Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tebe pryč (nádraží)

Výběr: Lyryk
08. 09. 2000
3
0
5027
Autor
Laďa

Mám ráda nádraží, protože mi smutek bere, posledním vlakem odnáší, mám ráda nádraží, protože tebe pryč veze, mám ráda nádraží, protože ztrácím se v něm, mám ráda nádraží, protože poslední sbohem znamená, mám ráda nádraží, protože, když cestou znavená upadnu do davu, necháš mě nemyslet, mám ráda nádraží, protože nemá ptáka posměváka, protože si mě nevšímá, protože skryje mě jako spoustu dalších, mám ráda nádraží, protože ty už tam nejsi.
Naso
09. 03. 2001
Dát tip
Hmmm, taký zmätok pocitov, aj áno, aj nie (ten pták posměvák nemá chybu!), aj túžba byť tam, aj snaha sa skryť... Áno, nádraží všetky tieto pocity generuje

Prokletí
19. 11. 2000
Dát tip
*T-p-(n): moc hezká b., to rytmický opakování "mám ráda nádraží" mi jakoby přineslo do oušek klapot kol vlaku, ztrácejícího se v dáli, zatímco já sedím zmateně uprostřed špinavého perónu ... taky mám rád nádraží ... a vlaky ... tam vznikla dobrá pětina mejch věcí .. možná víc (egoismus) ... "protože, když cestou..." až "...necháš mě nemyslet"-vemi povedené ... je tu tolik nashromážděných čtenářů a kritik ... já Ti k nim přidám jednoho ťypťap, ju? m.

Sluníčko
15. 09. 2000
Dát tip
:o))

Laďa
15. 09. 2000
Dát tip
Děkuji pánubohu, Viovi, jesterovi, Adelan, Merlemu, Ber, Tynicovi, Koom, Lee, Tadeášce, Jákobovi, Mirdovi, Slunííííčkoooovi, Janičce, Sarken a Lyrykovi, kterej mě teda dostává. :-) Nikoliv tak svým rodičům a lidem, kteří mě obklopují.

Vio
15. 09. 2000
Dát tip
No, Laďo, není zač, ale když chceš? ;-))) Rádo se stalo.

Sarken
14. 09. 2000
Dát tip
no, já mám ráda nádraží, kde na mě někdo čeká

Lyryk
14. 09. 2000
Dát tip
Každému jeho nádraží :-) Ale tohle nádraží je krásnou metaforou doprovázenou vyladěnými nástroji poetických prostředků. Oddech autorky byl o to tišší, čím hlasitěji supěla lokomotiva :-) Svádí to k pokračování..

Lyryk
14. 09. 2000
Dát tip
V Aréně nelze dát avízo ostatním čtenářům, Oldóóó.. :-)

Miroslawek
11. 09. 2000
Dát tip
Ja, ja nádraží, o těch jsem toho napsal. Hlavně tuhle depresivní zhovadilost s neotřelým názvem Nádraží

Sluníčko
11. 09. 2000
Dát tip
Laďo potkáme se.

Lee
09. 09. 2000
Dát tip
ten pocit je mi blízký... sám uprostřed lidí... a oddychnutí když už je pryč... a slzy kterých si nikdo nevšímá...

Tadeáška
09. 09. 2000
Dát tip
Znám

Jákob
09. 09. 2000
Dát tip
dříve mne nádraží naplňovalo zvláštním pocitem a touhou chytit ten správný vlak ..... dnes mne naplňuje hnusem obzvláště Praha hl. n.

Vio
08. 09. 2000
Dát tip
Zvláštní pocit... tak tohle nezažívám... Ale je to hezké.

jester
08. 09. 2000
Dát tip
..zbytecne smutne..(( a na nadrazi se chodi take vitat..pak ho budes mit jeste radeji( oba.. myslim..)..)

Adelan
08. 09. 2000
Dát tip
Zvláštní, trošku cítím spíš vztek, který jako by něco skrýval...

Ber
08. 09. 2000
Dát tip
taky mám ráda nádráží

Merle
08. 09. 2000
Dát tip
věřím, že odjede... nedej jinou možnost

Laďa
08. 09. 2000
Dát tip
Merle výborně.

Tynic
08. 09. 2000
Dát tip
Nemám rád nádraží

Laďa
08. 09. 2000
Dát tip
Tyndo asi podle toho, kdo odjíždí. :-)

Koom
08. 09. 2000
Dát tip
Nadrazi ja rad :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru