Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A to jsem já

08. 06. 2004
4
0
3034
Autor
Babetka

Pokus o akrostich...

 

Veselým smíchem svůj smutek skrývám,

Energií maskuji svou lenost,

Nadsázkou za krutosti světa vděčná bývám,

Dnešek si užívám, minulosti mám už dost

A to jsem já.

 

Vlídné slovo – zo to se jako sobec schovám,

Empatická jsem, abych byla „in“,

Naději ve svém srdci stále chovám,

Do konce života se však nezbyvím svých vin

A to jsem já.

 

Věřím v osud a Bohu se rouhám,

Evina hříchu se tak vyhnout zkouším,

Nářek miliónů smutných duší radši neposlouchám,

Dny trávím sněním a v noci po snu toužím

A  to jsem já.

 

Věrná jsem jen sama sobě,

Emoce najevo moc nedávám,

Narodit bych se chtěla v jiné době,

Dojmem lásky se zlákat nechávám

A to vše jsem já...


Babetka
11. 12. 2004
Dát tip
Hádej, můžeš třikrát! :-))

Seljuk
11. 10. 2004
Dát tip
kdo je Venda?

Babetka
21. 09. 2004
Dát tip
Když já jsem to vážně jen tak zkoušela... Akrostich není moc moje parketa. :-) Ale každopádně díky za názor! A ráda se nechám inspirovat těmi tvými, určitě se na ně mrknu.

Azathe
04. 09. 2004
Dát tip
Jo, tahle je daleko lepší, ale občas mi připadá, že tam ujíždí děj (pár malých, nevýrazných nesmyslů). Dám ti tip a zkoušej Akrostich dál! ;o) Mimochodem, taky dělám Akrostich, zkus se podívat (jen pro zajímavost) a říct svůj názor, budu ráda.

Ahojky, tohle je první dílko, co čtu. Oba jistě víme, že rýmování není úplně dokonalé,ale jak čtu kritikky váše, je to zřejmě Tvůj styl. "Evina hříchu se tak vyhnout zkouším" v rámci rytmiky by blo lepší hodit "se" za "vyhnout, ale to je Tvá věc. Důležitější je, že "evina" podle mě není správný tvar vzhledem k pádu "vyhnout se" (komu čemuú. no, ot byly technické připomínky, abyy se neřeklo,že pořád jen chválím.NIcméně mám moc rád svérázné autory, teří nepíší s neodbytným pudem prahnoucím pro perfektnost,líbí se mi, když jsouu svoji. A tou básní ses charakterizovala moc hezky, takže....*t :o) PS:a hurá ny zbytek Tvé tvorby, tedy,až budu mít více času.Ale líbí se mi...

Babetka
06. 07. 2004
Dát tip
Jéé, děkuju! Vážně to byl jen pokus, takže ty chyby tam určitě jsou! Vlastně jsem to sem ani nechtěla dávat, ale tak nějak to patří ke mě... Prostě když už jsem to napsala, proč se za to stydeť? Nevím, jestli mé další dílka stojí za přečtení... Spíš ani ne. Ale svá opravdu jsem. :-)) Každopádně děkuju za tip, kritiku i názor!

Babetka
05. 07. 2004
Dát tip
:-) Neví! :-)

BuddyO
30. 06. 2004
Dát tip
Myslím si, že je to opravdu hezký, a tím, že to byl jen pokus ještě hezčí. Je v tom hodně citu, opravdu fajn...

A co na to Venda? Ví vůbec o tom?

Babetka
29. 06. 2004
Dát tip
Děkuju!

Beezer
22. 06. 2004
Dát tip
Většina mých básní je vlastně o mě když o tom tak přemýšlím. Ale chápeš to dobře. Díky za přání inspirace. Snad se brzy dostaví :-) Ale tohle dílko je opravdu tvoje.

Babetka
20. 06. 2004
Dát tip
Jee, díky! :-) Vážně to byl jen takovej pokus, za moc kvalitní to nepovažuju. Každopádně ti přeju hodně inspirace pro napsání nějakého dílka "o tobě"! Ať v tom nejsem sama. :-)

Beezer
16. 06. 2004
Dát tip
Je to hezký. Líbí se mi básně přímo o autorovi. Sám se o něco takovýho nějakou dobu pokouším, ale ne a ne něco splodit. Už proto se mi tohle líbí. Má to formu pro tebe typickou, takže nemá smysl hledat nějaké estetické chyby. Prostě takhle píšeš. Je to tvůj styl a je fajn, že se ho držíš.

Babetka
11. 06. 2004
Dát tip
Jeee, díky! Ani jsem nevěřila, že se to někomu bude líbit, byl to jen takovej pokus...

Radián
10. 06. 2004
Dát tip
buď sama sebou a piš takhle dál... fakt se mi to líbilo :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru