásný.. :o) ..a jak vlastně vypadá takovej buick? já vůbec netušim..a přitom "starej dobrej buick" je snad nejčastější knižní auto :o))

wooxy
16. 06. 2004
Dát tip
jo, knoflíkáře jo. a civilizační návyky jsou nejlepčí (jako že ta povídka)

wooxy
13. 06. 2004
Dát tip
CoT: já už je taky zas tolik neposlouchám, ale možná tu bude tím, že se mi někam zákeřně schovala většina těch starších (lepších) cédéček, ech... :) ... a já je nemůžu najít, ale... svět je, svět je jenom hodinový hotel a můj pokoj je studený a prázdný... ó, ty jejich texty!

cup_of_tea
13. 06. 2004
Dát tip
a můj pokoj je studený a fialový!!! :-))

... PROČ JÁÁ JEN CHODIL VEN MOH SEM BEJT DOMA ... a tak PLÉÉST SI SVŮJ MALEJ DŮŮŮM S MORVASKÝM HOTELÉÉM ÁÁÁÁáááÁÁÁÁáááÁÁÁáááá

Škrhola
10. 06. 2004
Dát tip
Sakrální báseň plná pěny. 1) /a potom bysme to oslavili třeba snídaní/. - jeů, takže oslava jak se patří, což? (budu i pirožky?) 2) Jižní Město Pražský hrad - Opatov, Morbide, Opatov - to semeniště hrůz. 3) Pimple 4) Báseň mě zdařilou atmosférou uvrhává mezi *

wooxy
10. 06. 2004
Dát tip
no jó, tu scénu mám moc ráda a vůbec samotáře celý ( ikdyž teď jsem koukala an Mňága happy end taky od Zelenky, a tý jo, to je fakt skvělý, taky protože mňága je moc fajn a tak.......... a Příběhy obyčejného šíleství v Dejvickym divadle-taky moc fajn+ se sound trackem od radiohead-you and whose army, jééé - nevidělas?) a ostrůvky na dálnici jsou vůbec nejlepší a vždycky mě strašně baví se na ně koukat a řikat si, co všechno by šlo na takových ostrůvcích dělat :) nó, a kdyby mi náhodou morseovka nešla (i když jsem tada rozenej skaut :), tak můžeme přes dálnici házet vlaštovky se zašifrovanýma vzkazama (i když mi nepůjde šifra, nemusí být ani zašifrovaný :) já se těšiiim :)

............a nepleteš si samotáře s knoflíkářema, jani?? totiž, samotáři i knoflíkáři fajn, ale knoflíkáři nejlepší:) /já jenom tak:)/ ale do dejvic si zajdu a taky rok ďábla byl skvělej!!! škrholo, někdy mívám takovou hroznou chuť být vtipnej a zábavnej a moct Ti odpovědět na tu kritiku:-))... 3)pimple :) ....ale k snídani pirožky, no, já je moc rád nemám, tak nevím:), to bysme se museli zeptat tady Maud ...spíš croissanty a tak... anebo toasty a bagety s prošlou majonézou tadyhle vod pumpy nejbližši:-)

cup_of_tea
10. 06. 2004
Dát tip
wooxy: mmm, od happyendu se odvíjela moje někdejší posedlost Mňágou :-) ale teď už ji tak neposlouchám, i když jsou fakt geniální. s vlaštovkama to bude problém, ty moje moc nelítaj :-) Škrhola: ne, ne pirožky nebudou... jak napsal morbid, asi tak :-)) / a palačinky, že jo :-) /

cup_of_tea
09. 06. 2004
Dát tip
Ty ostrůvky mezi spruhama silnice mám taky ráda :-) víš kde jsou nejlepší? V Samotářích jak je ta scéna, to je skvělý!!! a morseovku už skoro umím, chachá můžem se naučit takovou tu signalizaci vlaječkama a šátkama :-))

guy
08. 06. 2004
Dát tip
je moc hezká ... takovou bych někdy chtěl taky napsat ... ***

Je fakt moc pěkná....vždycky mě dostane Tvoje angličtina jenom tak lehounce vložená do textu, nenásilně a tak vůbec....

díky Ani! si do tý kolonie taky pořiďte přívěs:) kočko, myslíš phoenix zeppelin a tak? ale to tam fakt je...:-) a taky čsa a tak:) a děkuju

wooxy
07. 06. 2004
Dát tip
Jéé, já mám čtvrtky tak moc ráda, jako vracení se domů v osm ušmudlaná od temper a modrá až za ušima (i když ona modrá neni uplně nejlepší barva) a jak je ještě světlo a taky občas procházka k vltavě a zase zpátky, abych nepřišla pozdě a cesta kolem věže s hodinami, co se co chvíli opožďujou… pardón, nějak mě to uneslo /tak jako se dřív čerti tvářili,že mě unesou v tom velkym pytli a nevěděli, že já už na ně nevěřim/ Pááni, víš, tohle je tak krásný, já nevim kde se to bere, taková ta slabost pro sídliště schovaný pod slupkou betonu a taky pro dálnice, mě je vždycky smutno, když vjíždím do prahy kolem všech těch hypernov a baumaxů a eště když je třeba noc, ale to ani nemusí být, protože tvoje básnička je večerní (takovej ten večer, kdy ještě není tma) a skoro se mi u ní chce brečet a to vůbec není tím, že bych byla smutná, to je prostě tou básničkou (i když já, až budu starý mládenec, nebudu mít vůbec žádnou televizi, a když budu chtít vidět FK, jen jednou za čas, tak budu chodit koukat k satorce, ona mě pustí a navíc bude stejně potřebovat zapnou zip na šatech, ona si na něj sama nedosáhne a ty šaty sou moc hezký..). Budete se mít nejvíc nejlíp a já občas přijdu na návštěvu můžu? Já totiž už když sem byla malá tak sem věděla, že budu bydlet pod širákem, na takovejch těch ostrůvcích trávy, co jsou uprostřed dálnic, mezi dvěma pruhama uhánějích aut. Ono to nebude zas tak často, ty návštštěvy, protože oni se dálnice zas tak moc dobře nepřechází, ale třeba si můžem mávat a nebo někdy naskočim do jedoucího buicku…. Jen na chvíli jo? Já už to mám, tahle básnička je loučící, i když nevim proč… Je moc hezká, tak tip a tak vůbec…

JÁNÓ!!!!!!!!!!!!! tohle je nejgeniálnější a nejkrásnější kritika!!!!!!!!!!!!! poď bydlet do tý kolonie, nechceš?!!!! sakra, všechno je tak úžasný, já se z toho poseru! mám Tě moc rád! díky díky díky!!!! a o šatech lenčinejch vim a strašně je chci vidět, hele, musíme se vidět. jo musíme se vidět. ************** fakt! ve čtvrtek:-))) a zajdem za lenkou a tak! ach děkuju, jano!

wooxy
07. 06. 2004
Dát tip
to by bylo strašně moc nejvíc fajn (protože lenčiny šaty jsou tak skvělý!) děkuju moc za pozvání, ale já zůstanu přecejen na zelenym pruhu uprostřed, jsem tak trochu tentononc... samotář :) poslední dobou aspoň teda :) naučíme se morseovku (akát, blýskavice, cílovníci...) a budem si posílat světelný signály, v noci (ono to moc nepůjde, protože tam budeplno reflektorů aut) a nebo dýmový signály, ty jsou lepčí. jo? a vy taky někdy pudete ke mně, ostrůvky se nezdaj,a le sou príma. já byla dne su satorky a snědla strašně moc čokolády a tak... tak ve čtvrtek? fakt?

no, jani, nechceěš do kina?? nevim, co dávaj, ale mohli bysme jiít - no anebo bysme přišli po něm za Tebou... anebo bysme přišli za Tebou a potom teda za lene a do kina nešli, hm? a tak víš co? budem na stejným kilometru, to půjde, jo? a ještě Tys to hrozně přesně vystihla s tím večerem za světla a panelákovou prahou - příjezdem... sakra, jseš dobrá docela:-D

wooxy
07. 06. 2004
Dát tip
docela dost :)) néééé (klopím oči, jako to dělá lene + stydim se + hloupý vtip :) já mám za tenhle rok uplně poslední výtvarku, tak bych na ní docela šla i když.... to... všecko jde nějak zaonačit :) já teda nemám tu kartičku do kina , tu studentskou, ale jejda ,já s tebou byla naposled na nebi nad berlínem (a to bylo snad podruhý v životě, co jsemtě videla :) a tak lene má někdy angličtinu tak nevim.... ó já neumim nic domlouvat :) ale vážně chci :) moc! nevadí že ti tu takhle neřádim dílo?

no, tak se teda sejdeme večer, hm??? já bych přišel po kině, totiž, asi se na kino vybodnu, třeba se budu muset učit, no a pak ......třeba od půl sedmý? šestý??... hm? bych pro Vás přišel a tak.... ale!!! šli bysme k nám!! Tys ještě neviděla seřadiště ani můj psací stroj, co??? tak bysme se prostě sešli dřív a šli k nám a pak bych Vás doprovodil domů a tak, jo!!! nebe nad berlínem bylo skvělý. jára to zkazil, protože je tak chytrej, blbec:)

Sunflower
05. 06. 2004
Dát tip
společně bychom založili malou zahrádkářskou kolonii, bydleli v chajdičkách z plechu s laminátovou podlahou a s oknem ve stínu čerstvě vysazeného stromku, pořídili si černobílou televizku, abychom mohli sledovat filmovej klub, a knihovničku. ***t ta je krásná! budete se mít nejlíp:-)

všem děkuju! cufktish, no jo, exitoval je skvělý, poslyš:-))) ...si to opravim ale WiruZ, obvzlášť děkuju! né vážně, kdyby sis to přečetl znova a pořád by Ti to přišlo špatný, rozhodně mi to napiš!!! a kdyby to teda nááhodou bylo tou Tvojí včerejší náladou nebo čím, tak se na to klidně vyser:-)), protože opravdu dobrej text do / ze špatný nálady vytáhne / nebo vtáhne:-)), no, to tenhle evidentně umí u jednoho člověka, no a to mi stačí:-)) díky ještě jednou! Kájo.....!:) a lenkoo, totiž díky za podporu!! a dream díky za autíčko, je fakt geniální, ale můj buick je lepší

Adam_G
04. 06. 2004
Dát tip
Už jenom pro pobavení a vzummmmm tip.

child
04. 06. 2004
Dát tip
nejlepš

díky!

Print
04. 06. 2004
Dát tip
Mně moc...*!

Friday
04. 06. 2004
Dát tip
Ježiš to je nádherný, ty plány a sny a všechny ty slova zvuky lidi celý město a dálnice, a tolik lásky uvnitř...šťastný lidi ste:)) pit

Friday
04. 06. 2004
Dát tip
P.S.: Ještě o tom pokecáme...;o) teda to byl vtip, myslim že na to je moc soukromá nebo víš jak to myslim žejó? :) (go Jonáši go!)

Elyn
04. 06. 2004
Dát tip
Jonášu :) :) hezky na papír hozeno... a rýpání si nechám..;) -------------------------- pojřební vozy...(?)

bane, dreamko, ten Tvůj obrázek je strašně geniální! no fakt! mně Ti tak nějak všechno tohle připomíná no a taky mi bůhvíproč malinko připomíná godfreyho regia - vidělas nějaký ...qatsi? powaqatsi a tak...?? skvělý... anebo úplně national geographic! fakt děkuju! beo - ahoj! myslim, že máš pravdu, je to celkem ukecaný a tak, no ale nevadí, že:-).... no a s tím bysme a bychom, já furt nevim, kterej tvar používat a taky jestli bejt spisovnej, někdy asi literatuře přikládám moc velkou váhu, víš co....:) a tak. básnit je fuška:D. díky!!! fridayko - díky moc a jakřikám, půjčim Ti brautigana, ta povídka se jmenuje "Kartaginské propadlo".... ale já jsem si na to jenom vzpomněl, nevim, jestli to bude až tak podobný:-) elyn, rýpání si nenechej, fakt. jo? třeba do zprávy, jestli chceš, ale rozhodně rýpej:) pojřební jdu opravit Printe!! děkuju moc za výběr!! fakt!

dismorphia
04. 06. 2004
Dát tip
pojřební si ještě neopravil, krucináljárejpalskej :) lí bí se mi mám ráda poezii ohlodanou na kost.. která jde přímo ke čtenáři a nechce mu uhýbat ... někdy to není dobrý způsob... přirozenost v tom prostě musí být, hrát si na ni nestačí.. tohle si na nic nehraje a je to... no skoro netradiční, velmi neotřelé vyznání .)) *

cup_of_tea
03. 06. 2004
Dát tip
ach *** ach *** a tak... jonášku :-)

WiruZ
03. 06. 2004
Dát tip
nejak me to nevzalo......ale to asi nebude tou veci, ale dneska mnou takze si to pro jistotu zejtra prectu znovu

cufktish
03. 06. 2004
Dát tip
wow tip!!!! pojřebních je schválně? mi to připomíná jak sem kdysi do "básně" napsal exitoval místo existoval a vůbec sem si toho nevšiml. nadsmysl mimosmysl.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru