Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V lese

06. 06. 2004
3
0
4422
Autor
Ewecka

Vonící touhu

kolébky z kapradin

pod hvězdou slyším.


vesuvanka
09. 08. 2004
Dát tip
Krásné - dík a tip

Nu, formálně to haiku skutečně není, ale trágu bych z toho nedělal. Já jsem spokojen. P.S. Nikomu ani avi. :))

Ewecka
31. 07. 2004
Dát tip
DušíK: pokusím se díky :-)) hezký den i Tobě...a všem :-)

DušíK
22. 07. 2004
Dát tip
Piš co vidíš, slyšíš, cítíš, dotýkáš se, nevnášej do toho svoje emoce, svoje myšlení, svoje názory, nevytvářej nic, co už tady samo o sobě není, zapomeň na Já, Moje. Dost práce pro jednoho člověka, že? :O) Pěkný den.

Ewecka
20. 06. 2004
Dát tip
A v čem je ta výmluvnost? Že mi Armand pozvedl náladu a já mu poděkovala? Jak se mám mimochodem dozvědět, co je špatně, když každý napíše akorát Není to haiku, je to haiku, nebo že výtek by mohlo být víc...tak povídejte, ráda se poučím a zlepším, ale z reakcí na skoro všechna díla HAIKU vidím, že tady vlastně nikdo haiku nevnímá stejně.

park
17. 06. 2004
Dát tip
Armande to jsi mi poslal avi, abych se dozvěděl, že jsem moudrý rozhodčí či co? Mimochodem, tato reakce : a já myslela, že poezie ať už jakákoliv má lidem přinášet radost a pochopení...proč se dohadovat o "správnosti či nesprávnosti"...ať už je to haiku nebo ne, hlavní je, jak to na tebe působí. Pokud nedobře, tak je mi to líto... :-( Armand: :-))) xxx ooo xxx !!! je výmluvná :)

Armand
16. 06. 2004
Dát tip
skvěle! **** o to líp, že si na tobě všichni "moudří rozhodčí" vylámali zuby!!! :))))))) ...je to haiku, náročné haiku - .. věř si .-) avi

Armand
16. 06. 2004
Dát tip
s_b: ale krásko, to přece záleží na výkladu a pochopení .-) Oč je metafora horší než přídavné jméno? :)

Armand
16. 06. 2004
Dát tip
zavíráš se beauty ... to je škoda není-li horší o nic, pak proč ho jako horší hodnotíš? Lze (metaforu) pojmuot mnoha způsoby? Pak tedy i tím správným.. je to tak? Když si poklepu na čelo já - co tím chci říct?

Armand
16. 06. 2004
Dát tip
s_b: "správný" způsob pojetí metafory neexistuje přesně! .-) Jak potom můžeš napsat: "no...ono by těch výtek nejspíš mohlo bejt víc není to haiku :-)"? víš co chci říct? ...je to o otevřenosti, o svobodě. Tvůj názor tě zavírá, protože je zavřením jedné z cest, sama sebe omezuješ. Přečti si Bašóova haiku a zjistíš, že ani polovině z nich bys nedala tip (pokud by ti ovšem někdo neřekl že to je Bašó) a dokonce bys je ani za haiku nepovažovala!!!

Ewecka
16. 06. 2004
Dát tip
sleeping_beauty: ...a já myslela, že poezie ať už jakákoliv má lidem přinášet radost a pochopení...proč se dohadovat o "správnosti či nesprávnosti"...ať už je to haiku nebo ne, hlavní je, jak to na tebe působí. Pokud nedobře, tak je mi to líto... :-( Armand: :-))) xxx ooo xxx !!!

romi
16. 06. 2004
Dát tip
Vonící touhu kolébky z kapradin pod hvězdou slyším. Já v tom cítím děsně moc a je mi jedno, v jaký kategorii jsem to našla.... Když si to čtu, šla bych na procházku..... TOHLE je sakra přece to směrodatný, ne?

romi
13. 06. 2004
Dát tip
Myslím, že ať už je to cokoli, je to fajn....*

Ewecka
08. 06. 2004
Dát tip
japhy a park: to je kompliment nebo urážka? :-)

park
08. 06. 2004
Dát tip
myslím, že kompliment........

park
07. 06. 2004
Dát tip
Dero - jel jsi někdy s puberťákem v narvaným autobusu ? ;)))) Ewecka: to japhyho " SNAD " vystihuje i můj názor...

Touhu přece nemůžeš slyšet.

Ewecka
06. 06. 2004
Dát tip
Můžu, to je právě to tajemství lesa :-)

Jenže pak to není haiku.

Dero
06. 06. 2004
Dát tip
Není to haiku ... touha nevoní.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru