Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odejdi driv..

08. 09. 2000
4
0
5417
Autor
Stevenson

Já sám nevím.. proč se mi tam pořád pletou ty rady.. a.. doufám, že některým to bude taaak nějak povědomé..))

Odejdi dřív… Mladé léto mělo bandžové solo a k němu cvčkové se dali do zpívání .. A bylo veselo, a bylo všeho dost a každý z nás snad něco očekával..… Na očekávání byl prostě nával.. a já nechtěl stát v řadě až poslední… Ve frontě té já seznamil se s ní... Já se jí libil ona se líbila a nejen mně… což přítažlivost zvýší.. A tak se naše láska zrodila.. Voněla pozdním jarem.. A chmýří pampelišek létalo vzduchem, jako naše sliby… co jen by mohlo být…. Jenom tak.. „kdyby“…. To už jsme věděli, že léto jednou skončí..? Já jsem si to i sobě zapíral A smáli jsme se, smáli jsme se všemu, to léto mladé.. proč myslet na podzim.. tedˇ jenom láska, stejně tak mladá hraje prim.. Prim v našich duších, solo v našem těle.. kdo pomyslel by že tak nevesele a brzy , s umíráním léta to všechné krásné s chmýřím pampelišek odlétne někam… odkud návrat není.. Já to snad tušil, ona asi ne.. snad jednou mi to ale promine , že místo lásky věčné slibů, jsem udělal neodpustitelnou chybu a nedodržel všech komiku heslo.. opustˇ to na jevišti křeslo.. dřív než i toho dobrého se jeden přejí odejdi drív, dokud se ještě smějí…
pepička15
01. 02. 2006
Dát tip
ale co z toho člověk má, když odejde, zatímco se ostatní ještě smějí? to by museli odejít rozesmátí i diváci zároveń s hercem, protože když odejde jenom jeden a ten druhý dál čeká, co bdue a nikam neodejde, tak mu ten smích ztrpkne na rtech... ale básnička je to pěkná:)

hele, to je boží!!! akorát to umět i prakticky...****

DarkMind
17. 06. 2002
Dát tip
:))) Smejem sa, no ešte neodchádzaj... ;-)

Anonym
10. 02. 2001
Dát tip
Pro mne taky srozumitelné a v posledních měsících až katastroficky aktuální... Je skvělá Stývý a já mám chuť ji přinést ku přečtení nejednomu člověku. Díky tedy za odkaz sem :) *!

Mahoney
27. 09. 2000
Dát tip
****!!!

Mahoney
27. 09. 2000
Dát tip
****!!!!

Stevenson
20. 09. 2000
Dát tip
Tak to chtelo alespon TIP, ne?))

ilra
19. 09. 2000
Dát tip
od Am. Tohle je to,co mi k tobe sedi)

suva
10. 09. 2000
Dát tip
Ctu si te rada, jses mezi myma favoritama a tahle je fakt dobra.

Stevenson
10. 09. 2000
Dát tip
Dik..)) delam co umim..)

Stevenson
09. 09. 2000
Dát tip
M&M/ myslel jsem sito..) S&S/no, neni to tak jiste,,ze?)) Ono co take je?..suva/ hezke..)

Lee
09. 09. 2000
Dát tip
ten konec je nádhernej... jen by v poslední řádce mělo být spíše "včas" než "dřív"... zaprvé je tam "dřív" 2x za sebou a zadruhé by to i odpovídalo kontextu... jinak rozumím, až příliš... (ps: ten konec mne tak nadchnul, že jej mám nad compem... abych nezapomněla)

Stevenson
09. 09. 2000
Dát tip
Dekuji za podnetnou ktitiku. to "driv".. mas na jednu stranu pravdu, je tam dvakrat..a "vcas" asi lepe odpovida kontextu.. To driv je tam, i ted kdyz to ctu znova spis pro zdurazneni. A tell the true.. ta prvni cast, byl dost neuspesny pokus, napsat take neco tak, aby se to nerymovalo.. ja to nejak neumim..))

Laďa
08. 09. 2000
Dát tip
Neprotiřečí si ta poslední sloka? Asi tomu nerozumim. Musim zestárnout. :-)

Stevenson
08. 09. 2000
Dát tip
Bud Ty, nebo ja.. )0 nerozumime..)

Merle
08. 09. 2000
Dát tip
rozumím až... zbytečně dobře :-x

myrinda
08. 09. 2000
Dát tip
libi....taky asi rozumim...

Semis
08. 09. 2000
Dát tip
ten kdo umi, muze pridat a tak pujdu radej dal libi:->>

suva
08. 09. 2000
Dát tip
Odchazel drive nez prestala se smat. A cestou zpet uz myslel na navrat... Spolu si staveli svuj letajici hrad on z jejich, ona z jeho ust si polibeni kradli. Letaji dodnes snad jak hejna divych hus letajice neznaji lasky pust a dokud neupadnou, budou letat dale i kdyz uz potlesk ani smich nebudou slyset v sale

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru