Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ta, která čaruje z hvězd

05. 06. 2004
4
0
3468
Autor
Aaria

Mágové utekli. Už bylo na čase. Zbyla sama, položená na oltáři, osvícena plameny svící a krvavá. Jak krásné je být ženou.

Rytíři s ohnivými meči minuli tu, která čaruje z hvězd. Chtěla být stromem a mlčenlivě přihlížet ve své majestátnosti krvavým bojům a pamatovat si historii několika tisíciletí zpátky. Chtěla o tom vyprávět poutníkům, kteří přijdou do jejího stínu spočinout.

Přála si být řekou a plynout krajinou, místy zuřivě řvát a pěnit, vzdýmat se. Nespočinout ani na chvíli, hnána vnitřní silou vpřed. Omývat nohy lidem, být domovem rybám, skrývat v sobě kameny tak tvrdé navenek a měkké uvnitř sebe samých.

Rytíři projeli a ona nepovšimnuta smutně koukala na hvězdy. Něco chybělo, něco co mělo teprve přijít, nebo co přišlo a ona si toho nevšimla? Diamanty na nebi mlčely. Zmatek, který prožívala ta, která čaruje z hvězd, byl nepopsatelný. Zmítala se v ledovém chladu a rudých plamenech citů a nevěděla jak z toho ven. Vnímala stíny, které ji v hloučcích pronásledovaly. Utíkala chodbou těla a myslela na černokněžníka a jeho samet posypaný démanty.

Vesnice byla chladně prázdná. Vyšla z chodeb těla a zvedla oči vzhůru. Hvězdy šeptaly vzkaz…

Pochopila, že všechno je jen hra duší. Ta, která čaruje z hvězd. Ta, která chce být řekou. Ta, která si přeje, aby v jejím stínu odpočívali poutníci.


Je to pěkné. Zajímavý nápad. Rád jsem si to přečetl. TIP

pozorovatel
16. 07. 2004
Dát tip
Tak tady nevim. Nevim, nevim. Hezký nápad, ale mám takový nejistý dojem, že jsem to příliš nepochopil. Přiznávám:-( Psané hezky.

vesuvanka
04. 07. 2004
Dát tip
Mne se také moc líbí - díky a tip

clovrdik
21. 06. 2004
Dát tip
dobře se to čte, je v tom pocit ...

Bill_Cody
14. 06. 2004
Dát tip
Překvapující, silné, plynoucí, jsem rád, že to tu je...

Aaria
08. 06. 2004
Dát tip
ona je řekou, stromem, ženou ... o tom je ta hra

synáček
08. 06. 2004
Dát tip
Aha... díky :)

synáček
07. 06. 2004
Dát tip
"Jak krásné je být ženou..." Proč chtěla být stromem... řekou... proč nechtěla tedy být ženou... ta, která čaruje z hvězd...? Je to krásné... TIP...a díky!

StvN
07. 06. 2004
Dát tip
Mohlo by to být dobré. Leč. Velmi nedbale jsi to usadila do prostoru. Samé myšlenky, samá přání, - nakonec jako by se vznášely ve vzduchu. Takový mám ze čtení pocit.

Aaria
06. 06. 2004
Dát tip
Tohle není vůbec o mystice, ale díky:-)

Jeanne_6
06. 06. 2004
Dát tip
No nevim, ...souhlasím se sleeping_beauty,moc slov o ničem

dracon
06. 06. 2004
Dát tip
Arai hm.. hezký obrazy už ti konečně došlo pár věcí .)

Terys
06. 06. 2004
Dát tip
jo, trochu o ničem, ale zajímavý... mě se to celkem líbilo

Bude to pokračovat???

Aaria
06. 06. 2004
Dát tip
Vždyť ono to pokračuje.-)))

Tragicus
06. 06. 2004
Dát tip
asi by to chtelo nejakou pointu, ale nektere casti se mi celkem libily...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru